AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Terug van de fysio, ze hebben een echo gemaakt en er was gelukkig geen scheur te zien. Het lijkt op een lichte verrekking dus ik heb enorm veel geluk dit keer! Hij had aangeraden om binnen 48 uur in elk geval niet de biceps te belasten. Morgen zou ik rug trainen en dat vond hij prima mits ik uiteraard heel licht zou trainen en ik mag ook geen pijn voelen in mijn biceps.
Gelukkig! Wees voorzichtig met rug, desnoods wacht je er een dag langer mee of focus je wat meer op deadlift variaties / machine en cable pullovers. Bij de meeste pulldown en row varianten kom je er haast niet langs om je biceps te belasten.

Ik zou een rustdag pakken of iets doen wat niks te maken heeft met pullen (benen/borst/tricep/cardio/...), better safe than sorry.
Probeerde ik ook te zeggen tegen @imnewhere, kijk waar ie nu zit. lol.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.624
Gelukkig! Wees voorzichtig met rug, desnoods wacht je er een dag langer mee of focus je wat meer op deadlift variaties / machine en cable pullovers. Bij de meeste pulldown en row varianten kom je er haast niet langs om je biceps te belasten.
Deadlifts zou ik juist ver van wegblijven. Die stretch wil je er nu ook niet op.
Ik zou een rustdag pakken of iets doen wat niks te maken heeft met pullen (benen/borst/tricep/cardio/...), better safe than sorry.
Probeerde ik ook te zeggen tegen @imnewhere, kijk waar ie nu zit. lol.
Vandaag benen gedaan en eigenlijk stonden er RDL's op het programma maar had vooraf al besloten die idd te skippen. Zal morgen eens kijken wat er gaat v.w.b. rug en als ik ook maar enige irritatie voel pak ik wat anders.

• #4.625
Benen

SSB squat
12x140 (+1 rep)
17x120 (+10 kg)

V-squat
12x160
18x120

Unilateral leg press
15x120
12x120 leeg

Leg extension
15x80
12x80
10x80

Lying leg curl
3x15x25

Kuiten in leg press
5 sets

20 min traplopen

IMG_20210909_204500_433.jpg

Screenshot_20210909-202604_Instagram.jpg

Gelukkig dat gebleken is dat het geen scheur is. Hoe voelt de biceps nu? Nu je enkele dagen verder bent?

• #4.628
Gelukkig dat gebleken is dat het geen scheur is. Hoe voelt de biceps nu? Nu je enkele dagen verder bent?
Het is nu 2 dagen geleden en het voelt gelukkig al een stuk beter. Kan mijn biceps bijvoorbeeld weer normaal aanspannen maar voel dan wel nog lichte irritatie. Maar eergisteren kon ik hem helemaal niet aanspannen.

Het is nu 2 dagen geleden en het voelt gelukkig al een stuk beter. Kan mijn biceps bijvoorbeeld weer normaal aanspannen maar voel dan wel nog lichte irritatie. Maar eergisteren kon ik hem helemaal niet aanspannen.
Dat is echt wel een goed teken op zo'n korte tijd👍🏻

• #4.630
Dat is echt wel een goed teken op zo'n korte tijd👍🏻
Zeker! Ik heb vandaag op zo'n 60-70% rug getraind op apparaten. Dat ging prima mits ik zeer rustige en gecontroleerde bewegingen maakte.

Lat pulldown
Close grip pulldown
Cable row
Machine row
Cable pullover

Zeker! Ik heb vandaag op zo'n 60-70% rug getraind op apparaten. Dat ging prima mits ik zeer rustige en gecontroleerde bewegingen maakte.

Lat pulldown
Close grip pulldown
Cable row
Machine row
Cable pullover
Nice! kwestie van tijd dus....tot die tijd niks geks doen dan loopt het wel los.

• #4.632
Schouders / triceps

Smith machine press
8(+2)x95 (+5 kg)
12(+2)x80 (+10 kg)

Plate loaded press
12x130
15x100

Machine lateral raises - Machine front raises (superset)
12x10 - 12x10
2x10x12,5 - 2x10x12,5

Chest supported reversed dumbbell flyes
20x10
3x15x12

Unilateral rope extension
3 sets

V-bar pushdown
3 sets

20 min traplopen (stand 7)

• #4.633
Vandaag 6 weken uit.

Gewicht deze week hetzelfde gebleven. Vanaf vandaag elke ochtend fasted 25 min fietsen. Post workout cardio blijft uiteraard ook. Maandag krijg ik yohimbine en cardarine binnen en dan ziet mijn fatburn stack er als volgt uit voor de komende 2 weken:
Ochtend: 10 mg cardarine, 10 mg yohimbine (evt nog verhogen naar 20 mg), eca stack
Pre workout: 10 mg cardarine, pre-workout (wisselend)
Over 2 weken start ik weer met clen en dan zit ik tevens op 4 weken uit dus dan komt ook de winstrol erin.

Verder heb ik vandaag een rustdag en ga ik kijken bij de Siggi's om @vntl aan te moedigen:D

Vandaag 6 weken uit.

Gewicht deze week hetzelfde gebleven. Vanaf vandaag elke ochtend fasted 25 min fietsen. Post workout cardio blijft uiteraard ook. Maandag krijg ik yohimbine en cardarine binnen en dan ziet mijn fatburn stack er als volgt uit voor de komende 2 weken:
Ochtend: 10 mg cardarine, 10 mg yohimbine (evt nog verhogen naar 20 mg), eca stack
Over 2 weken start ik weer met clen en dan zit ik tevens op 4 weken uit dus dan komt ook de winstrol erin.

Verder heb ik vandaag een rustdag en ga ik kijken bij de Siggi's om @vntl aan te moedigen:D
Misschien staan we over 6 weken ook naast elkaar man!

Ooit al cardarine genomen hiervoor? zoja, wat was de ervaring hiermee en eventueel (lichte) bijwerkingen? Of eventueel referenties van vrienden ofzo.

• #4.636
Misschien staan we over 6 weken ook naast elkaar man!
Zou heel vet zijn!
Ooit al cardarine genomen hiervoor? zoja, wat was de ervaring hiermee en eventueel (lichte) bijwerkingen? Of eventueel referenties van vrienden ofzo.
Nee nog niet, @Strive4muscle begon erover en naar aanleiding daarvan wat research gedaan. Behalve dat je uithoudingsvermogen beter wordt zijn er meer voordelen. Bij een onderzoek op mensen kwam naar voren dat HDL/LDL en leverwaarden waren verbeterd.

Vandaag 6 weken uit.

Hoe is je slaap hierop? :p

Zou heel vet zijn!

Nee nog niet, @Strive4muscle begon erover en naar aanleiding daarvan wat research gedaan. Behalve dat je uithoudingsvermogen beter wordt zijn er meer voordelen. Bij een onderzoek op mensen kwam naar voren dat HDL/LDL en leverwaarden waren verbeterd.
Interessant. Ik kende het middel niet, maar zie inderdaad het inderdaad bewezen effect heeft op je vetverbranding en HDL/LDL-ratio. Ik lees echter ook dat onderzoek op mensen is stopgezet nadat bij een onderzoek op ratten was gebleken dat het in bepaalde doseringen carcinogeen (kankerverwekkend) zou zijn. Heb jij hier meer over gelezen? Ik weet niet hoe die doses zich vertalen naar de mens en volgens mij is daar weinig wetenschappelijk onderzoek over beschikbaar.

@Galen: ben jij bekend met cardarine en weet jij of dat de claims m.b.t. kanker hout snijden of dat het niet echt duidelijk bewezen is. Ik lees dat de supplementenindustrie het allemaal wegwuift.

1631447739238.png

Wel wat reageerbuisonderzoek:
Dierstudies:

Moet het nog even doorlezen allemaal.

Interessant. Ik kende het middel niet, maar zie inderdaad het inderdaad bewezen effect heeft op je vetverbranding en HDL/LDL-ratio. Ik lees echter ook dat onderzoek op mensen is stopgezet nadat bij een onderzoek op ratten was gebleken dat het in bepaalde doseringen carcinogeen (kankerverwekkend) zou zijn. Heb jij hier meer over gelezen? Ik weet niet hoe die doses zich vertalen naar de mens en volgens mij is daar weinig wetenschappelijk onderzoek over beschikbaar.

@Galen: ben jij bekend met cardarine en weet jij of dat de claims m.b.t. kanker hout snijden of dat het niet echt duidelijk bewezen is. Ik lees dat de supplementenindustrie het allemaal wegwuift.

1631447739238.png

Wel wat reageerbuisonderzoek:
Dierstudies:

Moet het nog even doorlezen allemaal.
Toen ik er wat dieper in ben gedoken bleken de kankerverwekkende effecten echt pas zichtbaar te worden op ratten bij extreem
hoge doseringen.

Vanaf 3:03 voor de geïnteresseerde, ik weet niet zeker of het dit filmpje os waar die in diepgang in gaat over die kankerverwekkende effecten. Maar
hij weet hele duidelijke in onderbouwde uitleg te geven over het middel.

Terug
Naar boven