Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Bevroren fruit bij de Jumbo is over t algemeen beste prijs.

750gr mango voor 3 euro bv

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.283
Heb het niet herekent naar supermarkt prijzen. Zelf ook (nog) niet in mn voedingsschema zitten. Bestel andere bevroren producten bij musclemeat en die zijn erg goed qua prijs. Dus vandaar de tip.

Bereid jij je ananas telkens zelf?
Ik heb nu diepvries ananas van de makro

Gebruik je momenteel ook nog een AI of helemaal niets?

• #5.286
Legday

Seated leg curl
18x72,5
11x72,5
10x72,5

Unilateral leg extension
20x32,5
16x32,5
14x32,5

Leg press
13x380
15x280

Pendulum squat (paarse band)
11x40
14x20

Bulgarian split squat smith
15x50
10x50

Hip adductor
3x15

Kuiten
4x15

• #5.287
Sinds een 1,5 week mijn doseringen verhoogd naar 500 test, 200 npp en 100 parabolan. Oxy zit er nog in. Hgh toegevoegd, inmiddels op 2 iu (blijft ook 2 iu).

Half augustus 2021 106 kg, nu 115. Sta al 1,5 week stil in gewicht.

IMG_20220207_231412_946.jpg
Screenshot_20220208-161706_Instagram.jpg

Alles lijkt groter/ beter te zijn geworden. Zou je nek nog iets voller kunnen?

Ziek! Kun je nog veel groter worden denk je? Of begint alles te stagneren?

Ik wil eigenlijk niemand aanmoedigen om zijn gezondheid te beschadigen. Schijt al in mijn broek van een mild kuurtje en ben ooit eens gestaakt omdat ik twee dagen kortademig was na een Mac cheatmeal in de bulkkuur

Lekker vol wel, goede massa gepakt vooral op je benen.

Goeie poten man :thumbs:

Sinds een 1,5 week mijn doseringen verhoogd naar 500 test, 200 npp en 100 parabolan. Oxy zit er nog in. Hgh toegevoegd, inmiddels op 2 iu (blijft ook 2 iu).

Half augustus 2021 106 kg, nu 115. Sta al 1,5 week stil in gewicht.

IMG_20220207_231412_946.jpg
Screenshot_20220208-161706_Instagram.jpg
Benen zijn echt absurd hard gegroeid! Rug is ook duidelijk wijder, heel netjes als je bedenkt dat dit in iets van een half jaartje tijd is bereikt :p

Flink big, wel tijd voor een zonnebankie weer :D.

Wel interessant trouwens bovenstaande, zou je zelf ooit voor high doses gh+ insuline gaan of is dat je een stap te ver? Denk dat je er opbegeven moment niet meer onderuit komt als je echt een massamonster wil worden.

Ben idd ook benieuwd naar de volgende stap van deze man. Het lijkt erop dat hij op een soort van plateau / splitsing zit van een xxxxl amateur naar misschien een volgende stap , weet niet hoe dit valt te kwalificeren maar ben zeker nieuwschierig.

Wel interessant trouwens bovenstaande, zou je zelf ooit voor high doses gh+ insuline gaan of is dat je een stap te ver? Denk dat je er opbegeven moment niet meer onderuit komt als je echt een massamonster wil worden.
Daar zitten nog wel wat stappen tussen, voor @wovano daar aan komt te geloven, trust me.

Dat het werkt en je gains doet laten versnellen ontken ik niet, maar het is doodzonde als je gelijk al je troeven doet uitspelen. Waar je de eerste keer extreem goed op gaat, zal de 2e keer minder zijn en de 3e keer nog minder. We kennen het allemaal wel.

Laatst bewerkt:
Dat het werkt en je gains doet laten versnellen ontken ik niet, maar het is doodzonde als je gelijk al je troeven doet uitspelen. Waar je de eerste keer extreem goed op gaat, zal de 2e keer minder zijn en de 3e keer nog meer. We kennen het allemaal wel.
Komt dat niet gewoon omdat je steeds meer massa hebt en je dus steeds minder kunt winnen?

Komt dat niet gewoon omdat je steeds meer massa hebt en je dus steeds minder kunt winnen?
Dat is 1 van de redenen natuurlijk, je kunt helaas niet oneindig blijven groeien. Om gains te blijven maken komen je telkens grenzen te verleggen, zowel met je voeding als je training als PED’s. Zelfs de dingen buiten de gym gaan steeds zwaarder wegen (stressfactoren & slaap) om gains te blijven maken.

Uiteindelijk is het de harde inzet en genetics die bepalen hoe hard je blijft groeien. De gasten die het hardste training en leven voor de sport en de paar gelukkige met de elite genetics komen op pro level.

• #5.300
Alles lijkt groter/ beter te zijn geworden. Zou je nek nog iets voller kunnen?
Alles kan groter :p
Ziek! Kun je nog veel groter worden denk je? Of begint alles te stagneren?
Zou denk ik nog wel veel groter kunnen worden, nog genoeg troeven om in te zetten.
Lekker vol wel, goede massa gepakt vooral op je benen.

thanks mannen
Benen zijn echt absurd hard gegroeid! Rug is ook duidelijk wijder, heel netjes als je bedenkt dat dit in iets van een half jaartje tijd is bereikt :p
Thanks maat, en nog een lange off season te gaan :)

Thanks, moet inderdaad nodig naar de zonnebank ja :roflol:

High doses hgh heb ik sowieso het budget niet voor en high doses slin zie ik niet zitten. Low doses misschien wel, maar nog nooit slin gebruikt.
Ben idd ook benieuwd naar de volgende stap van deze man. Het lijkt erop dat hij op een soort van plateau / splitsing zit van een xxxxl amateur naar misschien een volgende stap , weet niet hoe dit valt te kwalificeren maar ben zeker nieuwschierig.
Dat valt ook wel mee hoor, zo zie ik mezelf niet in elk geval.
Daar zitten nog wel wat stappen tussen, voor @wovano daar aan komt te geloven, trust me.

Dat het werkt en je gains doet laten versnellen ontken ik niet, maar het is doodzonde als je gelijk al je troeven doet uitspelen. Waar je de eerste keer extreem goed op gaat, zal de 2e keer minder zijn en de 3e keer nog minder. We kennen het allemaal wel.
Dit dus :)

Terug
Naar boven