XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Gisteravond kreeg ik plotseling gigantische hoofdpijn. Vannacht niet erdoor kunnen slapen en ook vandaag heb ik er nog last van.
Gewicht vanmorgen was 100,0 kg. Even geposeerd met mijn poseerslip die gister binnen was gekomen en ik moet zeggen dat ik enthousiast werd over hoe mijn benen eruit zagen. Met slip maakt toch echt een verschil en deze week dacht @ScumbagAnnie dat ik bulten op mijn glutes had door de injectie maar dat is toch echt gewoon de spiermassa. Nu nog het vocht eruit daar.
Verder net borst en biceps getraind. Aderen knalde er keihard uit, shape leek weer beter dan gisteren. Nog eventjes volhouden. Hopelijk trekt de hoofdpijn zo weg.

Sterkte met de hoofdpijn.
Nog even doorbijten!

Goed dat ik nog een interview heb kunnen doen voordat je er geld voor kunt vragen #topper :baard:

Screenshot_20190223-133840.jpg
je weet natuurlijk nooit wat er allemaal naast je staat op het podium op 3 maart, maar een top notering lijkt me toch onvermijdelijk geworden met dit fysiek.
deze week gewoon blind vertrouwen op je coach en natuurlijk op je eigensten @ScumbagAnnie :D
succes

Sterkte met de hoofdpijn.
Nog even doorbijten!
Dankjewel, helaas heb ik er nog altijd last van.
gvd nu lijk ik weer de idioot. :roflol:

Ik schrok er echt van. :') Ik dacht OH MY GOD I DID THIS. :haar: Maar toen bleek dat je buns van zichzelf zo dik zijn.
Ahahahahah ja zoals we vanmorgen op de foto’s konden zien zijn ze wel van aardig formaat :D
Goed dat ik nog een interview heb kunnen doen voordat je er geld voor kunt vragen #topper :baard:
Hahaha ik voel me nog steeds vereerd hoor.
je weet natuurlijk nooit wat er allemaal naast je staat op het podium op 3 maart, maar een top notering lijkt me toch onvermijdelijk geworden met dit fysiek.
deze week gewoon blind vertrouwen op je coach en natuurlijk op je eigensten @ScumbagAnnie :D
succes
Dankjewel, leuk om te horen. Ik doe exact wat mijn coach zegt en indien ik ga stressen heb ik gelukkig een topvrouw aan mijn zijde die me weer weet gerust te stellen of me dwingt mijn coach een bericht te sturen.

Update
Sinds zondag slik ik ibuprofen en daarmee werd de hoofdpijn wel wat minder, maar ik kreeg veel last van mijn maag en een bloated gevoel. Gisteren dus niks meer genomen en dat was vanochtend meteen terug te zien in mijn shape. Ik ging van 98,7 zaterdag naar 101,4 gisterochtend en weer naar 99,0 vanmorgen. Dan maar de rest van de week uitzitten met hoofdpijn vrees ik. Verder ben ik flink verkouden en zit mijn keel helemaal dicht waardoor ik erg kortademig ben. Zeker met poseren zou dat wel een probleem kunnen opleveren want ik heb moeite om nu lang te poseren want ben zo buiten adem. Hopelijk trekt dat weg tegen het eind van de week. Morgen nog een checkup in Apeldoorn dus ik rij na mijn werk om 14.00u daarheen. Eerst trainen want Jeff wilde me graag met pomp zien. Zal wel weer een vermoeiende trip worden, 2 uur heen en 2 uur terug. Ik vind het wel prettig dat hij me zo kort ervoor nog eens ziet want merk dat ik me nu de laatste week wel druk begin te maken terwijl dat denk ik niet nodig is. Ook zaterdagavond in het hotel in Apeldoorn komt hij me nog even checken. Echt blij met zo’n coach!

Je coach zit er wel echt bovenop zeg. heel anders dan de gemiddelde coach die 100+ euro vraagt voor één wekelijks contactmoment via mail:o

Ik wens je alvast heel veel succes voor aanstaande zondag! Heb nog even gekeken maar de reistijd + entreekosten vind ik het net niet waard voor iets dat me eigenlijk helemaal niet trekt.. plus mensen daar denken vast dat ik verdwaald ben op weg naar de snackbar ;)

Pfff.. balen van je verkoudheid en benauwdheid met je keel.
Heb zelf ook veel last gehad van dichtzittende keel en benauwdheid. Ik kreeg de tip voor deze
https://www.vereniginghomeopathie.nl/heel-vinceel-mond-en-keelspray
Heeft mij veel geholpen. Misschien iets om te proberen... werkt echt lokaal zeg maar en zal wss dan ook geen invloed hebben zoals iets van ibu...

Sterkte.

Je coach zit er wel echt bovenop zeg. heel anders dan de gemiddelde coach die 100+ euro vraagt voor één wekelijks contactmoment via mail:o

Ik wens je alvast heel veel succes voor aanstaande zondag! Heb nog even gekeken maar de reistijd + entreekosten vind ik het net niet waard voor iets dat me eigenlijk helemaal niet trekt.. plus mensen daar denken vast dat ik verdwaald ben op weg naar de snackbar ;)
Ja erg fijn iemand die zo betrokken is. Heb ook wel het idee dat ik een beetje een speciale band met hem heb ofzo. Niet hetzelfde als alle atleten. Hij is in elk geval razend enthousiast en gunt het mij ook enorm.

En bedankt, gaat vast goedkomen. En ik begrijp het dat je niet komt, had ik ook niet verwacht. Wellicht dat er wel iets op insta komt te staan. Erna ga ik in elk geval wel naar de snackbar:roflol: of de mcdonalds oid.

Pfff.. balen van je verkoudheid en benauwdheid met je keel.
Heb zelf ook veel last gehad van dichtzittende keel en benauwdheid. Ik kreeg de tip voor deze
https://www.vereniginghomeopathie.nl/heel-vinceel-mond-en-keelspray
Heeft mij veel geholpen. Misschien iets om te proberen... werkt echt lokaal zeg maar en zal wss dan ook geen invloed hebben zoals iets van ibu...

Sterkte.
Ik ga nu gewoon even niks meer nemen en geen enkel risico nemen. Toch bedankt voor de tip.

lololol, dat denken ze van mij ook. :roflol:

Vandaag low carb dag. Om een impressie te geven van mijn voeding vandaag:

Maaltijd 1
150 gram roasted kipfilet paprika chili
200 gram tomaat

Maaltijd 2
150 gram kipfiletblokjes naturel
200 gram pompoen
150 gram sperziebonen

Maaltijd 3
200 gram pompoen
150 gram sperziebonen
100 gram tomaat

Maaltijd 4
150 gram magere rundertartaar (125 kcals/100 gram)
200 gram pompoen
150 gram sperziebonen
100 gram tomaat

Trainen

Na de training
30 gram whey
Banaan

Maaltijd 5
50 gram whey

Maaltijd 6
150 gram gram magere rundertartaar
200 gram pompoen
150 gram sperziebonen
100 gram tomaat

Maaltijd 7
50 gram casseine
25 gram walnoten

Edit: macro’s

2281 kcals
316 gram eiwit
104 gram koolhydraten
56 gram vet

Laatst bewerkt:
Ik eet ook altijd graag magere rundertartarpar :roflol:

:roflol:

de preplife is kicking in..

vind het al knap dat hij uberhaupt het loggen nog zo bijhoudt! Maar is op zich ook wel lekker om zo "obsessed" ermee bezig te zijn, uiteindelijk draait het hele leven op het moment hierom.

Vandaag low carb dag. Om een impressie te geven van mijn voeding vandaag:

Maaltijd 1
150 gram roasted kipfilet paprika chili
200 gram tomaat

Maaltijd 2
200 gram pompoen
150 gram sperziebonen

Maaltijd 3
200 gram pompoen
150 gram sperziebonen
100 gram tomaat

Maaltijd 4
150 gram magere rundertartaar (125 kcals/100 gram)
200 gram pompoen
150 gram sperziebonen
100 gram tomaat

Trainen

Na de training
30 gram whey
Banaan

Maaltijd 5
50 gram whey

Maaltijd 6
150 gram gram magere rundertartarpar
200 gram pompoen
150 gram sperziebonen
100 gram tomaat

Maaltijd 7
50 gram casseine
25 gram walnoten
Dan heb ik het op het moment weer wat beter:P Maar deze tijden heb ik weken lang gekend haha.

Ik eet ook altijd graag magere rundertartarpar :roflol:
:o:o:o:o:o
:roflol:

de preplife is kicking in..

vind het al knap dat hij uberhaupt het loggen nog zo bijhoudt! Maar is op zich ook wel lekker om zo "obsessed" ermee bezig te zijn, uiteindelijk draait het hele leven op het moment hierom.
Ja zelfs mijn hele dag indeling is momenteel niks anders dan enkel focus op de wedstrijd.

06.05u opstaan en poseren
06.25u cardio
07.00u douchen
07.15u eten
07.45u naar het werk
17.00u thuis
17.30u krachttraining
18.45u cardio
19.45u thuis
20.00u eten
20.30u poseren
21.00u eten
21.30u douchen
22.30u slapen

Repeat:o

Dan heb ik het op het moment weer wat beter:P Maar deze tijden heb ik weken lang gekend haha.
Gisteren was mijn laatste high carb dag, maar die zijn niet echt high te noemen verder. Al weken niet. Morgen nog moderate dag maar dat stelt ook geen f**k voor. Dan vermoed ik donderdag en vrijdag zoals vandaag en zaterdag wat laden, niet te gek verder. Maar over het plan na woensdag hoor ik woensdag zelf pas.

Update
Shape vanmorgen het beste deze prep en gewicht ook het laagste, namelijk 97,5 kg. Was vrij vol en hard. Vanaf de middag gisteren geen carbs meer gegeten en dat blijft zo tot morgenmiddag. Dan zal ik morgen in de namiddag rustig beginnen met laden. Met hoeveel rijst precies krijg ik nog te horen. Vocht is ook afgebouwd vanaf vandaag, vanaf nu elke dag wat minder vochtinname. Ik hoest de hele dag dikke brokken slijm op en mijn keel is vrij pijnlijk. Energielevel is echt laag. Het kostte me dan ook heel wat energie om gisteren naar Apeldoorn te rijden en weer terug voor de check up. Wel blij dat ik gedaan heb want de laatste twijfels zijn nu weggenomen. Vandaag nog een borst en biceps training en morgen de laatste rug en triceps training en dan is het klaar wat betreft training. Vanavond de laatste keer cardio.

Terug
Naar boven