AndroidHealthClinic

Word juice nog goed genoeg opgenomen bij litteken weefsel?

lats bro!!! trust me je gaat me dankbaar zijn ;) Elke dag injecties is een makkie geworden sinds ik het doe. kijk op spotinjections.com hoe je het moet doen en doe het met 0.6x25mm naald. begin met 1ml maximum in elke kant. ik was dom en gelijk met 2.5ml begonnen en dat deed vreselijk zeer voor 3dagen lang. sindsdien doe ik enkel kleine hoeveelheden 1ml per kant en ik kan direct rug trainen zonder problemen

Wat jij voor hebt heb ik met mijn schouders voor, ik kan er niks meer in injecteren de naald gaat er bijna niet door en als ik erin zit dan krijg ik de substantie niet weggespoten! Same problem hier bro :p
En zelfs altijd de laatste tijd hoesten na injecteren dus is iets niet pluis daar bij mij ;)
Als ik het maanden gerust laat dan kan ik terug een paar weken in schouders steken, maar thank god dat ik lats heb geprobeerd!!! de naald gaat erin zoals niks hij glijd er lekker zonder moeite in... vandaag had ik zelfs geen blauwe naalden meer en heb ik het met de 0.8x40mm moeten doen en hij kon er zelfs helemaal in bro

lats bro!!! trust me je gaat me dankbaar zijn ;) Elke dag injecties is een makkie geworden sinds ik het doe. kijk op spotinjections.com hoe je het moet doen en doe het met 0.6x25mm naald. begin met 1ml maximum in elke kant. ik was dom en gelijk met 2.5ml begonnen en dat deed vreselijk zeer voor 3dagen lang. sindsdien doe ik enkel kleine hoeveelheden 1ml per kant en ik kan direct rug trainen zonder problemen
Lats hel

1 x alle 2 een halve ml gezet nooit meer week lang stijf

Kuiten kun je ook makkelijk ander halve ml kwijt hamstring binnenkant boven been

Boven been hen je al 4 plekken je bil kuiten zijn er al 12

Lats hel

1 x alle 2 een halve ml gezet nooit meer week lang stijf

Kuiten kun je ook makkelijk ander halve ml kwijt hamstring binnenkant boven been

Boven been hen je al 4 plekken je bil kuiten zijn er al 12

Wat voor jou een hel is is voor TS daarom mss geen he ;) Ik ken er veel die al bang zijn voor in de schouders te zetten of in de quads en ik heb er nooit problemen mee gehad.
Triceps en chest heb ik ook al eens gedaan maar... triceps was 2x goed gegaan en dan een dikke ontsteking dat ik mijn arm 2weken niet meer kon gebruiken. sindsdien geen triceps meer voor mij wat ik wel heel jammer vind want de pip was helemaal niet aanwezig aan de triceps bij mij

Heb 12 plekken in mijn benen zijn er genoeg voor ed prikken

Kan er ook niet gemakkelijk bij heb een dikke nek

Terug
Naar boven