ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dat is veel makkelijker en praktischer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is veel makkelijker en praktischer
Luxe wel
Pff heb dit zelf natty nietWas nu al even niet meer geweest voor bloed doneren dus ga zo een afspraak inplannen.
Cholesterol 3.3 nmol/l ref: ...-5.0
HDL-cholesterol 1.49 nmol/l ref: 1.00-...
Chol/HDL ratio 2.2 ratio ref: ...-5.0
LDL Cholesterol 1.6 nmol/l ref: ...-3.0

HDL onder 0.9 of wat bedoel je, neem je rode gist rijst ?
Wat neem je aan supps voor je cholesterol of niks?Was nu al even niet meer geweest voor bloed doneren dus ga zo een afspraak inplannen.
Cholesterol 3.3 nmol/l ref: ...-5.0
HDL-cholesterol 1.49 nmol/l ref: 1.00-...
Chol/HDL ratio 2.2 ratio ref: ...-5.0
LDL Cholesterol 1.6 nmol/l ref: ...-3.0
Rode rijst gist
Welke rode rijst gist dan? Ik krijg daar blijkbaar spierkrampen van.Rode rijst gist
1000 mg citrus bergamot
200 mg coq10
4000 mg omega 3
Had een tijdje terug de C-V Stack van supplement needs maar dat werd me wat te duur 2 maanden mee gestopt en overgegaan op citrus bergamot en coq10. Die volstaan ook wel blijkt nu.
Heb nu gewoon die van xxlnutrition. Nergens last van. Heb ook nog nooit gelezen dat rode rijst gist spierkrampen veroorzaakt.Welke rode rijst gist dan? Ik krijg daar blijkbaar spierkrampen van.
Ben er nog niet helemaal uit maar lijkt wel zo. Volgende week weet ik het zekerHeb nu gewoon die van xxlnutrition. Nergens last van. Heb ook nog nooit gelezen dat rode rijst gist spierkrampen veroorzaakt.
Daarnaast heb ik natuurlijk ook een goed dieet met voldoende goede vetten etc etc. Dat helpt ook al voor een groot deel.Ben er nog niet helemaal uit maar lijkt wel zo. Volgende week weet ik het zeker
Als je googled op bijwerkingen van statines kom je hier en daar wel bij spierkrampen etc
Al CoQ10 geprobeerd? Uit het beste boek ooit geschreven:Ben er nog niet helemaal uit maar lijkt wel zo. Volgende week weet ik het zeker
Als je googled op bijwerkingen van statines kom je hier en daar wel bij spierkrampen etc
Ben hier wel mee begonnen tijdje terug en nu ik er zo over nadenk lijkt het wel minder dan eerst te zijn, kan ook komen door niet altijd even consequent m’n pillen te nemen. Ik ga er even mee experimenten. Bedankt

Idd HDL is doorgaans 32-38, natty of niet (in cruise dan).HDL onder 0.9 of wat bedoel je, neem je rode gist rijst ?
Dan moet ik nog maar gauw inslaan bij xxlnutrition 😂Idd HDL is doorgaans 32-38, natty of niet (in cruise dan).
Rode gist rijst doet enkel wat aan LDL.
De wetgeving is omtrent de werkzame stof is trouwens veranderd (monacoline K). 10mg preparaten mogen niet meer verkocht worden. Enkel 2.99mg per dosis is toegestaan.
Ik ga denk ik gewoon vragen voor een low dose statine aangezien de prijs van rode gist rijst ook gestegen is.
HDL is sowieso wel whacked als je aan de hormonen zit toch?Idd HDL is doorgaans 32-38, natty of niet (in cruise dan).
De wetgeving is omtrent de werkzame stof is trouwens veranderd (monacoline K). 10mg preparaten mogen niet meer verkocht worden. Enkel 2.99mg per dosis is toegestaan.
Ik ga denk ik gewoon vragen voor een low dose statine aangezien de prijs van rode gist rijst ook gestegen is.
Weinig, gezond leven.HDL is sowieso wel whacked als je aan de hormonen zit toch?
Wat kun je er aan doen om die toch een beetje te laten recoveren?
Is dit zo @XXL Nutrition anders sla ik ook nog even genoeg in :')De wetgeving is omtrent de werkzame stof is trouwens veranderd (monacoline K). 10mg preparaten mogen niet meer verkocht worden. Enkel 2.99mg per dosis is toegestaan.
Laat maar zitten dan

Ja had zoiets gelezen inderdaad, je kan hem dan soort van synthetisch opkrikken dat de waarde hoger ligt maar uiteindelijk is het puur de waarde die veranderd maar ben je nog even ongezondVolgens mij zijn er middelen die het boosten maar er is volgens mij geen bewijs dat je dan ook daadwerkelijk gezonder bent. (Volgens interwebs)

Heb wel eens gelezen over low dose lipitor ofzo maar dan zou je adhv bloedwaarden moet kijken wat de juiste dosis isIdd HDL is doorgaans 32-38, natty of niet (in cruise dan).
ja ik hoorde dat ook...... we gaan het product uitverkopenIs dit zo @XXL Nutrition anders sla ik ook nog even genoeg in :')