MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Vanmorgen gewogen en gewicht was 108,3, wtf!
Ondertussen worden mijn abs en obliques steeds beter zichtbaar. Eigenlijk heb ik nu mijn alltime doel gehaald want dat was 108 kg met abs. Voor ik serieus begon te trainen woog ik namelijk ook 108 kg maar dan een iets andere lichaamssamenstelling :o
Heftig man:eek: Moet er dan nog veel af? Aangezien je met de shoot rond de 95-96kg zat, met zo dikke rebound kun je al blij zijn als je 2-3kg vvm erop hebt geplakt. Wel echt sick, ben benieuwd naar mijn rebound. Hier heb ik ook al een heel voedingsschema/trainingsplan voor opgesteld. Veel mensen laten het liggen na z'n wedstrijd terwijl dan het meeste valt te halen.

Heftig man:eek: Moet er dan nog veel af? Aangezien je met de shoot rond de 95-96kg zat, met zo dikke rebound kun je al blij zijn als je 2-3kg vvm erop hebt geplakt. Wel echt sick, ben benieuwd naar mijn rebound. Hier heb ik ook al een heel voedingsschema/trainingsplan voor opgesteld. Veel mensen laten het liggen na z'n wedstrijd terwijl dan het meeste valt te halen.
Komt ook deels doordat we periode na je wedstrijd (al dan niet mentaal) erg pittig is voor velen.

Komt ook deels doordat we periode na je wedstrijd (al dan niet mentaal) erg pittig is voor velen.
Helemaal gelijk in, vorige prep heb ik na de wedstrijd ook met de pet erheen geworpen (wat betreft eten). Trainingen waren top, maar ik had er veel meer uit kunnen halen als ik nog 6-8 weken in een klein surplus had gegeten en me alleen beperkt had tot weekend cheats haha.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien voor de geïnteresseerden nog eens een training loggen van deze week.

Borst/biceps

Dumbbell flyes
4x12x16

Incline bench press
12x85
10x90
2x8x95

Dumbbell press
4x12x40

Hammer grip chest press
4x12x60

Flye machine
4x12x65

Dumbbell curl
4x12x14

Hammer curl
4x12x16

Rope curl ss high cable curl
4x12x25 ss 4x12x25 (fullstack)

Rug/triceps

Lat pulldown voor
4x12x80

Reverse grip pulldown
4x12x70

High row machine
4x12x80

Incline dumbbell curl
4x12x26

Reverse grip seated row
4x12x60

Straight arm pulldown
4x12x50

Cable pushdown
4x12x70

Overhead dumbbell extension ss double rope curl
4x12x14 ss 4x12x40

Schommel eigenlijk al weken rond de 106 en dat weet mijn coach ook. Foto’s vond hij ook prima en hij zei dat ik met 6 weken nog ruim genoeg tijd had om in shape te komen. Daar vertrouw ik ook op. Wellicht dat die 108 even een uitschieter was. Behalve dat ik met de korte esters begonnen met is er deze week niks veranderd in training of voeding.

Helemaal gelijk in, vorige prep heb ik na de wedstrijd ook met de pet erheen geworpen (wat betreft eten). Trainingen waren top, maar ik had er veel meer uit kunnen halen als ik nog 6-8 weken in een klein surplus had gegeten en me alleen beperkt had tot weekend cheats haha.
Ik wil voor na mijn wedstrijd ook een duidelijk plan hebben. Gaat mijn coach ook maken. Heb me voorgenomen dat ik tot max dinsdag kan cheaten en erna is het dan ook klaar.

Schommel eigenlijk al weken rond de 106 en dat weet mijn coach ook. Foto’s vond hij ook prima en hij zei dat ik met 6 weken nog ruim genoeg tijd had om in shape te komen. Daar vertrouw ik ook op. Wellicht dat die 108 even een uitschieter was. Behalve dat ik met de korte esters begonnen met is er deze week niks veranderd in training of voeding.

Ik wil voor na mijn wedstrijd ook een duidelijk plan hebben. Gaat mijn coach ook maken. Heb me voorgenomen dat ik tot max dinsdag kan cheaten en erna is het dan ook klaar.
Ben benieuwd waar je op uitkomt!

Vanmorgen gewogen en gewicht was 108,3, wtf!
Ondertussen worden mijn abs en obliques steeds beter zichtbaar. Eigenlijk heb ik nu mijn alltime doel gehaald want dat was 108 kg met abs. Voor ik serieus begon te trainen woog ik namelijk ook 108 kg maar dan een iets andere lichaamssamenstelling :o
Holy shit dikke gains in de cut! Hard gegaan na die fotoshoot man:eek!:

Holy shit dikke gains in de cut! Hard gegaan na die fotoshoot man:eek!:
Begin me langzaam weer druk te maken, een grote mindfuck weer deze prep en blijkbaar toch niks geleerd van de vorige keer.:o
Als ik overmorgen tegen Jeffrey zeg dat ik me druk maak of ik het wel ga halen zal hij me wel weer uitlachen :roflol:

Vandaag schouders/biceps/buik

Incline front raises
4x12x10

Dumbbell press
2x12x36
10x38
9x38 pijntje in mijn schouder dus geen rep meer gedaan. Erna gelukkig geen last meer van gehad

One arm linear jammer knielend
4x12x30

Lateral dumbbell raises
4x12x12

Face pulls
4x12x70

Dumbbell curl
4x12x14

Rope curl ss high cable curl
4x12x50 ss 4x12x50

Crunch machine
4x15x20

Leg raises
4x15

t*ring, das stevig presswerk!

verstandig, ook het squatten.

is geen tijd om pr's te zetten..heb je niets aan.

hoe is het met je humeur, goed te doen?

Begin me langzaam weer druk te maken, een grote mindfuck weer deze prep en blijkbaar toch niks geleerd van de vorige keer.:o
Als ik overmorgen tegen Jeffrey zeg dat ik me druk maak of ik het wel ga halen zal hij me wel weer uitlachen :roflol:

Meer gains gemaakt dan wie dan ook het afgelopen jaar, waar maak je je in godsnaam druk over :roflol:

t*ring, das stevig presswerk!
Ja dat pressen gaat lekker, schouder voelt steeds beter.
verstandig, ook het squatten.

is geen tijd om pr's te zetten..heb je niets aan.

hoe is het met je humeur, goed te doen?
Pr’s komen inderdaad wel weer na de wedstrijd.
Humeur is prima al merk ik sinds vandaag wel dat ik wat sneller geïrriteerd ben. Zou het komen door de tren of omdat ik weekend wil?
Meer gains gemaakt dan wie dan ook het afgelopen jaar, waar maak je je in godsnaam druk over :roflol:
Haha tja maar moet wel in top conditionering daar staan over iets meer dan 5 weken. Woog vanmorgen zelfs 109,0 kg en dat na low carb dag. Heb maar wat extra fasted cardio gedaan vanmorgen bovenop de 5 sessies a 45 min die ik al na mijn training doe elke week. Morgen checkup en eens kijken wat Jeffrey gaat zeggen.

Je moet je zeker niet druk maken. Ik maakte de fout door hier een foto te posten op 12 of 14 weeks out. Toen kreeg ik reacties als 'dat is niet best' en 'je VP oogt veel hoger' etc. Toen begon ik mij druk te maken; mijn coach zei "Je redt het makkelijk". Over mijn contestshape zei iedereen vervolgens dat ik belachelijk droog en shredded was. Druk maken zorgt alleen maar voor meer cortisol etc. etc. Je weet het zelf ook wel, en ik snap je gedachtegang goed. :P Wedden dat je dadelijk belachelijk shredded en droog en buff op het podium staat? :D :thumbs:

Je moet je zeker niet druk maken. Ik maakte de fout door hier een foto te posten op 12 of 14 weeks out. Toen kreeg ik reacties als 'dat is niet best' en 'je VP oogt veel hoger' etc. Toen begon ik mij druk te maken; mijn coach zei "Je redt het makkelijk". Over mijn contestshape zei iedereen vervolgens dat ik belachelijk droog en shredded was. Druk maken zorgt alleen maar voor meer cortisol etc. etc. Je weet het zelf ook wel, en ik snap je gedachtegang goed. :P Wedden dat je dadelijk belachelijk shredded en droog en buff op het podium staat? :D :thumbs:
Thanks voor de leuke comment. Zo zit het denk ik ook. Ik ga ook geen foto's posten heb ik besloten. In elk geval geen foto's waarop ik mijn hele fysiek prijsgeef. Heb ook nog totaal geen weet van de concurrentie en misschien maar goed ook.

Net je log gelezen en echt respect voor je progressie in een jaar tijd!

Succes met de laatste weken naar je wedstrijd :D

Net je log gelezen en echt respect voor je progressie in een jaar tijd!

Succes met de laatste weken naar je wedstrijd :D
Dankjewel, leuk te horen. Heb de smaak nu lekker te pakken en in de rest van 2019 ga ik voor nog veel meer gains!

Misschien overheen gelezen, maar wat is je planning na de wedstrijd? Bulken als een malle?

Misschien overheen gelezen, maar wat is je planning na de wedstrijd? Bulken als een malle?
Afhankelijk van mijn plaatsing. Als ik een B-kwalificatie krijg pak ik de Open Rotterdamse mee 5 weken na de jbc. Daarna in elk geval weer tijd om kcals omhoog te gooien en komende maanden wat goede kwaliteitsmassa aan te zetten. Dit keer heb ik afgesproken met mijn coach dat ik al een schema heb voor direct na de wedstrijd zodat ik daar na 1 dag cheaten weer mee verder kan.

Terug
Naar boven