MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Idd niks meer veranderen aan je voeding nu, broccoli zuigt anyway

Niet dat ik veel verstand heb van water laden/depleten. Maar ik neem aan dat je de dag nadat je tot 19:00 1 liter water neemt de shoot hebt?

Vraag me af of dat verstandig is, ik hoor vrij veel bodybuilders tegenwoordig roepen dat zij water blijven drinken want zonder water en zout krijg je geen pomp. Maar echte onderbouwing heb ik niet. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.143
Idd niks meer veranderen aan je voeding nu, broccoli zuigt anyway
Ik moet ook altijd wel lachen als ik mensen een bakje eten zie eten met droge kip met rijst en dan een paar van die lompe broccolistronken erin. En waarom? Broccoli is de beste groente zeggen ze dan :roflol: Moet er niet aan denken:kots:
Niet dat ik veel verstand heb van water laden/depleten. Maar ik neem aan dat je de dag nadat je tot 19:00 1 liter water neemt de shoot hebt?

Vraag me af of dat verstandig is, ik hoor vrij veel bodybuilders tegenwoordig roepen dat zij water blijven drinken want zonder water en zout krijg je geen pomp. Maar echte onderbouwing heb ik niet. :p
Dat heb ik ook gelezen. Mocht ik geen pomp krijgen, kan ik natuurlijk altijd nog een beetje drinken hierna. Dit is qua vocht dezelfde aanpak als mijn vorige wedstrijd en fotoshoot.

• #3.144
Elke dag beter
IMG_20201013_194013_594.jpg

Ik heb nog nooit zoiets als dit gedaan dus ik heb ervoor gekozen om een beetje voorzichtig te laden. Ik heb liever dat ik straks iets aan de platte kant ben en dan de avond ervoor nog een pizza o.i.d. moet eten en de dag zelf eventueel pannenkoeken o.i.d. dan dat ik straks te veel laad en dan mijn shape ga verneuken. Het liefst had ik de tijd gehad om het al eens uit te proberen, maar gezien alle wijzigingen t.a.v. de wedstrijd is het niet anders.
Ik ga wel iets van depletion training doen, maar geen HIIT training. Gewoon pompen op hoge herhalingen. Ik heb op verschillende plekken gelezen dat HIIT beter schijnt te zijn, maar ik geef toch de voorkeur aan gewoon pompen op hoge herhalingen.
Mijn groenten zijn dezelfde die ik al wekenlang eet nu, namelijk tomaatjes, pompoen en sperziebonen. Daar ga ik verder niks aan veranderen. Ik weet dat ik dit goed kan verteren dus maak ik daar geen aanpassingen in. Bovendien vind ik broccoli niet te vreten en asperges zijn ook niet mijn favoriet.
Bedankt. Interessant en leerzaam om een geheel andere aanpak te zien. Je voeding tijdens depletion ziet er best chill uit en lekker veel maaltijden nog. Gebruik je nog creatine tijdens het laden?

Ik moet ook altijd wel lachen als ik mensen een bakje eten zie eten met droge kip met rijst en dan een paar van die lompe broccolistronken erin. En waarom? Broccoli is de beste groente zeggen ze dan :roflol: Moet er niet aan denken:kots:

Dat heb ik ook gelezen. Mocht ik geen pomp krijgen, kan ik natuurlijk altijd nog een beetje drinken hierna. Dit is qua vocht dezelfde aanpak als mijn vorige wedstrijd en fotoshoot.
Broccoli en asperges zijn de beste vochtafdrijvende groenten, dat was de reden van mijn vraag.

Buiten die laatste dagen van de prep maakt het inderdaad geen f**k uit en kun je het beste gewoon zo gevarieerd mogelijk groenten eten en wat je lekker vindt uiteraard.

Wat wel/niet lekker is is die laatste dagen toch niet meer zo relevant? Ik mocht laatste weken alleen nog maar witvis, asperges, broccoli en eieren volgens mij. Als je erg trek hebt is bovendien alles lekker.

Laatst bewerkt:
  • #3.149
potverdikkie man. Jij ziet er echt met de dag beter uit. Knap hoor!
Thanks mannen, komende week wordt nog leuk :D
Bedankt. Interessant en leerzaam om een geheel andere aanpak te zien. Je voeding tijdens depletion ziet er best chill uit en lekker veel maaltijden nog. Gebruik je nog creatine tijdens het laden?
Goede vraag, niet over nagedacht eigenlijk dus ik denk dat ik het niet ga doen.
Broccoli en asperges zijn de beste vochtafdrijvende groenten, dat was de reden van mijn vraag.

Buiten die laatste dagen van de prep maakt het inderdaad geen f**k uit en kun je het beste gewoon zo gevarieerd mogelijk groenten eten en wat je lekker vind uiteraard.

Wat wel/niet lekker is is die laatste dagen toch niet meer zo relevant? Ik mocht laatste weken alleen nog maar witvis, asperges, broccoli en eieren volgens mij. Als je erg trek hebt is bovendien alles lekker.
Als het nog nodig is (ik gok van wel mezelf kennende) gooi ik de avond voor de shoot nog 12,5 mg dyazide erin. Heb toevallig een paar caps uit de apotheek kunnen regelen. Ben wel benieuwd ernaar. Is in elk geval het diureticum die door Dave Palumbo aangeraden wordt.

Ik heb nooit witvis gegeten de afgelopen maanden. Wel kip en zalm en dat verteer ik prima dus daarom heb ik dat in mijn schema gezet. Daarnaast vind ik het nog lekker ook. Ik zie zelf de meerwaarde niet ervan in om nu nog te veranderen naar witvis, broccoli en asperges terwijl ik dat nooit gegeten heb de afgelopen maanden.

Thanks mannen, komende week wordt nog leuk :D

Goede vraag, niet over nagedacht eigenlijk dus ik denk dat ik het niet ga doen.

Als het nog nodig is (ik gok van wel mezelf kennende) gooi ik de avond voor de shoot nog 12,5 mg dyazide erin. Heb toevallig een paar caps uit de apotheek kunnen regelen. Ben wel benieuwd ernaar. Is in elk geval het diureticum die door Dave Palumbo aangeraden wordt.

Ik heb nooit witvis gegeten de afgelopen maanden. Wel kip en zalm en dat verteer ik prima dus daarom heb ik dat in mijn schema gezet. Daarnaast vind ik het nog lekker ook. Ik zie zelf de meerwaarde niet ervan in om nu nog te veranderen naar witvis, broccoli en asperges terwijl ik dat nooit gegeten heb de afgelopen maanden.
Duidelijk. Misschien ga ik zoiets ook eens proberen. :D
Ik had graag komen kijken bij het wedstrijd, maar ben dan op vakantie en neem aan dat publiek nu niet meer mag?

• #3.151
Duidelijk. Misschien ga ik zoiets ook eens proberen. :D
Ik had graag komen kijken bij het wedstrijd, maar ben dan op vakantie en neem aan dat publiek nu niet meer mag?
Ik ga de wedstrijd sowieso niet meer doen. Gaat waarschijnlijk toch niet door en ik ga niet nog 7 weken onnodig gear mijn lichaam inpompen.

• #3.152
Wel leuk om naar aanleiding van het transformatie topic stil te staan bij de gains die ik in 6 jaar gemaakt heb. :D

IMG_20201014_071409.jpg
IMG_20201014_071259.jpg
IMG_20201014_070801.jpg
IMG_20201014_070627.jpg

Verstandig besluit om de wedstrijd niet meer te doen. Denk dat het alleen maar onnodig lang duurt. Je zou jezelf er alleen maar mee kwellen.

• #3.154
Verstandig besluit om de wedstrijd niet meer te doen. Denk dat het alleen maar onnodig lang duurt. Je zou jezelf er alleen maar mee kwellen.
Precies. Nou gaat het me niet eens om het diepe cutten, want momenteel heb ik het gevoel dat ik nog prima 6-7 weken door zou kunnen zonder problemen. Het is vooral het idee van al die gear erin pompen zonder dat de wedstrijd straks doorgaat. Dat vind ik heel zonde en onnodig. Ergens ben ik wel blij dat ik nu eerder kan gaan cruisen.

• #3.155
Update
Vandaag nog 6 dagen te gaan. Maandag ben ik gestart met 5 liter water drinken per dag. Dat is toch wel veel en ik pis mezelf helemaal leeg de hele dag. In de nacht ga ik ongeveer 4-5 keer naar de wc. Zo ging ik gisteravond slapen met 103,4 kg en vanmorgen woog ik 99,2 kg. Meteen het lichtste van deze prep. Vandaag heb ik moderate carb day en vanavond ga ik nog een stuk wandelen met mijn moeder. Die stapt altijd flink door dus dat is wel een mooie extra cardiosessie.:D
Met trainen doe ik nu geen gekke dingen meer, beetje pompen maar niet tot het uiterste. Ik voelde me gisteren best plat, maar dat viel op de foto’s uiteindelijk wel weer mee. Ik zal komende dagen met depleten en vooral met laden wel de objectieve blik nodig van een paar gasten in de gym, zoals @Strive4muscle. Ben nu wel op het punt dat eigenlijk niks meer goed genoeg is nu de fotoshoot steeds dichterbij komt.
Qua energie valt het nog mee, maar ik verwacht dat ik komende dagen overga op zombie modus. Drie dagen zo extreem laag zitten zal wel zwaar worden.

Hoe lang ben je nu terug aan het blasten? Meende dat dat nu best wel al even is?

Wijselijk besluit om niet nog 7 weken door te doen imo.

• #3.157
Hoe lang ben je nu terug aan het blasten? Meende dat dat nu best wel al even is?

Wijselijk besluit om niet nog 7 weken door te doen imo.
Ongeveer 20 weken nu dus dat is meer dan zat inderdaad. Ik ga sowieso eerst 3 maanden cruisen en dan laat ik mijn bloedwaardes controleren voor ik weer ga blasten.

Echt zieke gains hoor!:bow: Die armen ook voorheen in je latspread..:o

Precies. Nou gaat het me niet eens om het diepe cutten, want momenteel heb ik het gevoel dat ik nog prima 6-7 weken door zou kunnen zonder problemen. Het is vooral het idee van al die gear erin pompen zonder dat de wedstrijd straks doorgaat. Dat vind ik heel zonde en onnodig. Ergens ben ik wel blij dat ik nu eerder kan gaan cruisen.
Oke, duidelijk. Ik dacht even dat het oktober was, wist niet dat het nog zolang duurde.

Terug
Naar boven