GO02
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 568
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
En kuiten passen bijna niet meer in trainingsbroek. Lekker bezig!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En kuiten passen bijna niet meer in trainingsbroek. Lekker bezig!
Anders is het rip knie
Klinkt zeker niet toppie.Momenteel gaat het even niet heel lekker. Ik had al een schouderklacht en een polsklacht en daarvoor kan ik morgen bij de fysio terecht. Alleen ben ik dinsdag opgestaan met enorme pijn in mijn onderrug met uitstraling naar mijn billen. Ik voel de pijn eigenlijk de hele dag door, maar slapen is vooral lastig. Geen idee waar dit opeens vandaan komt. Ik heb bijvoorbeeld de grootste moeite om mijn sokken aan te doen want zo ver bukken is vrijwel onmogelijk. Hopelijk is het geen hernia ofzo en kan mijn fysio het morgen verhelpen.
Oei dat klinkt niet heel goed. Succes morgen bij de fysio!Momenteel gaat het even niet heel lekker. Ik had al een schouderklacht en een polsklacht en daarvoor kan ik morgen bij de fysio terecht. Alleen ben ik dinsdag opgestaan met enorme pijn in mijn onderrug met uitstraling naar mijn billen. Ik voel de pijn eigenlijk de hele dag door, maar slapen is vooral lastig. Geen idee waar dit opeens vandaan komt. Ik heb bijvoorbeeld de grootste moeite om mijn sokken aan te doen want zo ver bukken is vrijwel onmogelijk. Hopelijk is het geen hernia ofzo en kan mijn fysio het morgen verhelpen.
Klinkt wel als een hernia helaas, ik hoop dat het goed uitpakt voor je![]()

billen, benen en zelfs tot aan je voet, verschilt tot persoonImo is dat nergens uit te halen, hernia’s stralen doorgaans niet uit naar de bil maar naar het been, daar gaan immers de zenuwen ook naartoe vanuit je rug. Ook wordt er zelden rugpijn ervaren bij een hernia. Dit klinkt meer als spit, niet minder vervelend, maar hopelijk wel van korte duur
Sterkte @wovano
Afhankelijk van de plaats in de nek of rug straalt de pijn van een hernia uit.Imo is dat nergens uit te halen, hernia’s stralen doorgaans niet uit naar de bil maar naar het been, daar gaan immers de zenuwen ook naartoe vanuit je rug. Ook wordt er zelden rugpijn ervaren bij een hernia. Dit klinkt meer als spit, niet minder vervelend, maar hopelijk wel van korte duur
Sterkte @wovano
billen, benen en zelfs tot aan je voet, verschilt tot persoon

Bij mij was het dacht ik S4Het verschilt met de plek waar de hernia zich voordoet, elke zenuw vanuit de rug loopt naar een specifieke plek in het lichaam. Heb je op bijvoorbeeld L5-S1 een hernia (onderrug) dan zal de pijn doorgaans uitstralen naar de buitenkant en onderkant van het been. Zoek je het hogerop dan straalt het weer elders uit, doorgaans daar naar waar de betreffende zenuw zich uitstrekt in het lichaam![]()