Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Update
Vandaag nog 6 dagen te gaan. Maandag ben ik gestart met 5 liter water drinken per dag. Dat is toch wel veel en ik pis mezelf helemaal leeg de hele dag. In de nacht ga ik ongeveer 4-5 keer naar de wc. Zo ging ik gisteravond slapen met 103,4 kg en vanmorgen woog ik 99,2 kg. Meteen het lichtste van deze prep. Vandaag heb ik moderate carb day en vanavond ga ik nog een stuk wandelen met mijn moeder. Die stapt altijd flink door dus dat is wel een mooie extra cardiosessie.:D
Met trainen doe ik nu geen gekke dingen meer, beetje pompen maar niet tot het uiterste. Ik voelde me gisteren best plat, maar dat viel op de foto’s uiteindelijk wel weer mee. Ik zal komende dagen met depleten en vooral met laden wel de objectieve blik nodig van een paar gasten in de gym, zoals @Strive4muscle. Ben nu wel op het punt dat eigenlijk niks meer goed genoeg is nu de fotoshoot steeds dichterbij komt.
Qua energie valt het nog mee, maar ik verwacht dat ik komende dagen overga op zombie modus. Drie dagen zo extreem laag zitten zal wel zwaar worden.
Je staat er super bij. 5 liter veel? Ik drink standaard 6 per dag ofzo, haha. Succes met de laatste loodjes. Uiteindelijk zijn die mentaal vaak nog het gemakkelijkst als je zo dicht bij je doel bent. Alleen low carb is wel wennen, maar qua eetlust wel te doen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
Brute gains gemaakt. Zeker op je rug. Mag je trots op zijn 👌
Thanks, al voel ik me nu denk ik smaller dan ik me 6 jaar geleden voelde :roflol:
Echt zieke gains hoor!:bow: Die armen ook voorheen in je latspread..:o
Inderdaad, zover had ik nog niet precies gekeken.:D
Je staat er super bij. 5 liter veel? Ik drink standaard 6 per dag ofzo, haha. Succes met de laatste loodjes. Uiteindelijk zijn die mentaal vaak nog het gemakkelijkst als je zo dicht bij je doel bent. Alleen low carb is wel wennen.
Mijn urine is zo goed als doorzichtig dus dat lijkt me wel een teken dat 5 liter veel is. In de zomer drink ik doorgaans ook veel meer en kom ik denk ik makkelijk aan die 5 liter.
Ik zal denk ik geen problemen hebben om deze 6 dagen nog door te komen. Dat is gewoon verstand op 0 en het schema volgen.

Thanks, al voel ik me nu denk ik smaller dan ik me 6 jaar geleden voelde :roflol:

Inderdaad, zover had ik nog niet precies gekeken.:D

Mijn urine is zo goed als doorzichtig dus dat lijkt me wel een teken dat 5 liter veel is. In de zomer drink ik doorgaans ook veel meer en kom ik denk ik makkelijk aan die 5 liter.
Ik zal denk ik geen problemen hebben om deze 6 dagen nog door te komen. Dat is gewoon verstand op 0 en het schema volgen.
Helemaal mee eens.

Wel leuk om naar aanleiding van het transformatie topic stil te staan bij de gains die ik in 6 jaar gemaakt heb. :D

IMG_20201014_071409.jpg
IMG_20201014_071259.jpg
IMG_20201014_070801.jpg
IMG_20201014_070627.jpg
Sicke progressie! mag je trots op wezen.

• #3.165
Vond ook nog een foto van een most muscular uit 2014
IMG_20201014_133902.jpg

Je kuiten waren in 2014 ook al echt gruwelijk groot, lijken bijna net zo groot als je bovenbenen op de foto :roflol:

eat clen, tren hard, test your limits! :flexbiceps:

• #3.171
Zou je ook eens moeten proberen;)
Broeder, van een kapotte dikz*k is niks meer te maken. Mijn eerlijke mening is dat ik massa monsters bruut vind, maar mensen die 30+ nog kuren enkel om de buffste man van het festival te zijn, vind ik een beetje treurig. Aangezien een bodybuild carrière (of zelfs een "echte" strongman carrière) er echt niet meer in zit, laat ik dit aan jullie over. Overigens zou ik jou buffheid wel willen hebben, maar dat niveau qua droogte en shit totaal niet. Vind "jullie" er oprecht @ +-12% het bruutst uitzien...

• #3.173
Broeder, van een kapotte dikz*k is niks meer te maken. Mijn eerlijke mening is dat ik massa monsters bruut vind, maar mensen die 30+ nog kuren enkel om de buffste man van het festival te zijn, vind ik een beetje treurig. Aangezien een bodybuild carrière (of zelfs een "echte" strongman carrière) er echt niet meer in zit, laat ik dit aan jullie over. Overigens zou ik jou buffheid wel willen hebben, maar dat niveau qua droogte en shit totaal niet. Vind "jullie" er oprecht @ +-12% het bruutst uitzien...
Ik zie mezelf eerlijk gezegd ook nog lang niet als massa monster. En qua shape is het natuurlijk allemaal voorkeur. Persoonlijk vind ik dit heel gaaf, maar niet realistisch om year round vast te houden.
Verder heeft iedereen natuurlijk zijn eigen doelen en iemands beweegreden om te kuren ga ik niet over oordelen. Tenzij het kuren is ter compensatie van slechte training en voeding.

Update
Vandaag nog 6 dagen te gaan. Maandag ben ik gestart met 5 liter water drinken per dag. Dat is toch wel veel en ik pis mezelf helemaal leeg de hele dag. In de nacht ga ik ongeveer 4-5 keer naar de wc. Zo ging ik gisteravond slapen met 103,4 kg en vanmorgen woog ik 99,2 kg. Meteen het lichtste van deze prep. Vandaag heb ik moderate carb day en vanavond ga ik nog een stuk wandelen met mijn moeder. Die stapt altijd flink door dus dat is wel een mooie extra cardiosessie.:D
Met trainen doe ik nu geen gekke dingen meer, beetje pompen maar niet tot het uiterste. Ik voelde me gisteren best plat, maar dat viel op de foto’s uiteindelijk wel weer mee. Ik zal komende dagen met depleten en vooral met laden wel de objectieve blik nodig van een paar gasten in de gym, zoals @Strive4muscle. Ben nu wel op het punt dat eigenlijk niks meer goed genoeg is nu de fotoshoot steeds dichterbij komt.
Qua energie valt het nog mee, maar ik verwacht dat ik komende dagen overga op zombie modus. Drie dagen zo extreem laag zitten zal wel zwaar worden.
Gaat helemaal goed komen maat, worden epic foto’s:flexbiceps:;)

• #3.175
Update
Depletion dag 1 zit erop. In de middag op mijn werk voelde ik me net een zombie. Daarna gegeten en naar de zonnebank geweest. Toen mijn pre workout eenmaal erin zat ging het wel, maar na 1 uur was de energie ook wel weer op. Eigenlijk ben ik constant moe nu, constant honger en vooral geen energie om ook maar iets te doen. Vandaag nog werken en dan heb ik gelukkig meteen een week vakantie.
Vandaag dus depletion dag 2. Gewicht vanmorgen was 98,7 kg. Weer flink gedaald t.o.v. gisteren. Ben nu 1,5 kg verloren in 2 dagen. Vandaag en morgen ga ik nog trainen. Vanavond doe ik mijn laatste cardio. Afhankelijk van hoe ik me voel ga ik zondagochtend ook nog even trainen en dan maandag sowieso rust en lekker beentjes hoog en een beetje serie kijken. Moet nog maar eens goed bedenken wat ik wil gaan eten dinsdagavond na de shoot. Ik zou dus eigenlijk naar ’t Zusje gaan, maar dat gaat helaas niet door. :( Kut maatregelen! Als iemand nog lekker eten weet om af te halen in Nieuwegein/Vianen/Utrecht hoor ik het graag. :D

Laatste loodjes , succes. Hoeveel kcal zit je nu?

Succes W!

• #3.180
Terug
Naar boven