AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

115,4 kg

Shape en voeding:
Screenshot_20220127-205732_Instagram.jpg
Screenshot_20220127-124052_Chrome.jpg
Gaan die 5k cal nog makkelijk naar binnen?

Ananas helpt toch met het verteren van voedsel? Zitten geloof ik van die enzymen in die daarbij helpen.
Zie wel meer bodybuilders dat doen bij een grote hoeveelheid voedsel.

"De ananas is een tropische vrucht die vitamine C, B-vitamines, vezels en mangaan bevat. En ananas bevat ook bromelaïne, een spijsverteringsenzym dat helpt bij het verteren van eiwitten."
Schijnt, wat ik op meerdere sites nu lees, bevorderlijk te zijn voor snellere afbraak en opname van eiwitten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.265
Gaan die 5k cal nog makkelijk naar binnen?
Als ik de vaste eetmomenten aan kan houden wel maar in het weekend als ik 2 uur langer slaap loop ik al direct 2 uur achter en wordt het proppen. In de avond heb ik hoe dan ook een opgezette buik.
Ananas helpt toch met het verteren van voedsel? Zitten geloof ik van die enzymen in die daarbij helpen.
Zie wel meer bodybuilders dat doen bij een grote hoeveelheid voedsel.
"De ananas is een tropische vrucht die vitamine C, B-vitamines, vezels en mangaan bevat. En ananas bevat ook bromelaïne, een spijsverteringsenzym dat helpt bij het verteren van eiwitten."
Schijnt, wat ik op meerdere sites nu lees, bevorderlijk te zijn voor snellere afbraak en opname van eiwitten.
Klopt het is vanwege de bromelaïne

Met ananas kan je ook trucjes doen met vlees. Blend een ananas en stop een taai stuk vlees (goedkope biefstuk) in het sap. Het wordt dan mals en zacht. Een uur of 2 zou genoeg moeten zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.276
Heb je ook nog tips hoe ik kan zien of een verse ananas al rijp is?
Trek aan de blaadjes. Als die makkelijk loslaten is ie rijp. Hij moet zijn eigen gewicht iig niet kunnen dragen aan een blaadje.

En je kan het ruiken als ie heel rijp is. Let wel op beurse plekken en/of schimmel.

Heb het niet herekent naar supermarkt prijzen. Zelf ook (nog) niet in mn voedingsschema zitten. Bestel andere bevroren producten bij musclemeat en die zijn erg goed qua prijs. Dus vandaar de tip.

Bereid jij je ananas telkens zelf?

Terug
Naar boven