Lange tijd geen update. In maart heb ik de Benelux gewonnen en met een gewicht van 101,7 was ik precies 7 kg zwaarder in 1,5 jaar. Was ik zelf erg tevreden mee. Verder ben ik zoals jullie wellicht weten in april vader geworden en sindsdien heb ik alles even op een lager pitje gehad. Ik heb het name bizar druk. Naast mijn gezin werk ik fulltime en heb ik natuurlijk mijn eigen bedrijf wat afgelopen jaar exponentieel gegroeid is. Dat laatste vind ik overigens ook hartstikke leuk, maar het kost natuurlijk wel tijd. Inmiddels heb ik iets meer ritme kunnen vinden en voel ik dat er weer ruimte ontstaan is voor bodybuilding wat serieuzer op te pakken.
Sinds april run ik trt+ wat inhoudt 200 mg test e pw, 150 mg primo pw en 3 iu hgh per dag. Daarnaast nog 25 mg proviron en 40 mg telmisartan per dag. Mijn insulinegevoeligheid was niet top dus mijn coach heeft gekozen om mij op 20 iu lantus te zetten en daar zit ik nu ook al een tijdje op. Zal vooral komen door hogere stresslevels i.v.m. druk leven en minder slaap. Op dit moment is het doel zo goed mogelijk in shape raken om een kuur te kunnen doen en goed te kunnen bouwen. Ik wil daar uiterlijk voor 13 januari mee klaar zijn, maar ik weet van mezelf dan ik goed en snel in shape kan raken. Om dit proces wat te versnellen is er clenbuterol toegevoegd. Opgebouwd tot 80 mcg welke er nu in blijft tot einde cut.
Momenteel zit ik op 108,5 kg. Ik heb het idee wel iets van massa verloren te zijn, maar dat zou ook zomaar den stukje volheid/hardheid kunnen zijn omdat ik al een hele tijd lage doseringen zet. Vooral de benen hebben naar mijn idee wat verloren, heb in de zomerperiode veel last gehad van mijn knieën waardoor ik vrij lang amper squat of legpress varianten kon doen. Dat is inmiddels volledig verholpen en ben zelfs weer gestart met squatten.
Training ziet er als volgt uit:
1 push/arms (chest focus)
2 lower
rust
3 push/triceps
4 pull/biceps
rust
repeat in rotatie 2. Zijn dus 8 verschillende trainingen.
Heeft iemand vragen, shoot!