- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Je staat er super bij. 5 liter veel? Ik drink standaard 6 per dag ofzo, haha. Succes met de laatste loodjes. Uiteindelijk zijn die mentaal vaak nog het gemakkelijkst als je zo dicht bij je doel bent. Alleen low carb is wel wennen, maar qua eetlust wel te doen.Update
Vandaag nog 6 dagen te gaan. Maandag ben ik gestart met 5 liter water drinken per dag. Dat is toch wel veel en ik pis mezelf helemaal leeg de hele dag. In de nacht ga ik ongeveer 4-5 keer naar de wc. Zo ging ik gisteravond slapen met 103,4 kg en vanmorgen woog ik 99,2 kg. Meteen het lichtste van deze prep. Vandaag heb ik moderate carb day en vanavond ga ik nog een stuk wandelen met mijn moeder. Die stapt altijd flink door dus dat is wel een mooie extra cardiosessie.
Met trainen doe ik nu geen gekke dingen meer, beetje pompen maar niet tot het uiterste. Ik voelde me gisteren best plat, maar dat viel op de foto’s uiteindelijk wel weer mee. Ik zal komende dagen met depleten en vooral met laden wel de objectieve blik nodig van een paar gasten in de gym, zoals @Strive4muscle. Ben nu wel op het punt dat eigenlijk niks meer goed genoeg is nu de fotoshoot steeds dichterbij komt.
Qua energie valt het nog mee, maar ik verwacht dat ik komende dagen overga op zombie modus. Drie dagen zo extreem laag zitten zal wel zwaar worden.
Laatst bewerkt:

Die armen ook voorheen in je latspread..

Kut maatregelen! Als iemand nog lekker eten weet om af te halen in Nieuwegein/Vianen/Utrecht hoor ik het graag.