MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Pendulum is nice. Zou zelf wel gewoon zorgen voor mooi gecontroleerde reps in plaats van die eerste waar je bovenaan direct weer zakte. Ik denk dat je meer eruit haalt als elke rep hetzelfde rust/tut tempo heeft.

Standing hamstring curl vind ik zelf echt zo'n belachelijke kut oefening.. Niks gaat boven een goede seated imo, al zijn de meeste ook bunk qua angle.

Die Pendulum staat in Wolvega? WIl daar wel keertje trainen dan? :D

Pendulum is nice. Zou zelf wel gewoon zorgen voor mooi gecontroleerde reps in plaats van die eerste waar je bovenaan direct weer zakte. Ik denk dat je meer eruit haalt als elke rep hetzelfde rust/tut tempo heeft.

Standing hamstring curl vind ik zelf echt zo'n belachelijke kut oefening.. Niks gaat boven een goede seated imo, al zijn de meeste ook bunk qua angle.

Nope

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.363
Iets higher rep / lager gewicht, of wat later in de workout met een cluster set voelt die ook 10x beter dan super zwaar beladen. Elke keer als ik hem ‘te’ zwaar doe heb ik achteraf spijt haha, m’n linker knie en rechter enkel haten me dan voor een aantal dagen :p
Zwaar laden lukt mij sowieso al niet :roflol:

Ik had inderdaad wel iets rustiger mogen zakken. Dit was het laatste setje en die was eigenlijk iets te zwaar.

Staat in fitness factory Assen. Prima gym wel. Ik vind de seated leg curl daar kut dus daarom doe ik altijd de standing leg curl. Bij platinum doe ik idd 9/10x de seated leg curl. Perfecte apparaat voor waar je hem zo kan instellen dat je makkelijk volledige ROM haalt.

• #4.365
Screenshot_20210727-093743_Platinum Gym.jpg

Lekker bezig :thumbs:

Valt me wel op dat jij vaak een jojo effect hebt in gewicht en vetpercentage, is dat bewust en zoja waarom?

• #4.367
Lekker bezig :thumbs:

Valt me wel op dat jij vaak een jojo effect hebt in gewicht en vetpercentage, is dat bewust en zoja waarom?
Het was eigenlijk de bedoeling om goed in shape te blijven na mijn prep vorig jaar. Dat is ook best goed gelukt totdat de sportscholen weer dicht gingen. Nu heb ik dit keer wel iets beter kunnen trainen dan vorig jaar (toen helemaal niet) maar wanneer ik niet de mogelijkheid heb er 100% voor te gaan heb ik ook wat minder motivatie mijn voeding goed in orde te houden. Nu ben ik dit keer gelukkig niet mega vet geworden maar wel vetter dan ik voor ogen had. Het is dus zeker niet dat ik bewust mijn vetpercentage hoger laat oplopen dan de bedoeling. Ik hoop heel erg dat de sportscholen nu open kunnen blijven zodat er geen externe factoren meer zijn die mijn progressie kunnen beïnvloeden.

Het was eigenlijk de bedoeling om goed in shape te blijven na mijn prep vorig jaar. Dat is ook best goed gelukt totdat de sportscholen weer dicht gingen. Nu heb ik dit keer wel iets beter kunnen trainen dan vorig jaar (toen helemaal niet) maar wanneer ik niet de mogelijkheid heb er 100% voor te gaan heb ik ook wat minder motivatie mijn voeding goed in orde te houden. Nu ben ik dit keer gelukkig niet mega vet geworden maar wel vetter dan ik voor ogen had. Het is dus zeker niet dat ik bewust mijn vetpercentage hoger laat oplopen dan de bedoeling. Ik hoop heel erg dat de sportscholen nu open kunnen blijven zodat er geen externe factoren meer zijn die mijn progressie kunnen beïnvloeden.

Thanks voor de uitleg man, kut inderdaad als je in deze mate afhankelijk bent van de gyms en of die wel of niet open zijn. Denk dat dit met de jaren ook wel makkelijker wordt voor je, zo ging dat bij mij in elk geval. Elke keer net even een beetje beter resultaat toch? :cool:

• #4.369
Thanks voor de uitleg man, kut inderdaad als je in deze mate afhankelijk bent van de gyms en of die wel of niet open zijn. Denk dat dit met de jaren ook wel makkelijker wordt voor je, zo ging dat bij mij in elk geval. Elke keer net even een beetje beter resultaat toch? :cool:
Klopt helemaal. Elke keer wordt mijn shape beter en is het na een prep makkelijker om die ook beter vast te houden.

• #4.370
Gisteren rug

Barbell row
2 opwarmsets
12x100
8x120
15x90

Machine row
2 opwarmsets
8x120
14x80

Lat pulldown
3x12x75

Close grip pulldown
3x12x61

Cable pullover
3x15

20 min traplopen

Vandaag borst

Dumbbell press
4 opwarmsets
12x48
9x52
10x46 poeh die viel tegen

Plate loaded horizontal chest press
2x12x70
10x70 > 8x40 dropset

Plate loaded incline press
15x70 (15 sec) 8x70 (15 sec) 8x70 clusterset, laatste set enkele forced reps

Machine flyes
4x12x61 elke laatste rep zoveel mogelijk sec vasthouden

10 min traplopen
10 min fietsen

Snel klaar met zo'n borst training denk ik?

• #4.372
  • #4.373
Benen

Pendulum squat
10x0
10x10
8x20
8x30
12x40 zware topset
Deze keer erop gelet om elke rep rustig te zakken en benen zaten meteen helemaal vol.

Unilateral leg extension
15x25
15x35
12x40
Elke rep 2-3 sec boven vasthouden

V-squat
10x80
10x120
12x120 (20 sec rust) 8x120 (20 sec rust) 8x120 clusterset, laatste set 2 forced reps

Lying leg curl
15x20
2x12x25

Hip abductor
4x12

Kuiten
5x15

20 min fietsen

• #4.374
Gisteren rustdag en de hele dag geverfd. Vandaag schouders en was een harde training.

Seated barbell press
10x20
10x40
10x60
10x70
5x80
10x85 zware topset
16x65 back off set

Lateral cable raises
3x15x20

Plate loaded shoulder press
15x80 (20 sec rust) 8x80 (20 sec rust) 8x80 laatste 3 forced reps

Dumbbell lateral raises
3x15x14

Face pulls
3x15x50

Rear delt fly machine
3x15x90

20 min fietsen

• #4.377
Armen gedaan en voor het eerst minder last van mijn elleboog dus dat was wel top. Als ik nu nog helemaal van die elleboog blessure af weet te komen ben ik geheel pijnvrij 🥳

Screenshot_20210731-124110_Instagram.jpg

Je 10RM op de shoulderpress is die van mij op de bank, oh en +10kg op mijn 1RM OHP. Ik stop ermee!

Armen gedaan en voor het eerst minder last van mijn elleboog dus dat was wel top. Als ik nu nog helemaal van die elleboog blessure af weet te komen ben ik geheel pijnvrij 🥳

Screenshot_20210731-124110_Instagram.jpg
Aders beginnen zich ook weer steeds beter af te tekenen op je armen ;)

Terug
Naar boven