- Waardering
- 11.483
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie tip! ThanksBevroren fruit bij de Jumbo is over t algemeen beste prijs.
750gr mango voor 3 euro bv
Ik heb nu diepvries ananas van de makroHeb het niet herekent naar supermarkt prijzen. Zelf ook (nog) niet in mn voedingsschema zitten. Bestel andere bevroren producten bij musclemeat en die zijn erg goed qua prijs. Dus vandaar de tip.
Bereid jij je ananas telkens zelf?
6 mg aromasin edGebruik je momenteel ook nog een AI of helemaal niets?
Up the doseZiek! Kun je nog veel groter worden denk je? Of begint alles te stagneren?

Benen zijn echt absurd hard gegroeid! Rug is ook duidelijk wijder, heel netjes als je bedenkt dat dit in iets van een half jaartje tijd is bereiktSinds een 1,5 week mijn doseringen verhoogd naar 500 test, 200 npp en 100 parabolan. Oxy zit er nog in. Hgh toegevoegd, inmiddels op 2 iu (blijft ook 2 iu).
Half augustus 2021 106 kg, nu 115. Sta al 1,5 week stil in gewicht.
![]()
![]()

Daar zitten nog wel wat stappen tussen, voor @wovano daar aan komt te geloven, trust me.Flink big, wel tijd voor een zonnebankie weer.
Wel interessant trouwens bovenstaande, zou je zelf ooit voor high doses gh+ insuline gaan of is dat je een stap te ver? Denk dat je er opbegeven moment niet meer onderuit komt als je echt een massamonster wil worden.
Komt dat niet gewoon omdat je steeds meer massa hebt en je dus steeds minder kunt winnen?Dat het werkt en je gains doet laten versnellen ontken ik niet, maar het is doodzonde als je gelijk al je troeven doet uitspelen. Waar je de eerste keer extreem goed op gaat, zal de 2e keer minder zijn en de 3e keer nog meer. We kennen het allemaal wel.
Dat is 1 van de redenen natuurlijk, je kunt helaas niet oneindig blijven groeien. Om gains te blijven maken komen je telkens grenzen te verleggen, zowel met je voeding als je training als PED’s. Zelfs de dingen buiten de gym gaan steeds zwaarder wegen (stressfactoren & slaap) om gains te blijven maken.Komt dat niet gewoon omdat je steeds meer massa hebt en je dus steeds minder kunt winnen?
Alles kan groterAlles lijkt groter/ beter te zijn geworden. Zou je nek nog iets voller kunnen?

Zou denk ik nog wel veel groter kunnen worden, nog genoeg troeven om in te zetten.Ziek! Kun je nog veel groter worden denk je? Of begint alles te stagneren?
Lekker vol wel, goede massa gepakt vooral op je benen.
thanks mannen
Thanks maat, en nog een lange off season te gaanBenen zijn echt absurd hard gegroeid! Rug is ook duidelijk wijder, heel netjes als je bedenkt dat dit in iets van een half jaartje tijd is bereikt![]()

Thanks, moet inderdaad nodig naar de zonnebank jaFlink big, wel tijd voor een zonnebankie weer.
Wel interessant trouwens bovenstaande, zou je zelf ooit voor high doses gh+ insuline gaan of is dat je een stap te ver? Denk dat je er opbegeven moment niet meer onderuit komt als je echt een massamonster wil worden.
Dat valt ook wel mee hoor, zo zie ik mezelf niet in elk geval.Ben idd ook benieuwd naar de volgende stap van deze man. Het lijkt erop dat hij op een soort van plateau / splitsing zit van een xxxxl amateur naar misschien een volgende stap , weet niet hoe dit valt te kwalificeren maar ben zeker nieuwschierig.
Dit dusDaar zitten nog wel wat stappen tussen, voor @wovano daar aan komt te geloven, trust me.
Dat het werkt en je gains doet laten versnellen ontken ik niet, maar het is doodzonde als je gelijk al je troeven doet uitspelen. Waar je de eerste keer extreem goed op gaat, zal de 2e keer minder zijn en de 3e keer nog minder. We kennen het allemaal wel.