AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Was nu al even niet meer geweest voor bloed doneren dus ga zo een afspraak inplannen.

Cholesterol 3.3 nmol/l ref: ...-5.0
HDL-cholesterol 1.49 nmol/l ref: 1.00-...
Chol/HDL ratio 2.2 ratio ref: ...-5.0
LDL Cholesterol 1.6 nmol/l ref: ...-3.0
Pff heb dit zelf natty niet :o

Was nu al even niet meer geweest voor bloed doneren dus ga zo een afspraak inplannen.

Cholesterol 3.3 nmol/l ref: ...-5.0
HDL-cholesterol 1.49 nmol/l ref: 1.00-...
Chol/HDL ratio 2.2 ratio ref: ...-5.0
LDL Cholesterol 1.6 nmol/l ref: ...-3.0
Wat neem je aan supps voor je cholesterol of niks?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.526
Wat neem je aan supps voor je cholesterol of niks?
Rode rijst gist
1000 mg citrus bergamot
200 mg coq10
4000 mg omega 3

Had een tijdje terug de C-V Stack van supplement needs maar dat werd me wat te duur 2 maanden mee gestopt en overgegaan op citrus bergamot en coq10. Die volstaan ook wel blijkt nu.

Rode rijst gist
1000 mg citrus bergamot
200 mg coq10
4000 mg omega 3

Had een tijdje terug de C-V Stack van supplement needs maar dat werd me wat te duur 2 maanden mee gestopt en overgegaan op citrus bergamot en coq10. Die volstaan ook wel blijkt nu.
Welke rode rijst gist dan? Ik krijg daar blijkbaar spierkrampen van.

• #5.528
Heb nu gewoon die van xxlnutrition. Nergens last van. Heb ook nog nooit gelezen dat rode rijst gist spierkrampen veroorzaakt.
Ben er nog niet helemaal uit maar lijkt wel zo. Volgende week weet ik het zeker :p

Als je googled op bijwerkingen van statines kom je hier en daar wel bij spierkrampen etc

• #5.530
Ben er nog niet helemaal uit maar lijkt wel zo. Volgende week weet ik het zeker :p

Als je googled op bijwerkingen van statines kom je hier en daar wel bij spierkrampen etc
Daarnaast heb ik natuurlijk ook een goed dieet met voldoende goede vetten etc etc. Dat helpt ook al voor een groot deel.

Al CoQ10 geprobeerd? Uit het beste boek ooit geschreven:
1663274339468.png

Ben hier wel mee begonnen tijdje terug en nu ik er zo over nadenk lijkt het wel minder dan eerst te zijn, kan ook komen door niet altijd even consequent m’n pillen te nemen. Ik ga er even mee experimenten. Bedankt

heb dat beste boek ooit wel maar kon me niet herinneren dat dit ook erin stond :p

HDL onder 0.9 of wat bedoel je, neem je rode gist rijst ?
Idd HDL is doorgaans 32-38, natty of niet (in cruise dan).

Rode gist rijst doet enkel wat aan LDL.

De wetgeving is omtrent de werkzame stof is trouwens veranderd (monacoline K). 10mg preparaten mogen niet meer verkocht worden. Enkel 2.99mg per dosis is toegestaan.

Ik ga denk ik gewoon vragen voor een low dose statine aangezien de prijs van rode gist rijst ook gestegen is.

• #5.534

De wetgeving is omtrent de werkzame stof is trouwens veranderd (monacoline K). 10mg preparaten mogen niet meer verkocht worden. Enkel 2.99mg per dosis is toegestaan.

Ik ga denk ik gewoon vragen voor een low dose statine aangezien de prijs van rode gist rijst ook gestegen is.
Dan moet ik nog maar gauw inslaan bij xxlnutrition 😂

HDL is sowieso wel whacked als je aan de hormonen zit toch?

Wat kun je er aan doen om die toch een beetje te laten recoveren?

HDL is sowieso wel whacked als je aan de hormonen zit toch?

Wat kun je er aan doen om die toch een beetje te laten recoveren?
Weinig, gezond leven.

Volgens mij zijn er middelen die het boosten maar er is volgens mij geen bewijs dat je dan ook daadwerkelijk gezonder bent. (Volgens interwebs)

Heb wel eens gelezen over low dose lipitor ofzo maar dan zou je adhv bloedwaarden moet kijken wat de juiste dosis is

Terug
Naar boven