Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Had de cardarine en yohimbine binnen dus wilde ik natuurlijk direct uitproberen. Geen idee of het placebo was maar de cardio ging makkelijker dan ik gewend ben.
Alleen 2a5mg van yohimbine is genoeg om je als een zot aan de cardio te zetten met een motivatie van heb ik jou daar..

..en een hartslag door het dak, koud zweet en van dat rare gevoel aan de achterkant van je hoofd alsof je aan de drugs zit:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.662
Wat is überhaupt de motivatie (naast reeds alle bestaande en veiligere opties die er bestaan) om dit middel te gebruiken?
Het zou positieve effecten hebben op verschillende waarden in je bloedbeeld. Wil straks voor mijn wedstrijd eens bloedwaarden testen dus ben wel benieuwd hoe het dan ervoor staat zo
Alleen 2a5mg van yohimbine is genoeg om je als een zot aan de cardio te zetten met een motivatie van heb ik jou daar..

..en een hartslag door het dak, koud zweet en van dat rare gevoel aan de achterkant van je hoofd alsof je aan de drugs zit:roflol:
Vanmorgen op lege maag genomen en die klapte er wel in. Zijn caps van 10 mg. Voelde lekker aan op het werk :o

• #4.663
25 min fasted fietsen

Borst / schouders

Dumbbell press
10x52
14x44

Incline plate loaded press
12x100
12(+3 forced reps)x100
12(+3 forced reps)x80

Fly machine
4 sets licht vanwege biceps

Chest press machine
3 sets

Cable lateral raises (met een bandje op mijn pols zoals Hunter Labrada hem doet)
3 sets

Machine lateral raises
3 sets

25 min traplopen level 7

Screenshot_20210914-194339_Instagram.jpg

Je wordt lekker shredded al, harde look, met name schouders en borst.

Je ene schouder lijkt veel groter dan de ander. Door hoe je staat of is het vertekend beeld?

Kneiters wat bruut al:bow:

mooie progressie geboekt!

Ik heb het in creme vorm staat alleen niet op hoeveel yohimbine en caffeine er in zit :')

Het zou positieve effecten hebben op verschillende waarden in je bloedbeeld. Wil straks voor mijn wedstrijd eens bloedwaarden testen dus ben wel benieuwd hoe het dan ervoor staat zo

Vanmorgen op lege maag genomen en die klapte er wel in. Zijn caps van 10 mg. Voelde lekker aan op het werk :o
Moet ik wel bij zeggen dat de effecten op je Cholesterol zichtbaarder zullen zijn tijdens een cruise dan op een wedstrijdprep blast :p

Zijn enkele YT gasten die dit kunnen bevestigen. Die hebben bloed geprikt tijdens een blast incl Cardarine en toen waren de positieve effecten niet zo groot als alleen tijdens een cruise incl cardarine. Maargoed alle kleine beetjes helpen, als het je hebt vet te verliezen, cardio makkelijker te maken en een positief effect kan hebben op je cholesterol hoor je mij niet klagen.

Vette shape al!!

Damn wat een zieke progressie in (voor m'n gevoel) korte tijd

• #4.678
Gisteren:

25 min fasted fietsen

Benen

Ssb squat
13x150
17x120

Unilateral leg press
15x140
18x120

Unilateral leg extension
18x35
16x35
16x35

Rdl
9x150
12x120

Seated leg curl
3x12x80
14x65

Kuiten
5 sets

25 min traplopen

Daarna nog deze maaltijden:
IMG_20210916_214816_256.jpg
IMG_20210916_224516_538.jpg

Gisteren hoge dag gehad. 6 maaltijden met carbs.
3x 75 gram rijst
400 gram aardappelen
75 gram havermout
100 gram rijstebloem

Nu volgen 3 lage dagen zodat ik volgende week weer op mijn legdays hoge dagen heb. Ik hang nu al ruim een week stil ondanks de toevoeging van extra cardio deze week en dat is wel een beetje frustrerend. Het ging vrij hard maar sinds ik weer aan het werk ben is er niet veel meer gebeurd. Als ik begin volgende week nog steeds op hetzelfde gewicht zit gaan de kcal wat omlaag en dan ga ik hier en daar wat vetten eruit halen voor de laatste 5 weken. Eind volgende week start ik weer met clen en winstrol dus dat zal ook weer een extra boost geven. Ben in elk geval volledig gefocust om een zo hard mogelijke shape neer te zetten. Uiteraard dit ook allemaal al besproken en uitgedacht met @Strive4muscle. Die is gelukkig weer terug van vakantie en volgende week ziet hij mij weer om te bepalen hoe ik verder ga. Op dit punt is het fijn om een persoon te hebben met wie ik even kan sparren hierover.

Bijlagen

• VID_89761020_012914_692.mp4
    3,4 MB
Toch wel sleeves gevonden dus die over je kuiten passen ;)

• #4.680
Toch wel sleeves gevonden dus die over je kuiten passen ;)
Ja uiteindelijk werkte de truc met de straps om hem over mijn kuiten te krijgen. Moet ze wel echt direct omdoen anders lukt het niet. Kan bijv. niet eerst hamstrings doen en dan nog mijn sleeves om.

Terug
Naar boven