XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Goeie sportarts of fysio zal hopelijk het verlossende woord geven. :)

Is het niet gewoon een reactie door zware beentraining waarbij zenuwen dichtgeknepen worden door massief opzetten van spieren??

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.324
De 27ste bij @DieNase geweest en een vastzittende ruggenwervel was de boosdoener. Pijn was direct minder na de behandeling en trok in de dagen erna helemaal weg. Alleen geen tijd gehad om naar mijn pols en schouder te kijken dus daarvoor moet ik komende week nog een afspraak maken. Ik ben blij als ik weer pijnvrij kan trainen!

De 27ste bij @DieNase geweest en een vastzittende ruggenwervel was de boosdoener. Pijn was direct minder na de behandeling en trok in de dagen erna helemaal weg. Alleen geen tijd gehad om naar mijn pols en schouder te kijken dus daarvoor moet ik komende week nog een afspraak maken. Ik ben blij als ik weer pijnvrij kan trainen!
Fijn dat het niks ernstigs is en de pijn zo goed als weg is!

Gelukkig voor je dat het meevalt, ik ben blij voor je :)

Dat klinkt positief, goeie zaak! :thumbs:
De Beste Wensen nog, op naar veel gains!:)

Beter dit en behandelbaar dan een vette hernia.

Wat een held is het ook! Jammer dat hij tegenwoordig in 'het buitenland' woont:sad:

• #2.330
(Trainings)maat van me heeft zich nu ook ingeschreven bij platinum gym en vandaag een heerlijke pull training samen gedaan. Heb zijn training meegedaan.

Pullover machine plate loaded
15x40
15x80
12x100
12x120
10x120

Plate loaded pulldown
12x40
12x80
12x100
12x120

Low row plate loaded
12x80
12x100
2x12x120

Barbell row
12x60
2x12x80

Bent over lateral raises
3x12x12

Back extensions
3x15xBW

Deadlift
10x60
10x100
2x10x140

• #2.331
Pijntjes blijven aanhouden. Deze week had ik het zo druk dat ik geen tijd had voor de fysio, maar volgende week wil ik wel even langsgaan. Toch schouders getraind, maar ging niet van harte.

dumbbell lateral raises
20x8
15x12
12x14
2x10x16

HS shoulder press voorkant
15x40
12x60
2x10x80

HS shoulder press achterkant
12x40
3x8x80

Lateral raise machine
2x15x5
2x10x10

face pulls
4x12x70

reverse pec deck machine
4x12x35

Sucks van de pijntjes. Hopelijk herstel je snel. Druk/stress is mi altijd een beperkende factor in het herstel. Hoe gaat het verder met de motivatie?

Volgens mij ook niet gek na 1,5-2jr zo'n 15-20kg vvm erbij als ik het goed heb? Dan gaat je lichaam vroeg of laat protesteren, ervaring leert dat als je veel tren gebruikt dit ook hardnekkiger zal zijn en vaak langer aanhoudt. Tren is wat dat betreft wel eerlijk; je krijgt er veel voor, maar de prijs die je ervoor betaalt kan een hoge zijn. Overigens gewoon mijn eigen ervaring en die van stevige kuurders in mijn omgeving. En vlak ook het drugsgebruik zo nu en dan niet uit, dit geeft ook behoorlijke klappen op je CNS.

Miss domme vraag. Waar staat HS voor bij: HS shoulder press voorkant.

Halter stang? Hammer station? :o

High Speed?

• #2.338
Sucks van de pijntjes. Hopelijk herstel je snel. Druk/stress is mi altijd een beperkende factor in het herstel. Hoe gaat het verder met de motivatie?
Die pijntjes schoppen mijn trainingsschema natuurlijk compleet door de war. Aangezien ik niet kan doen dat ik wil doen, is mijn motivatie natuurlijk een stuk lager.
Volgens mij ook niet gek na 1,5-2jr zo'n 15-20kg vvm erbij als ik het goed heb? Dan gaat je lichaam vroeg of laat protesteren, ervaring leert dat als je veel tren gebruikt dit ook hardnekkiger zal zijn en vaak langer aanhoudt. Tren is wat dat betreft wel eerlijk; je krijgt er veel voor, maar de prijs die je ervoor betaalt kan een hoge zijn. Overigens gewoon mijn eigen ervaring en die van stevige kuurders in mijn omgeving. En vlak ook het drugsgebruik zo nu en dan niet uit, dit geeft ook behoorlijke klappen op je CNS.
Ja zou best kunnen. Ik had eigenlijk ook veel eerder naar de fysio moeten stappen, maar dacht dat het met wat rust wel over zou gaan, maar helaas.
Zoals jij het omschrijft voelt het alsof ik nooit meer groter zou kunnen worden :(
Miss domme vraag. Waar staat HS voor bij: HS shoulder press voorkant.

Halter stang? Hammer station? :o
Voor Hammer Strength (merk fitnessapparatuur). Althans, dat denk ik haha.
@2Stronk heeft het goed :)

Zelfs met middelen blijft het zonder verdere goede medische ondersteuning nog steeds de weg van de lange adem om zo groot te worden als je voor ogen hebt. Het kan zeker wel, maar je moet eveneens als de natty's wel het geduld en doorzettingsvermogen hebben ervoor. Of accepteren dat het vallen en op staan blijft en het maximale eruit halen, zonder specifiek echt persé dat ene doel te willen behalen; die je vervolgens weer verlegt :D

Die pijntjes schoppen mijn trainingsschema natuurlijk compleet door de war. Aangezien ik niet kan doen dat ik wil doen, is mijn motivatie natuurlijk een stuk lager.

Ja zou best kunnen. Ik had eigenlijk ook veel eerder naar de fysio moeten stappen, maar dacht dat het met wat rust wel over zou gaan, maar helaas.
Zoals jij het omschrijft voelt het alsof ik nooit meer groter zou kunnen worden :(

@2Stronk heeft het goed :)
Natuurlijk kun je wel groter worden maar je lichaam moet er ook aan wennen zo zwaar te zijn

Terug
Naar boven