Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Al begonnnen met je prepblast?

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.384
Al begonnnen met je prepblast?

Succes!
Ja had ik een tijdje terug gepost geloof ik, 500 test e, 200 tren e en 100 mast e. Tren en mast zal ik uiteraard nog gaan verhogen. Daarnaast ook met hgh begonnen en inmiddels opgebouwd naar 3,3 iu per dag.

Ja had ik een tijdje terug gepost geloof ik, 500 test e, 200 tren e en 100 mast e. Tren en mast zal ik uiteraard nog gaan verhogen. Daarnaast ook met hgh begonnen en inmiddels opgebouwd naar 3,3 iu per dag.
Oh had het dan gemist. Hoeveel weken out gestart? Dosissen vallen nog goed mee.

• #4.387
Oh had het dan gemist. Hoeveel weken out gestart? Dosissen vallen nog goed mee.
Nu een week of 3. Destijds was ik nog in de veronderstelling dat ik een wedstrijd bij de nbbf zou doen begin oktober, maar de nbbf is nu een chaos dus ik heb deze week besloten dat ik bij de npc een wedstrijd doe op 24 oktober.

• #4.388
Benen

De laatste tijd heb ik mijn gewichten iets verlaagd en focus ik veel meer op de vorm. Dwz meer TUT met meer gecontroleerde bewegingen. Wel vrij intensief om zo de hele training te trainen.

Pendulum squat
4 opwarmsets
11x40
15x25

Unilateral leg press
1 opwarmset
2x15x80

Unilateral leg extension plate loaded
3x15x35 elke rep bovenin 3 sec vasthouden

Standing leg curl
15x10
2x10x20

Hip adductor
4 sets

Kuiten
3 sets

Benen worden al aardig droog:)
Screenshot_20210801-132526_Instagram.jpg

Die worden zoor zeker al flink droog, ziet er goed uit man👍

Netjes, hopelijk lukt het je deze keer om diepe lijnen te trekken in je quads ipv alleen goor veel veins. Lekker bezig iig. :thumb:

• #4.391
Netjes, hopelijk lukt het je deze keer om diepe lijnen te trekken in je quads ipv alleen goor veel veins. Lekker bezig iig. :thumb:
Vorig jaar was ik 4 weken uit aardig op weg
IMG_20201018_184833_101.jpg
En uiteraard is het de bedoeling deze shape ruim te overtreffen.

Benen

De laatste tijd heb ik mijn gewichten iets verlaagd en focus ik veel meer op de vorm. Dwz meer TUT met meer gecontroleerde bewegingen. Wel vrij intensief om zo de hele training te trainen.

Pendulum squat
4 opwarmsets
11x40
15x25

Unilateral leg press
1 opwarmset
2x15x80

Standing leg curl
15x10
2x10x20

Hip adductor
4 sets

Kuiten
3 sets

Die aders 😎 en dan nog geen enkele spat

• #4.393
Helaas heb ik mijn hele leven zo ongeveer al spataderen op mijn onderbenen. Op mijn linkerkuit aan de binnenkant en op mijn rechterscheenbeen.
Zou willen tekenen voor die benen van jou, niet alleen fysiek. Goede shape in die spoiler trouwens

Benen

Pendulum squat
4 opwarmsets
11x40
15x25

Unilateral leg press
1 opwarmset
2x15x80

Standing leg curl
15x10
2x10x20

Hip adductor
4 sets

Kuiten
3 sets

Is dat een zoete aardappel?

t*ring, die aders op je scheenbeen!

Vorig jaar was ik 4 weken uit aardig op weg
IMG_20201018_184833_101.jpg
En uiteraard is het de bedoeling deze shape ruim te overtreffen.
Was ook verder niet neerbuigend bedoelt ofzo hoor, maar viel me op dat je altijd relatief veel veins tegenover diepte hebt. Benen leken daar echte echt qua diepte/vasculariteit echt exacte copy van mijn vorige cut.

• #4.397
Was ook verder niet neerbuigend bedoelt ofzo hoor, maar viel me op dat je altijd relatief veel veins tegenover diepte hebt. Benen leken daar echte echt qua diepte/vasculariteit echt exacte copy van mijn vorige cut.
Vasculariteit begint altijd al redelijk vroeg en de diepe lijnen is een kwestie van diep genoeg gaan. Als die er nog niet zijn moet je gewoon nog wat vet verliezen.

Heb ook geen separatie op me benen zelfs extreem laag in bf niet of amper.

• #4.399
Heb ook geen separatie op me benen zelfs extreem laag in bf niet of amper.
Alle pro's zullen dan zeggen dan je 'simpelweg' nog niet diep genoeg bent gegaan. Ik merk wel dat ik elke keer wat droger word dus misschien heeft het ook gewoon een paar keer nodig om echt die diepe lijnen te krijgen.

• #4.400
Ochtendgewicht 107,9 kg, gaat hard nu.

Vandaag lage dag, voeding:
Screenshot_20210802-205334_Chrome.jpg

Maaltijd 6 zijn eigenlijk 2 maaltijden maar je kunt er maar 6 aanmaken in mfp. Zalm eet ik als laatste.
Maaltijd 4 pre-wo en maaltijd 5 post-wo. Verder nog totaal geen honger oid dus dat gaat tot dusver erg gemakkelijk.

Vandaag rug getraind:

Plate loaded row
3 opwarmsets
13x120
11x120

Unilateral plate loaded low row
2 opwarmsets
12x70
15x50

Seated cable row
3x12x80

Lat pulldown