Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.561
Lower
Lying leg curl
32,5x10
25x11

Squat
150x10
150x8
120x10

HS Single leg press
145x7
120x15

Leg extension
90x12
75x15

Hip adductor
60x10
45x9

Seated calf raises
110x8
80x15
80x10

Standing calf raise machine
80x12
65x15
55x12

Het was mij helemaal ontgaan dat je papa was geworden! Gefeliciteerd.

Uiteraard weer in.

Benieuwd hoe je insuline gevoeligheid/ bloedsuikerspiegel verder gaat reageren. Heb je het idee dat groeihormoon een serieus aandeel had waarom je BG zo hoog was? Naast de stress dan natuurlijk.

Uiteraard weer in.

Benieuwd hoe je insuline gevoeligheid/ bloedsuikerspiegel verder gaat reageren. Heb je het idee dat groeihormoon een serieus aandeel had waarom je BG zo hoog was? Naast de stress dan natuurlijk.
Als dit het geval is zou ik eens switchen naar je wekelijkse dosis verdeelt over M/W/F, schijnt je insulinegevoeligheid beter te houden.

Geen idee hoe Daan daar over denkt tho.

Lange tijd geen update. In maart heb ik de Benelux gewonnen en met een gewicht van 101,7 was ik precies 7 kg zwaarder in 1,5 jaar. Was ik zelf erg tevreden mee. Verder ben ik zoals jullie wellicht weten in april vader geworden en sindsdien heb ik alles even op een lager pitje gehad. Ik heb het name bizar druk. Naast mijn gezin werk ik fulltime en heb ik natuurlijk mijn eigen bedrijf wat afgelopen jaar exponentieel gegroeid is. Dat laatste vind ik overigens ook hartstikke leuk, maar het kost natuurlijk wel tijd. Inmiddels heb ik iets meer ritme kunnen vinden en voel ik dat er weer ruimte ontstaan is voor bodybuilding wat serieuzer op te pakken.

Sinds april run ik trt+ wat inhoudt 200 mg test e pw, 150 mg primo pw en 3 iu hgh per dag. Daarnaast nog 25 mg proviron en 40 mg telmisartan per dag. Mijn insulinegevoeligheid was niet top dus mijn coach heeft gekozen om mij op 20 iu lantus te zetten en daar zit ik nu ook al een tijdje op. Zal vooral komen door hogere stresslevels i.v.m. druk leven en minder slaap. Op dit moment is het doel zo goed mogelijk in shape raken om een kuur te kunnen doen en goed te kunnen bouwen. Ik wil daar uiterlijk voor 13 januari mee klaar zijn, maar ik weet van mezelf dan ik goed en snel in shape kan raken. Om dit proces wat te versnellen is er clenbuterol toegevoegd. Opgebouwd tot 80 mcg welke er nu in blijft tot einde cut.

Momenteel zit ik op 108,5 kg. Ik heb het idee wel iets van massa verloren te zijn, maar dat zou ook zomaar den stukje volheid/hardheid kunnen zijn omdat ik al een hele tijd lage doseringen zet. Vooral de benen hebben naar mijn idee wat verloren, heb in de zomerperiode veel last gehad van mijn knieën waardoor ik vrij lang amper squat of legpress varianten kon doen. Dat is inmiddels volledig verholpen en ben zelfs weer gestart met squatten.

Training ziet er als volgt uit:
1 push/arms (chest focus)
2 lower
rust
3 push/triceps
4 pull/biceps
rust

repeat in rotatie 2. Zijn dus 8 verschillende trainingen.

Heeft iemand vragen, shoot!
Screenshot_20231115-195415_Instagram.jpg
Trots op jou! Je doet het toch maar "even". 💪🏽🔥

• #5.566
Uiteraard weer in.

Als dit het geval is zou ik eens switchen naar je wekelijkse dosis verdeelt over M/W/F, schijnt je insulinegevoeligheid beter te houden.

Geen idee hoe Daan daar over denkt tho.
Dat idee heb ik zeker niet. Combinatie van crap eten, weinig slapen, veel stress. Hoe beter dit allemaal gaat nu, hoe sneller ik mijn insulinegevoeligheid beter zie worden. Was in het begin zelfs even gestopt met hgh en dit had zelfs amper invloed.

• #5.568
Na de vorige update goed gedropt naar 107 kg. Shape werd best aardig al en had mijn coach voorgesteld laatste 3 weken van de cut wat gear toe te voegen. Voelde me namelijk vrij plat worden dus dat zou dan wel een leuk recomp effect geven. Afgelopen donderdag bloedwaarden getest en alles zat goed. Heb het blaadje niet bij de hand, maar even uit mijn hoofd was hematocriet 0.46 en LDL 1.8 mmol/l en HDL 1.4 mmol/l. Daarom vrijdag direct cycle gestart:

500 mg test ew
750 mg primo ew
300 mg npp ew
5 iu hgh ed
25 mg proviron ed
20 iu lantus ed

Eerlijk is eerlijk, ik ben het niet gewend al zo hoog te starten en na zo lang niet geblast te hebben verwacht ik goed te gaan reageren. Had dit weekend 2 hoge dagen met 720 gram carbs. Was erna direct 2 kg zwaarder, maar dat is inmiddels weer ietsje teruggezakt. Zat vanmorgen op 108,5 kg. Trainingsperformance lijkt iets omhoog te zijn, maar kan ook placebo zijn.

wat zeg je dan als ie doorgeeft wat hij wilt dat je gaat zetten? :P

Best wat milliliters denk ik, als primo op 100mg/ml zit toch.

Gaat wel lekker gaan denk ik :D

Na de vorige update goed gedropt naar 107 kg. Shape werd best aardig al en had mijn coach voorgesteld laatste 3 weken van de cut wat gear toe te voegen. Voelde me namelijk vrij plat worden dus dat zou dan wel een leuk recomp effect geven. Afgelopen donderdag bloedwaarden getest en alles zat goed. Heb het blaadje niet bij de hand, maar even uit mijn hoofd was hematocriet 0.46 en LDL 1.8 mmol/l en HDL 1.4 mmol/l. Daarom vrijdag direct cycle gestart:

500 mg test ew
750 mg primo ew
300 mg npp ew
5 iu hgh ed
25 mg proviron ed
20 iu lantus ed

Eerlijk is eerlijk, ik ben het niet gewend al zo hoog te starten en na zo lang niet geblast te hebben verwacht ik goed te gaan reageren. Had dit weekend 2 hoge dagen met 720 gram carbs. Was erna direct 2 kg zwaarder, maar dat is inmiddels weer ietsje teruggezakt. Zat vanmorgen op 108,5 kg. Trainingsperformance lijkt iets omhoog te zijn, maar kan ook placebo zijn.
Dat is een beste stack. Damn 😊

500 mg test ew
750 mg primo ew
300 mg npp ew
5 iu hgh ed
25 mg proviron ed
20 iu lantus ed

Wat is zijn gameplan, vind het best bijzonder daan predikt zelf dat hij altijd erg laag doseert. Als dit een start dosering is, ben ik benieuwd hoelang de groei fase gaat duren en tot welke dosering.

Wat is zijn gameplan, vind het best bijzonder daan predikt zelf dat hij altijd erg laag doseert. Als dit een start dosering is, ben ik benieuwd hoelang de groei fase gaat duren en tot welke dosering.
No offense, want zijn klanten halen goede resultaten en hijzelf ook. Maar kijk hoe zijn eigen kop er uit ziet en sommige clienten worden in een jaar, vijf jaar ouder. Low doses my ass.

No offense, want zijn klanten halen goede resultaten en hijzelf ook. Maar kijk hoe zijn eigen kop er uit ziet en sommige clienten worden in een jaar, vijf jaar ouder. Low doses my ass.
Ja altijd al getwijfeld, als ik bijvoorbeeld hun podcast luisterde of zijn insta bekeek waar hij “open” is over doseringen. Is niet erg zelf ook vroeger op 2gram+ gear gezeten voor lange tijd maar wees dan gewoon eerlijk..

hij zette z'n dossisen voorheen gewoon op insta.

Screenshot_20231129_164431_Instagram.jpg

hij zette z'n dossisen voorheen gewoon op insta.

Screenshot_20231129_164431_Instagram.jpg
Zie geen dosis staan? En dan nog, je kan natuurlijk makkelijk alles gedeeld door twee doen. Maakt verder ook niet uit, als je echt big wil worden ga je er niet komen met 500mg test.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #5.579
wat zeg je dan als ie doorgeeft wat hij wilt dat je gaat zetten? :P

Best wat milliliters denk ik, als primo op 100mg/ml zit toch.

Gaat wel lekker gaan denk ik :D
Dan zeg ik alright🫡

Idd best wat ml’s ja. Dat is nu het enige nadeel.
To unlock all gains.

Even serieus, je gaat nooit vooraf bepalen wanneer je welke dosering gaat verhogen. Alles gebeurt op basis van hoe de progressie loopt. Ondertussen wordt gezondheid ook gewoon gecontroleerd. Bloeddruk meet ik heel regelmatig, ga in januari een echocardiogram maken en wil meteen een echo laten maken van mijn nieren, lever en aorta. Bloedwaarden worden ook elke 3 maanden gedaan. Als er ook maar enig moment is dat gezondheid zodanig achteruit gaat dat het niet meer okay is, stop ik direct met de blast. Maar ga proberen om alles hier goed bij te houden.

Terug
Naar boven