XXL Nutrition

wisselgeld nakijken

Pinnen, problem solved.

Nee niet echt maar heb wel is gehad dat ze er van uit ging dat ik die 5 cent niet terug wou.
Durfe er alleen niet om te vragen en ben weg gelopen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Nee niet echt maar heb wel is gehad dat ze er van uit ging dat ik die 5 cent niet terug wou.
Durfe er alleen niet om te vragen en ben weg gelopen
[Link niet meer beschikbaar]
Ik ken het gevoel, dan zit je thuis en denk je: volgende keer durf ik wel wat te zeggen. Maar tevergeefs.

Doet het nooit. Alle roste centen gooi ik wel altijd op de parking.

Nog nooit op gelet eerlijk gezegd. Die paar centen boeien me ook vrij weinig.

Ik bedenk van tevoren altijd wat ik terug moet krijgen ongeveer. Bijv. ik moet 27.25 euro betalen dan bedenk ik van tevoren (als ik met 50 betaal) ik moet briefje van 20 en 2 euromunt terugkrijgen, de rest boeit me niet als ik zie dat ze dat pakt.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik een buskaartje kocht en dat die man me het kaartje gaf met wisselgeld, zonder dat ik wat betaald had. Heb toen wel eerlijk gezegd dat ik nog niks betaald had. Daarna bestond er bij mij wel weer twijfel of ik misschien wel betaald had.

Soms wel soms niet, hangt er van af hoe druk het is.

---------- Post added di 14 jun 2011 at 20:34 ----------

k*thollanders met hun pinnen altijd. En maar sliden met dat spul, GEBRUIK JE CHIP.

RAAGGGEEE
Idd, kom je in nederland werkt je belgische bankkaart niet ...

Ik tel het wel na, zoals eerder vermeld, het personeel doet er ook altijd moeilijk over..

Heb eens meer terug gekregen dan ik betaald had :p
had betaald met 2 briefjes van 10 voor een bedrag van 15€ ofzo en 20€ terug gekregen :)
mooi in de pocket :D

Ik weet precies wat ik terug moet krijgen, ik kan namelijk rekenen.

Daarom moeten ze ook terugtellen.

Of doen ze dat nooit? (grote bedragen)

hooguit het briefgeld. echt alle munten is me teveel moeite en boeit me ook gewoonweg te weinig.

je moet wel een zuur leven hebben volgens mij als je echt alles tot de laatste cent na telt en daarna heisa gaat maken aan de kassa als het niet klopt... :rolleyes:

Terug
Naar boven