MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Hoe wordt je eigenlijk b atleet? Door een C wedstrijd te winnen of de top drie in een C wedstrijd? Heb het nooit gesnapt/ uitleg gekregen:o

In! Succes beest! :flex:

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks voor de leuke comment. Zo zit het denk ik ook. Ik ga ook geen foto's posten heb ik besloten. In elk geval geen foto's waarop ik mijn hele fysiek prijsgeef. Heb ook nog totaal geen weet van de concurrentie en misschien maar goed ook.

Dat snap ik eigenlijk niet, maakt toch geen verschil?

Mocht ik trouwens ook niet van mijn coach

Zo terug van check up en ben weer gerustgesteld:p

Jeffrey vond dat mijn shape nu ongeveer gelijkwaardig zo niet beter was dan 3 weken voor mijn fotoshoot. En na die 3 weken ging het toen ook heel hard. Kleine kanttekening ook nog, gewicht 3 weken voor mijn shoot was 102-103 kg. Ik woog vanmorgen 109,3 kg. Dat gewichtsverschil was ook het eerste wat Jeffrey opviel. Vooral op mijn ub veel massa gepakt zei hij. Nogmaals is het natuurlijk de vraag wat er straks netto overblijft want ik heb natuurlijk nooit 7 kg massa in 2 maanden gepakt.

Ik heb in elk geval wel weer frisse moed en vol vertrouwen om door te knallen. Ik heb zin in komende weken en ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Zeer benieuwd naar foto's van je eindresultaat.

In! Leuk informatieve log!

Heb je eigenlijk al foto's van je shoot gepost?

Hoe bedoel je?
Ik zat mezelf de afgelopen dagen een beetje gek te maken dat ik misschien wel achterliep maar gelukkig vandaag door Jeffrey bevestigd van niet. Zie sommigen al bijna wedstrijd klaar maar ik ga pieken op het goede moment. Maakt het alleen iets spannender maar hou zo wel de meeste massa over is de bedoeling.
Zeer benieuwd naar foto's van je eindresultaat.
Blijven volgen dan:D nog 5 weken
Leuk om te horen! Welkom.
Heb je eigenlijk al foto's van je shoot gepost?
Was een beetje laat met uitkiezen en doorgeven welke ik wil dus heb de bewerkte foto's nog niet.

Vandaag dus checkup gehad en om 19.00u had ik mijn bijgewerkte voedingsschema al op de mail. Wat een topcoach die Jeffrey! Als ik soms hoor hoe andere coaches met hun atleten omgaan kunnen zij nog wel wat leren van Jeffrey.
Voeding ongeveer met 500 kcals omlaag gegaan gemiddeld. Zit hem vooral in de carbs. Verder nu 5 uur cardio per week. Dat betekent dat ik nu ook in de ochtend om 06.00u vaker op de fiets ga zitten. Ik ben echt geen ochtendmens maar ik zal me er maar even voor 5 weken door moeten bijten. Ik weet waarvoor ik het doe.

Het plaatsen van foto’s, ik bedoel, de concurrentie kan daar niet op inspelen...

06:00 op de fiets voor cardio vind ik best wel #dedicated maat.

Vandaag dus checkup gehad en om 19.00u had ik mijn bijgewerkte voedingsschema al op de mail. Wat een topcoach die Jeffrey! Als ik soms hoor hoe andere coaches met hun atleten omgaan kunnen zij nog wel wat leren van Jeffrey.
Voeding ongeveer met 500 kcals omlaag gegaan gemiddeld. Zit hem vooral in de carbs. Verder nu 5 uur cardio per week. Dat betekent dat ik nu ook in de ochtend om 06.00u vaker op de fiets ga zitten. Ik ben echt geen ochtendmens maar ik zal me er maar even voor 5 weken door moeten bijten. Ik weet waarvoor ik het doe.
Geen zorgen. Ik stamp je gewoon uit bed.:engel:

Dat herken ik maar al te goed :roflol: Ook op de wedstijd backstage als je niet weet tegen wie je staat zit je de mogelijke concurrentie van top tot teen te bekijken. En over jezelf denk je vaak ook minder als anderen jou zien.

• Like
Waarderingen: BB_
Het plaatsen van foto’s, ik bedoel, de concurrentie kan daar niet op inspelen...
Precies zoals je hierboven ook al zegt (en @wovano ook): je gaat jezelf gek maken en daarnaast heeft iedereen wel een mening over je foto's en of je goed op track zit. Helaas is niet iedereen altijd positief en ga je hierdoor aan jezelf twijfelen. Beter is gewoon om je enkel op jezelf te focussen en naar je coach te luisteren. Als je weet wat de concurrentie is, ga je toch stiekem denken 'kan ik 'm wel of niet hebben' of 'shit, hij staat er al veel droger bij'. Mindset is in de prep zo bepalend hoe je je voelt en af en toe redelijk fucked up.

Klinkt inderdaad echt als een topcoach. :D
Ik leef met je mee, dagelijkse portie cardio van een uur komt me bekend voor. Ik deed het vaak direct na mijn krachttraining, maar je moet gewoon doen wat/wanneer het jou uitkomt en wat het best in je ritme past. Succes. :thumbup::clap:

pfff 5 uur per week cardio. Sterkte! :D

Succes met je cardio. Je hebt een doel, dus dan moet het lukken!

Marathon voorbereiding liep ik een aantal weken 100+ km per week hard. :trollface:
Dan is 5 uur cardio ineens niets meer ;).
Overigens hoef je dan niet te cutten en kun je megaveel vreten. :P

Terug
Naar boven