- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn dat het niks ernstigs is en de pijn zo goed als weg is!De 27ste bij @DieNase geweest en een vastzittende ruggenwervel was de boosdoener. Pijn was direct minder na de behandeling en trok in de dagen erna helemaal weg. Alleen geen tijd gehad om naar mijn pols en schouder te kijken dus daarvoor moet ik komende week nog een afspraak maken. Ik ben blij als ik weer pijnvrij kan trainen!
Gelukkig voor je dat het meevalt, ik ben blij voor jeDe 27ste bij @DieNase geweest en een vastzittende ruggenwervel was de boosdoener. Pijn was direct minder na de behandeling en trok in de dagen erna helemaal weg. Alleen geen tijd gehad om naar mijn pols en schouder te kijken dus daarvoor moet ik komende week nog een afspraak maken. Ik ben blij als ik weer pijnvrij kan trainen!

Beter dit en behandelbaar dan een vette hernia.De 27ste bij @DieNase geweest en een vastzittende ruggenwervel was de boosdoener. Pijn was direct minder na de behandeling en trok in de dagen erna helemaal weg. Alleen geen tijd gehad om naar mijn pols en schouder te kijken dus daarvoor moet ik komende week nog een afspraak maken. Ik ben blij als ik weer pijnvrij kan trainen!
Wat een held is het ook! Jammer dat hij tegenwoordig in 'het buitenland' woontDe 27ste bij @DieNase geweest en een vastzittende ruggenwervel was de boosdoener. Pijn was direct minder na de behandeling en trok in de dagen erna helemaal weg. Alleen geen tijd gehad om naar mijn pols en schouder te kijken dus daarvoor moet ik komende week nog een afspraak maken. Ik ben blij als ik weer pijnvrij kan trainen!

Voor Hammer Strength (merk fitnessapparatuur). Althans, dat denk ik haha.Miss domme vraag. Waar staat HS voor bij: HS shoulder press voorkant.
Halter stang? Hammer station?![]()
High SpeedVoor Hammer Strength (merk fitnessapparatuur). Althans, dat denk ik haha.
Die pijntjes schoppen mijn trainingsschema natuurlijk compleet door de war. Aangezien ik niet kan doen dat ik wil doen, is mijn motivatie natuurlijk een stuk lager.Sucks van de pijntjes. Hopelijk herstel je snel. Druk/stress is mi altijd een beperkende factor in het herstel. Hoe gaat het verder met de motivatie?
Ja zou best kunnen. Ik had eigenlijk ook veel eerder naar de fysio moeten stappen, maar dacht dat het met wat rust wel over zou gaan, maar helaas.Volgens mij ook niet gek na 1,5-2jr zo'n 15-20kg vvm erbij als ik het goed heb? Dan gaat je lichaam vroeg of laat protesteren, ervaring leert dat als je veel tren gebruikt dit ook hardnekkiger zal zijn en vaak langer aanhoudt. Tren is wat dat betreft wel eerlijk; je krijgt er veel voor, maar de prijs die je ervoor betaalt kan een hoge zijn. Overigens gewoon mijn eigen ervaring en die van stevige kuurders in mijn omgeving. En vlak ook het drugsgebruik zo nu en dan niet uit, dit geeft ook behoorlijke klappen op je CNS.

Miss domme vraag. Waar staat HS voor bij: HS shoulder press voorkant.
Halter stang? Hammer station?![]()
Voor Hammer Strength (merk fitnessapparatuur). Althans, dat denk ik haha.
@2Stronk heeft het goed

Natuurlijk kun je wel groter worden maar je lichaam moet er ook aan wennen zo zwaar te zijnDie pijntjes schoppen mijn trainingsschema natuurlijk compleet door de war. Aangezien ik niet kan doen dat ik wil doen, is mijn motivatie natuurlijk een stuk lager.
Ja zou best kunnen. Ik had eigenlijk ook veel eerder naar de fysio moeten stappen, maar dacht dat het met wat rust wel over zou gaan, maar helaas.
Zoals jij het omschrijft voelt het alsof ik nooit meer groter zou kunnen worden
@2Stronk heeft het goed![]()