AndroidHealthClinic

WK voetbal bets!

Heb 5,95 ingezet op Brazilië dat is wat ik nog wat had staan op me unibet rekening , nu maar hopen dat ze winnen :)

Duitsland door quot. 1,85

• Topic Starter Topic Starter
Had vandaag staan dat Nederland met 2-1 zou winnen van Brazilie. Qoute was 15,00 en ik had 5 euro ingezet. Toch weer 75 euro gewonnen:D

iemand nog tips voor me op wie ik moet wedden en welke soort weddenschap

dank u

Dit kan ook wel een leuke zijn.

2zrkshd.jpg

Duitsland - Spanje 1 €65

Gisteren geld op NL ingezet tegen Uruguay stond op 1.62 nu op 1.70 :s

En er is volgens mij geen mogelijkheid om het te cancellen en nogmaals erop te zetten he? Want het is niet aangepast in mijn lopende weddenschap.

heb je 65 euro gezet op duitsl;and

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

188 euro als duitsland wint

Jep!

Gisteren geld op NL ingezet tegen Uruguay stond op 1.62 nu op 1.70 :s

En er is volgens mij geen mogelijkheid om het te cancellen en nogmaals erop te zetten he? Want het is niet aangepast in mijn lopende weddenschap.

Nee kan idd niet meer.

Hmm Sta nu best redelijk , morgen moet alleen duitsland eff winnen , heb op Nederland/Duitsland gecombineerd ingezet met een notering van 3.68 heb helaas maar 15 euro ingezet :(

Vind het natuurlijk mooi dat Nederland gewonnen heeft enzo, maar ook een beetje gefrustreerd.

Ik stuit namelijk vandaag op een site die door middel van statistische analyses wedstrijduitslagen voorspellen. Tot dusver hebben ze 85% van de uitslagen juist. Daar had ik een flinke duit mee kunnen verdienen :/

Al mensen die al geld in hebben gezet op Nederland als WK?

Ik een tijdje terug al tegen 9,00.

Handicap 2-0 winst voor Duitsland quot. 10. Heb ik 40 € opstaan

Heb 40 euro staan op Duitsland als winnaar van vanavond. Odds zijn 1:2,5 ofzo dus kan 100 euro winnen. Via combi bets komt daar dan nog zo'n 100 bij. :)

50 eu op Duitsland ingezet als winnaar van vanavond

In het begin van het WK ook 5 euro op Nederland gezet dat ze wereld kampioen worden met een notering van 9.00. Hopelijk wint Duitsland vanavond, daar heb ik namelijk 65 euro op staan.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Handicap 2-0 winst voor Duitsland quot. 10. Heb ik 40 € opstaan

Ik zie helemaal geen quot van 10 staan als je met een handicap voor Duitsland speelt? Bij mij staat er maar 5.45.

Terug
Naar boven