XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Alle pro's zullen dan zeggen dan je 'simpelweg' nog niet diep genoeg bent gegaan. Ik merk wel dat ik elke keer wat droger word dus misschien heeft het ook gewoon een paar keer nodig om echt die diepe lijnen te krijgen.
Het is wel beter dan voorheen hoor maar ik zie soms bij mensen met meer bf 100x meer definitie :')

Vasculariteit begint altijd al redelijk vroeg en de diepe lijnen is een kwestie van diep genoeg gaan. Als die er nog niet zijn moet je gewoon nog wat vet verliezen.
Ik mag natuurlijk helemaal niets zeggen over benen trainen, maar ...bij mij komen de lijnen eerder dan de aders. Benen train ik met setjes van 15 tot 25 reps. Waarschijnlijk heeft mijn gefiets hier ook invloed op, nu meer separatie en strepen, dan vroegah.

Of mensen hebben gewoon een andere vetverdeling...

Of mensen hebben gewoon een andere vetverdeling...
Dat kan echt voor heel veel verschil zorgen ja. Check m'n quads hier vs abs bijvoorbeeld. Had het liever andersom maarja, niks aan te doen. Maar wat Wovano zei over lijnen die per cut dieper komen zit misschien wel een kern van waarheid in. Beide foto's was ik denk ik wel ongeveer zelfde vetpercentage, als links niet misschien zelfs drogen maar rechts heeft veel diepere lijnen.
1627986152651.png

Dat kan echt voor heel veel verschil zorgen ja. Check m'n quads hier vs abs bijvoorbeeld. Had het liever andersom maarja, niks aan te doen. Maar wat Wovano zei over lijnen die per cut dieper komen zit misschien wel een kern van waarheid in. Beide foto's was ik denk ik wel ongeveer zelfde vetpercentage, als links niet misschien zelfs drogen maar rechts heeft veel diepere lijnen.
1627986152651.png
Maar ligt dat misschien niet ook aan het feit dat je spieren groter zijn en er dus makkelijker definitie te zien valt?

Ververdeling is toch groot en deels genetisch. ???

Goed gevuld :trollface:

Nee maar soms zie ik bij mensen dik de lijnen er in en dan denk ik hoe dan :')
Genetics versus vetpercentage versus hoeveelheid pure spiermassa versus hoeveelheid vocht versus type training versus pomp/geen pomp versus hoe vol je staat qua hoeveelheid carbs versus AAS die invloed hebben op hoe droog/grainy een spier oogt. Allemaal van invloed en vaak momentopname.

"het zijn gewoon genetics" begint echt steeds een irritantere uitspraak te worden en is een teken van pure luiheid om er meer moeite voor te doen. Als dikkerdjes "genetics" gebruiken als excuus dan worden ze ook afgezeken, dus dan moet dat andersom ook gelden in mijn ogen.

Genetics versus vetpercentage versus hoeveelheid pure spiermassa versus hoeveelheid vocht versus type training versus pomp/geen pomp versus hoe vol je staat qua hoeveelheid carbs versus AAS die invloed hebben op hoe droog/grainy een spier oogt. Allemaal van invloed en vaak momentopname.

"het zijn gewoon genetics" begint echt steeds een irritantere uitspraak te worden en is een teken van pure luiheid om er meer moeite voor te doen. Als dikkerdjes "genetics" gebruiken als excuus dan worden ze ook afgezeken, dus dan moet dat andersom ook gelden in mijn ogen.
Mooi verhaal, krijg ik nog steeds geen definitie van in me benen. Hoef me ook niet te bewijzen hier dat ik weet hoe me benen er shredded uitzien.

Mooi verhaal, krijg ik nog steeds geen definitie van in me benen. Hoef me ook niet te bewijzen hier dat ik weet hoe me benen er shredded uitzien.
Je hoeft je ook zeker niet te bewijzen maar als jij met je huidige manier van aanpak niet de gewenste resultaat/look krijgt die je zelf zou willen dan zou het een idee kunnen zijn om wat nieuws te proberen.

Je gaat gewoon niet diep genoeg joh luie dikz*k. En meer toes in leg extensions met een elastiek en precies 3,5 seconde holds bovenin en halverwege voor die lijnen op je benen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.415
Borst/buik

Borst met @Strive4muscle

Flat dumbbell press
4 warmup sets
10x52
15x44 back off set

Plate loaded chest press
12x80 aantal forced reps
12x70 back off set, aantal forced reps

Incline plate loaded press
10x80 (20 sec rust) 8x80 (20 sec rust) 5x80 aantal forced reps

Machine flyes
3x15 laatste set dropset

Decline crunches
3x15

Leg raises
3x15

10 min traplopen
10 min fietsen

Was er al gezegd dat het door zuivel komt..:trollface:

• #4.417
Legday

10 min fietsen

3 setjes leg extension

Pendulum squat vs paarse band
4 opwarmsets
10x40 werkset
15x20 back off set

V-squat
1 opwarmset
2x15x120

Unilateral leg extension
3x15x35

Seated leg curl
2 opwarmsets
3x12x80
15x60

Calf press in leg press
5x12-15

10 min traplopen
10 min fietsen

Heerlijke training in de boeken. Een tijdje vond ik de pendulum kut omdat ik wat knie pijntjes erop kreeg maar nu een aantal trainingen lekker erop getraind. Vandaag een nieuwe variatie erop geprobeerd met een paarse band en daardoor kwam er nog meer spanning op mijn quads. Perfect dus.

Screenshot_20210804-210533_Instagram.jpg

Ziet eruit als een prima workout! Wat minder gewicht kan blijkbaar geen kwaad:woot:

• #4.419
  • #4.420
Vandaag armen getraind en mijn elleboog voelde vrij goed aan dus ik kon ook wat unilateraal werk toevoegen. Durf alleen nog even geen extensions met free weights maar het trainen ging al een heel stuk beter gelukkig.

Verder heb ik besloten om na mijn prep naar Roel Henno te gaan voor de rebound en 'bulk' fase. Mijn doel is natuurlijk om goed in shape te blijven maar tegelijkertijd ook weer een pak massa erop te knallen. Ik denk dat Roel me daar met zijn begeleiding goed bij kan helpen.

Terug
Naar boven