MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

20200525_173347.jpg
Aardig vol en vochtig of is dat bedrog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.464
Aardig vol en vochtig of is dat bedrog?
Ik heb twee maanden geen klap gedaan dus vooral dik. Vocht valt eigenlijk reuze mee.
Gelukkig maar dat ik weer naar de gym kan want voelde me behoorlijk klote.
god***domme wat een mooi shirt😍
Kon niet wachten hem te dragen tot ik wat meer gains had :D
een maatje groter als die van jou!! :windup:
Ben ook een stuk dikker

Ik heb twee maanden geen klap gedaan dus vooral dik. Vocht valt eigenlijk reuze mee.
Gelukkig maar dat ik weer naar de gym kan want voelde me behoorlijk klote.
....
Dik wilde ik niet direct zeggen hahaha.
En dat vocht beoordeel ik met name door de rechterhand, die is aardig opgeblazen.
Zie verder geen skin dus kan dat niet beoordelen natuurlijk.

Good to be back in the gym

respect!! jij moet echt hard werken met zo'n frame
Is baskutbal niks voor je? :windup:
Haha, nee. Ach, misschien moet ik er wel 'harder' (wellicht is langer een beter woord), maar ik vind wat massa er wel uit bruter uitzien op een wat langer persoon, dan op een manlet van 1m60. Voor BB wedstrijden ben ik wat minder geschikt, maar die ambitie heb ik ook niet (en ook nog lang niet de massa :roflol: ).

Haha, nee. Ach, misschien moet ik er wel 'harder' (wellicht is langer een beter woord), maar ik vind wat massa er wel uit bruter uitzien op een wat langer persoon, dan op een manlet van 1m60. Voor BB wedstrijden ben ik wat minder geschikt, maar die ambitie heb ik ook niet (en ook nog lang niet de massa :roflol: ).
ja idd 10-20kg boven je lengte is zeker wel mooi, gewoon n beetje in verhouding blijven
(kleine mannen gaan anders snel vierkant kijken)

• #2.477
  • #2.479
Het trainen gaat echt lekker! Ik ga nu 6x per week en mijn split ziet er als volgt uit:
maandag: rug
dinsdag: benen quad focus
woensdag: borst
donderdag: armen
vrijdag: benen hamstring focus
zaterdag of zondag: schouders

Ik heb geen vast schema maar wel vaste oefeningen. Ben flink in kracht vooruit gegaan de afgelopen 4 weken.
Squat 5x140 > 5x180
Dumbbell press 10x32 > 10x44
Seated dumbbell press 10x26 > 8x42

Ik heb nu 3 weken erop zitten met 500 test e, 400 tren e en 200 deca. Mijn voeding zit op 3700 kcal. In gewicht blijf nagenoeg gelijk en zit ik rond de 115 kg. Ik kan wel lager in kcal gaan zitten en sneller vet verliezen, maar dan bouw ik wellicht ook minder massa en kracht op. Ik kies nu hiervoor en dan kan ik later alsnog zakken in mijn kcal om zo sneller vet te verliezen, maar tzt heb ik ook alweer wat meer massa terug opgebouwd.

Update pic? 115kg is flink zwaar

Terug
Naar boven