- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Aardig vol en vochtig of is dat bedrog?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardig vol en vochtig of is dat bedrog?
god***domme wat een mooi shirt😍
een maatje groter als die van jou!!

Ik heb twee maanden geen klap gedaan dus vooral dik. Vocht valt eigenlijk reuze mee.
Kon niet wachten hem te dragen tot ik wat meer gains had

Ben ook een stuk dikker
Dik wilde ik niet direct zeggen hahaha.Ik heb twee maanden geen klap gedaan dus vooral dik. Vocht valt eigenlijk reuze mee.
Gelukkig maar dat ik weer naar de gym kan want voelde me behoorlijk klote.
....
True. Zal waarschijnlijk nog lang zo blijven 😭 . Maar ik heb geaccepteerd om als ecto door het leven te gaan
Vet t-shirt, wat komt me dat embleem toch bekend voor

Jij en ectoTrue. Zal waarschijnlijk nog lang zo blijven 😭 . Maar ik heb geaccepteerd om als ecto door het leven te gaan

<100kg BW is ecto toch?

Hangt van je lengte af... ik ben 100kg+ en nog steeds ecto

respect!! jij moet echt hard werken met zo'n frameHangt van je lengte af... ik ben 100kg+ en nog steeds ecto![]()

Dan ben ik binnenkort weer ecto
wel een shredded ecto💀Haha, nee. Ach, misschien moet ik er wel 'harder' (wellicht is langer een beter woord), maar ik vind wat massa er wel uit bruter uitzien op een wat langer persoon, dan op een manlet van 1m60. Voor BB wedstrijden ben ik wat minder geschikt, maar die ambitie heb ik ook niet (en ook nog lang niet de massarespect!! jij moet echt hard werken met zo'n frame
Is baskutbal niks voor je?![]()
).ja idd 10-20kg boven je lengte is zeker wel mooi, gewoon n beetje in verhouding blijvenHaha, nee. Ach, misschien moet ik er wel 'harder' (wellicht is langer een beter woord), maar ik vind wat massa er wel uit bruter uitzien op een wat langer persoon, dan op een manlet van 1m60. Voor BB wedstrijden ben ik wat minder geschikt, maar die ambitie heb ik ook niet (en ook nog lang niet de massa).
gelukkig is het maar tijdelijk, lekker doorbuffelen man!!Dan ben ik binnenkort weer ectowel een shredded ecto💀

Durfde hem alleen nog niet te dragen, moet nog wat massa terug winnen. Maar kon het niet laten

ja idd 10-20kg boven je lengte is zeker wel mooi, gewoon n beetje in verhouding blijven
(kleine mannen gaan anders snel vierkant kijken)