AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Night Proteïne met een (rijpe) banaan en 1elp olie, 2 min in de mixer, heerlijke luchtige pudding drool:
hebben ze bij jullie geen vaatwassers? :windup:

* vaatwesjers

proemkroepers oh nee das weer wat anders...on topic plzz :o

Batseklatsers of zjwoele paters?

Netjes :wl:

De lockdown heeft je geen windeieren gelegd.:)

Moet het hartig zijn of mag het ook zoet .....
Je zou met een paar eieren en flink wat amandelmeel een soort van cake/ bananenbrood kunnen bakken dan nog losse noten erdoor of wat eiwitpoeder. Is wel veel werk wat je eigenlijk niet wilt maar dan kun je porties invriezen en heb je het de dagen erna makkelijk.

Voor hartig zou je een low carb wrap kunnen doen, avocado erop prakken en dan royaal beleggen met plakjes kipfilet of plakjes gerookte zalm.
Past waarschijnlijk net niet in je macro qua carbs maar weinig werk. Met ei wrap zou wel passen maar meer werk

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.512
Thanks voor de complimenten en tips.

De tren begint langzaam wel zijn werk te doen. Er zitten nu 4 weken erop en mijn fysiek begint nu vlug te veranderen. Merkte met squatten al dat de riem een gaatje strakker kon, bijna twee gaatjes, tov een week eerder. Gewicht zit op 114,6 kg dus er is niet veel vanaf. Met pomp ben ik een stuk voller. Nog 2 weken tot platinum gym weer open is en ik denk dat ik tzt er weer heel anders bij loop dan nu. Kracht schiet ook echt omhoog. Ik had de filmpjes al gepost en 4x190 kg gesquat. Gisteren weer de 50 kg dumbbells gebruikt voor de dumbbell press en dat zijn ook meteen de zwaarste in de gym. Ik geloof dat het een keer of 6-7 gelukt was. Dan kan ik straks in platinum gym mijn weg naar de 70 kg dumbbells weer vervolgen.

Niet te hard van stapel lopen he, blessure zit weer in een klein hoekje ;)

• #2.515
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #2.518
Met alle respect,

vanuit het andere (tevens mijn) standpunt wel.

giphy.gif

Je geeft een heel slecht voorbeeld, het mag gewoon niet wat je doet. Blijkbaar weet je niet eens meer wat de regels zijn, gezien je reactie.

Er is een hele grote bedreiging voor een heleboel mensen om ernstig ziek te worden of te overlijden, en dan gedraag jij je en reageer jij zo.

Terug
Naar boven