AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Ga nu niet in mijn blote buik op de foto :roflol:
20200604_221451.jpg

Zou geen 115kg zeggen, maar mooi dat je weer consequent kan trainen man!

• #2.484
  • #2.485
Ik eet momenteel in de avond 5 eieren met wat groente. Ik maak er een omelet van of eet een spiegelei met wat tomaatjes erbij, maar ik ben eigenlijk een beetje klaar met ei en vooral elke keer het maken ervan. Heb weinig tijd en energie om in de avond nog in de keuken te staan en elke keer een pan vies te maken dus ik wil iets wat ik zonder al te veel moeite naar binnen kan schuiven. Dacht aan iets met avocado. Iemand tips?
Voedingswaarden zijn: 419 kcal, 38 gram eiwit, 6 gram koolhydraten, 27 gram vet.

Avocado tonijn salade met wat kerstomaat komkommer, ui evt. Appel
Dressing van wat kruiden azijn en olie.
Zoiets?

Ik vond zelf ei in rookvlees ook altijd lekker. Maar gezien je uitgekeken bent op ei is dat wss geen optie :o

Rijstwafels met avocado, kipfilet en tomaat zou een optie zijn. Als je helemaal geen moeite wilt doen dan kan je altijd nog een bak kwark naar binnen schuiven.

Rijstwafels met avocado, kipfilet en tomaat zou een optie zijn. Als je helemaal geen moeite wilt doen dan kan je altijd nog een bak kwark naar binnen schuiven.
Dat ga je allebei niet redden met 6 gram carbs.

Iets met zalm zou bijv. Kunnen. Vetten + eiwitten en kun je kant-en-klaar eten.

Tonijn, mayo, gesnipperde rode ui, kappertjes, peper/zout gebruiken om een tonijnsalade te maken?

zalm (salade met wokgroenten en saus) idd kom je mooi de nacht mee door

Ik eet momenteel in de avond 5 eieren met wat groente. Ik maak er een omelet van of eet een spiegelei met wat tomaatjes erbij, maar ik ben eigenlijk een beetje klaar met ei en vooral elke keer het maken ervan. Heb weinig tijd en energie om in de avond nog in de keuken te staan en elke keer een pan vies te maken dus ik wil iets wat ik zonder al te veel moeite naar binnen kan schuiven. Dacht aan iets met avocado. Iemand tips?
Voedingswaarden zijn: 419 kcal, 38 gram eiwit, 6 gram koolhydraten, 27 gram vet.
Nog makkelijker dan het bakken van een ei?

Een shake en een handje noten? Een shake en die avocado met wat peper en zout?

Ik weet niet of je een Airfryer hebt anders daar een stuk zalm inpleuren, 10 minuutjes op 200 graden en je bent klaar, eventueel nog wat groente erbij...

Als je een snelle maaltijd wil met avocado heb je meerdere opties, bijv een whey/caseine shake met eventueel nog wat fruit (banaan, blauwe bessen, frambozen afhankelijk van je macros) en dan de avocado erbij... in de plender en je krijgt een heerlijke romige smoothie.

Avocado/tonijn salade
Avocado/makreel salade
Avocado/ forel salade
Avocado/kip of kalkoen salade

Weet niet of je fan bent van kwark, noten/pindakaas, ook dat is een prima alternatief pre bed waar je niet lang mee bezig bent.

• #2.496
Thanks voor de tips. Ik heb gewoon geen zin meer om in de avond om 21.30u nog iets te gaan bereiden. Dan ben ik moe en wil ik iets zo kunnen eten of de magnetron in kunnen schuiven. Als ik dan nog een ei of zalm moet bakken moet de pan ook weer schoongemaakt worden en daar heb ik geen zin meer in dan. Wellicht ga ik nog een iets andere verdeling van de dag maken want ik kom in de avond sowieso vaak in de knoei met eten. Om 20.00/20.30 uur eet ik mijn bak havermout als post workout en om 23.30 uur mijn pre meal en dat is een bak kwark met nootjes. Als ik ertussenin niks meer eet heb ik honger, maar als ik een grote maaltijd eet is het ook weer zo veel.

wat meer van een andere meal maken en dat opwarmen?

ik eet zelf veel van die stevia proteine pancakes van xxl, ook koud goed te doen..

• Love
Waarderingen: vntl
Thanks voor de tips. Ik heb gewoon geen zin meer om in de avond om 21.30u nog iets te gaan bereiden. Dan ben ik moe en wil ik iets zo kunnen eten of de magnetron in kunnen schuiven. Als ik dan nog een ei of zalm moet bakken moet de pan ook weer schoongemaakt worden en daar heb ik geen zin meer in dan. Wellicht ga ik nog een iets andere verdeling van de dag maken want ik kom in de avond sowieso vaak in de knoei met eten. Om 20.00/20.30 uur eet ik mijn bak havermout als post workout en om 23.30 uur mijn pre meal en dat is een bak kwark met nootjes. Als ik ertussenin niks meer eet heb ik honger, maar als ik een grote maaltijd eet is het ook weer zo veel.
Ik heb laatst een eierkoker aangeschaft voor 2 tientjes, misschien wat voor jou ook? Kan 7 eieren per x in dus maak voor 2 dagen

Zalm hoef je niet te bakken, gerookte zalm kun je zo (of op een crackertje) kant-en-klaar eten, dat probeerde ik te zeggen.
IMG_20200612_134728.jpg

Terug
Naar boven