Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Pompje

Screenshot_20190219-193800.jpg

:eek::eek::eek: Godver........ niet normaal man:thumb::bow2:

Daymnnnn! Respect kerel!! :thumbs:
Edit zie nu pas de tekst bij de foto; pomp”je” zegt ie dan :roflol:

Laatst bewerkt:
:eek::eek::eek: Godver........ niet normaal man:thumb::bow2:

Daymnnnn! Respect kerel!! :thumbs:
Edit zie nu pas de tekst bij de foto; pomp”je” zegt ie dan :roflol:

Laat dat "-je" maar weg hoor; smerig dikke pomp. :bow:
Thanks allemaal :)
Moet zeggen dat ik ook enorm veel werd aangekeken. Steeds toen ik klaar was met mijn setje bij het dumbbell rack en ik keek om me heen, zag ik steeds mensen direct wegkijken. Viel maar een beetje op :o

Gezellig daar wel. Kerel die daar staat alsof die aan de toog staat. Wat chickies die aan het kletsen zijn...

Owh ja, brute pic natuurlijk ook ;)

Beestdt!

Vriendin zag de foto van je en zei meteen 'eiwwwl goor!'

Zou ik als een compliment zien :roflol:

Mirin voorhoofd veins

Gezellig daar wel. Kerel die daar staat alsof die aan de toog staat. Wat chickies die aan het kletsen zijn...

Owh ja, brute pic natuurlijk ook ;)
Lol :p
:flexbiceps:
Vriendin zag de foto van je en zei meteen 'eiwwwl goor!'

Zou ik als een compliment zien :roflol:
Hahaha dat zijn altijd de mooiste complimenten. :roflol:
Die zijn altijd ook wel heftig aanwezig :p

Update
Vanmorgen weer foto’s naar Jeff gestuurd, doe dat nu ongeveer dagelijks en hem valt ook op dat ik nu echt met de dag verander. En dat valt mezelf natuurlijk ook op. Gewicht vanmorgen was dan ook onder de 100 kg, namelijk 99,7 kg. Als ik mijn shape van nu vergelijk met de shape op de ochtend van de fotoshoot zie ik dat het echt nauwelijks verschilt terwijl ik daar 96 kg woog. Mijn benen lijken nu zelfs droger. Alleen bij mijn buik en onderrug ben ik nog niet zo scherp als toen. Maar met nog 11 dagen te gaan genoeg tijd lijkt me. Ik hoop ook dat ik mijn poseerslip deze week opgestuurd krijg. Dan kan ik hem zaterdag namelijk meenemen naar mijn checkup. Vanavond staat de laatste keer benen op het programma.

Nog als toevoeging: wat betreft energie is het echt strijden. Ik heb continu honger. Zeker de fasted cardio in de ochtend valt me echt zwaar. Ik merkte gister ook dat ik tijdens mijn borst training minder kracht en energie had. Al met al toch nog een prima training neergezet en vrij snel klaar. Maar als ik dan thuis kom en op de bank plof heb ik moeite om er nog vanaf te komen. Ook het slapen gaat echt klote. Val wel snel in slaap maar ik word vervolgens tig keer wakker om naar de wc te gaan of door vage nachtmerries. Wat betreft dit aspect ben ik wel blij als ik na de wedstrijd straks een week vrij heb om even van dit alles bij te komen.

Laatst bewerkt:
fucking ecto.

Grapje lief. Looking good! :heart:

Update
Vanmorgen weer foto’s naar Jeff gestuurd, doe dat nu ongeveer dagelijks en hem valt ook op dat ik nu echt met de dag verander. En dat valt mezelf natuurlijk ook op. Gewicht vanmorgen was dan ook onder de 100 kg, namelijk 99,7 kg. Als ik mijn shape van nu vergelijk met de shape op de ochtend van de fotoshoot zie ik dat het echt nauwelijks verschilt terwijl ik daar 96 kg woog. Mijn benen lijken nu zelfs droger. Alleen bij mijn buik en onderrug ben ik nog niet zo scherp als toen. Maar met nog 11 dagen te gaan genoeg tijd lijkt me. Ik hoop ook dat ik mijn poseerslip deze week opgestuurd krijg. Dan kan ik hem zaterdag namelijk meenemen naar mijn checkup. Vanavond staat de laatste keer benen op het programma.

Nog als toevoeging: wat betreft energie is het echt strijden. Ik heb continu honger. Zeker de fasted cardio in de ochtend valt me echt zwaar. Ik merkte gister ook dat ik tijdens mijn borst training minder kracht en energie had. Al met al toch nog een prima training neergezet en vrij snel klaar. Maar als ik dan thuis kom en op de bank plof heb ik moeite om er nog vanaf te komen. Ook het slapen gaat echt klote. Val wel snel in slaap maar ik word vervolgens tig keer wakker om naar de wc te gaan of door vage nachtmerries. Wat betreft dit aspect ben ik wel blij als ik na de wedstrijd straks een week vrij heb om even van dit alles bij te komen.
Zelfde dingen waar ik nu mee vecht man! Even volhouden, zodra je trainingen niet meer 'leuk' beginnen te zijn omdat je futloos bent weet je wel dat het goed gaat. 60-90 min max knallen, cardio en wegwezen je gaat toch niks meer opbouwen atm. Heel gek je ziet er op je best uit, maar van binnen denk je doortrainen en aftaaien. Met dat pissen word ik ook helemaal leip van sommige nachten 4-5x op en dan ook nog achterlijke hoeveelheden die eruit komen:roflol:

Echt niet normaal. :eek::flexgrin::bow2:
Ik neem aan dat je zo ook over straat gaat? Ik zou heel de dag vol trots buiten rondjes lopen en in de gym! :D

Echt niet normaal. :eek::flexgrin::bow2:
Ik neem aan dat je zo ook over straat gaat? Ik zou heel de dag vol trots buiten rondjes lopen en in de gym! :D
De aders staan er goed op, maar wat mij betreft mogen de dwarsstrepen wel langzaam zichtbaar worden. Irl ziet het wel beter uit vind ik.

De aders staan er goed op, maar wat mij betreft mogen de dwarsstrepen wel langzaam zichtbaar worden. Irl ziet het wel beter uit vind ik.

Erg sick. Voel je je aderen ook lopen? Toen ik op mijn droogst was voelde ik soms zelfs mijn hartslag in mb aderen. Af en toe deden ze zelfs pijn met pomp :o

Terug
Naar boven