tinus
Cool Novice
- Waardering
- 126
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Korte esters?
(Ik gok dat dat niet een vriendinnen groep is...)

whey hydrosilaat, hij komt net van casseine af.
Je trekt er wel vriendinnengroepen door aan door de kilometers trenluchtKorte esters?
Thanks @Saik voor de opheldering.
Lul niet, gebruik al lang geen casseine meer maar gewone whey. Nu inderdaad hydrolisaat.
Mijn korte Annie

Waarvan?
Veeg me opKorte esters?

Jawel....het moet die uit de scheikunde zijn.
Wees voorzichtig met die gewichten, ik weet dat je meer in je hebt en ook makkelijk boven de 200kg squat. Maar een verkeerde beweging en je hebt spijt, draai iets meer volume met gewichten die je 110% in controle hebt. Zoals jezelf al aangeeft, blessures vermijden! Na de wedstrijd epic PR's neerzettenHet is druk deze week. Lange en vooral drukke dagen op het werk. Vervolgens trainen en cardio en dan is het alweer bijna bedtijd. Gelukkig qua training en voeding wel alles volgens schema. Begonnen met de korte esters dus komende 2 weken zal mijn fysiek wel flink gaan veranderen. Heb wel enorm veel zin in het proces wat ik de komende 5,5 week weer ga doormaken. Verder gisteren easy 3x190 gesquat maar denk wel dat daar het eindstation is tot na mijn wedstrijd. Ga nu niet meer verhogen om kans op blessures te vermijden.
.* ding ding ding * je gaat door voor de koelkast..

* ding ding ding * je gaat door voor de koelkast..
Ik schat dat in die koelkast test-p en tren-a staat..![]()
Eerst opgezocht wat google is (met Duck Duck Go), en daar test-p en tren-a opgezocht.
Even later cirkelde er een helikopter verdacht lang boven de wijk, en reden er mannen in witte pakken door de straat.
Uh....nee dus.
Ik houd het even bij banaan en witte bonenen kip (enzo)

Ja ik ga nu geen gekke dingen meer doen inderdaad. Ik denk dat ik squats net als voor de fotoshoot ga vervangen voor de hack squat zodat ik wat meer volume kan pakken en blessures kan vermijden. Sowieso zaterdag eerst checkup en even kijken wat mijn coach van van idee vindt.Wees voorzichtig met die gewichten, ik weet dat je meer in je hebt en ook makkelijk boven de 200kg squat. Maar een verkeerde beweging en je hebt spijt, draai iets meer volume met gewichten die je 110% in controle hebt. Zoals jezelf al aangeeft, blessures vermijden! Na de wedstrijd epic PR's neerzetten.