MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Ik ervaar exact wat @Strive4muscle zegt (en @Skatermarvin). Squatten kan ik enkel met kindergewichten en wegens slechte mobiliteit (o.a.) is dit niet echt voor mij weggelegd. Front Squats gaan echter lekker (nog niet heel zwaar) en pak ik tegenwoordig 5x5. Mijn quads lopen achter en ik heb gemerkt dat dit voor mij dé oefening is (naast ook 'gewoon' Leg Presses en isolatiewerk). Ik denk dat het allemaal heel persoonlijk is. Sommige BB'ers squatten niet en krijgen enorme poten van Leg Presses.

Hoe dan ook: dikke squats man @wovano . Dat je er nu nog zomaar 5x5x160 uit weet te knallen, respect. Ik kan alleen maar jaloers zijn op mensen met een sterke squat en dikke poten, wil ik ook. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Voor mij staan de benen op prioriteit nr.1 na de wedstrijd, ik hou er ook van benen compleet af te beulen. Vooral heavy squat en deadlifts heerlijk. Ben benieuwd wat we in onze rebound + offseason periode erop gaan plakken :)
Yes heb er zin in man. Lekker massa pakken. Zou mooi zijn als ik in de toekomst net onder de 100 kg kan competen.
je benen laat je groeien door ze te belasten , veel beter als een sqaut word het niet (highbar) wat belasten betreft
Ik squat al een hele tijd (redelijk wat gewicht) en mijn benen zijn een sterk punt dus ik zal inderdaad wel iets goed hebben gedaan. Alleen vind ik nog niet dat je echt een wow effect heb als ik het podium op stap. Mis nog wat aan quadsweep en dat is natuurlijk ook deels genetisch, maar zou gaaf zijn als mijn benen nog veel groter worden. Heb een vrij brede taille dus het draait ook allemaal om de illusie. :)
Dat is ook een veel te zieke vent. Wel een droogkloot.

PS sorry voor offtopic @wovano ik volg je topic al een tijd, post alleen zelden meer in dergelijke secties, je zet echt bewonderingswaardige prestaties neer. Petje af voor de inzet en toewijding.
Thanks, leuk om te horen en geen probleem voor input hoor :)
ja precies, zal een kijkje nemen :) . Dat gezegd meschien heeft @wovano er ook wat aan , een van de weinige bbers met een acceptabele sqaut :P
Ik zal ook eens een kijkje nemen.
Ik ervaar exact wat @Strive4muscle zegt (en @Skatermarvin). Squatten kan ik enkel met kindergewichten en wegens slechte mobiliteit (o.a.) is dit niet echt voor mij weggelegd. Front Squats gaan echter lekker (nog niet heel zwaar) en pak ik tegenwoordig 5x5. Mijn quads lopen achter en ik heb gemerkt dat dit voor mij dé oefening is (naast ook 'gewoon' Leg Presses en isolatiewerk). Ik denk dat het allemaal heel persoonlijk is. Sommige BB'ers squatten niet en krijgen enorme poten van Leg Presses.

Hoe dan ook: dikke squats man @wovano . Dat je er nu nog zomaar 5x5x160 uit weet te knallen, respect. Ik kan alleen maar jaloers zijn op mensen met een sterke squat en dikke poten, wil ik ook. :P
3x5 :p Het voelde loeizwaar aan, maar het laatste setje staat op film en die ziet er super makkelijk uit :o Ik blijf in elk geval lekker door squatten en zeker na mijn wedstrijd wil ik langzaam de gewichten weer gaan verhogen. Heb er nu al zin in.

5x5 squats met een beettje leg extension er naast is voor mij ook genoeg. Niet dat ik nog de kracht op kan brengen om 5x5 te squatten :p

Dat weten we natuurlijk allemaal al lang..alleen ontkent de helft van de roiders dat..

Die gooien het op dedication en ontzettend hard werken:windup:

nu zeg ik niet dat er geen roiders zijn die niet hard werken en besef ik me uiteraard dat een wedstrijdprep zoals @wovano wel even een stuk meer vergt ;)

• #1.167
5x5 squats met een beettje leg extension er naast is voor mij ook genoeg. Niet dat ik nog de kracht op kan brengen om 5x5 te squatten :p
p*ssy :p
Roids en een beetje mijn benen bewegen is voldoende
Zal ook wel te maken hebben met genetics. Ik moet er wel iets meer voor doen, maar ik heb dat dus bijvoorbeeld met mijn kuiten.
:roflol:
Dat weten we natuurlijk allemaal al lang..alleen ontkent de helft van de roiders dat..

Die gooien het op dedication en ontzettend hard werken:windup:

nu zeg ik niet dat er geen roiders zijn die niet hard werken en besef ik me uiteraard dat een wedstrijdprep zoals @wovano wel even een stuk meer vergt ;)
Ook tussen de roiders heb je er genoeg die roids gebruiken als compensatie voor slechte voeding/training, maar zijn ook zat mensen die hard werken en veel ervoor laten er tegenover. Die doen niet aan Marvinnen in elk geval.

Laten we voorop stellen dat 9 van de 10 niet proffesionele gebruikers nooit het niveau halen wat Wovano neerzet. :hedbang:

• #1.170
Gisteren schouders en biceps getraind. Had de training binnen het uur klaar dus lekker door kunnen trainen.

Dumbbell lateral raises
4x12x14

Seated military press
2x12x70
10x70
8x70

Plate loaded machine press
4x12x80

Dumbbell front raises
4x12x12

Face pulls
5x12x60

Dumbbell curl
4x12x14

Hammer curl
4x12x16

Preacher dumbbell curl
4x12x14

Ook tussen de roiders heb je er genoeg die roids gebruiken als compensatie voor slechte voeding/training, maar zijn ook zat mensen die hard werken en veel ervoor laten er tegenover. Die doen niet aan Marvinnen in elk geval.
Het lijkt vaak een beetje alles of niet bij bodybuilders..maar allemaal zeker waar.

Stevige seated MP's man!:thumbs:

Laten we voorop stellen dat 9 van de 10 niet proffesionele gebruikers nooit het niveau halen wat Wovano neerzet. :hedbang:

Sad but true. Ik zie veel gebruikers continue jojoën en eigenlijk vaak niet veel verder komen.

Het lijkt vaak een beetje alles of niet bij bodybuilders..maar allemaal zeker waar.

Stevige seated MP's man!:thumbs:

In een prep is er ook geen ruimte, zeker niet wanneer de wedstrijd nadert. Off season kan je de touwtjes wat laten vieren.. de meesten zullen tijdens hun prep zeggen dat ze hun shape zoveel mogelijk willen behouden. Vraag dat enkele maanden na de wedsrijd nog eens :p

So true:roflol:

'Moet gelijk weer aan de fit/fat girl docu denken van een week (of 2) terug..'
Ik vond dat sowieso een raar voorbeeld binnen de bikiniwereld. De bikinidames die ik op insta volg, zijn allemaal sportieve meiden die altijd bezig zijn met training. Ook als ze niet in wedstrijd prep zitten, zijn ze bezig met voeding en training.

Zij ging van niet-sporten, naar opeens obsessief veel sporten en een streng en belachelijk dieet volgen, naar weer terug bijna niet-sporten en eten wat je wilt. Ik vond dat een vreemde gewaarwording en kan me oprecht niet voorstellen dat dat de 'normale' gang van zaken is. Naast het feit dat het zonde is om alles wat je bereikt hebt zo te laten instorten (of uitpuilen :eyes:), moet het lichamelijk gezien ook echt een enorme klap zijn geweest om in een dergelijk kort tijdsbestek zoveel aan te komen na de wedstrijd. Dat fuckt je mentaal niet alleen up, maar ook echt wel lichamelijk. Wat denk je dat die hormonen van haar aan het doen zijn? Seriously cannot understand.

Ik vond dat sowieso een raar voorbeeld binnen de bikiniwereld. De bikinidames die ik op insta volg, zijn allemaal sportieve meiden die altijd bezig zijn met training. Ook als ze niet in wedstrijd prep zitten, zijn ze bezig met voeding en training.

Zij ging van niet-sporten, naar opeens obsessief veel sporten en een streng en belachelijk dieet volgen, naar weer terug bijna niet-sporten en eten wat je wilt. Ik vond dat een vreemde gewaarwording en kan me oprecht niet voorstellen dat dat de 'normale' gang van zaken is. Naast het feit dat het zonde is om alles wat je bereikt hebt zo te laten instorten (of uitpuilen :eyes:), moet het lichamelijk gezien ook echt een enorme klap zijn geweest om in een dergelijk kort tijdsbestek zoveel aan te komen na de wedstrijd. Dat fuckt je mentaal niet alleen up, maar ook echt wel lichamelijk. Wat denk je dat die hormonen van haar aan het doen zijn? Seriously cannot understand.
Precies dit, hoeft niet meer of minder over gezegd te worden :P

Voor de meiden gaat dat in het algemeen ook minder op merk ik. Maar zij is dan wel een extreem voorbeeld.

• #1.177
Rug en triceps

Lat pulldown behind the neck

4x12x75

Reverse grip pulldown
4x12x65

Wide grip cable row
4x12x60

Barbell row
4x12x70

Plate loaded row unilateral
4x12x55

Straight arm rope pulldown
4x12x50

V-bar pushdown
4x12x70

Overhead dumbbell extension
4x12x16

Dip machine met elastiek unilateral
4x12x75% weerstand

Je knalt nog steeds lekkere gewichten weg! Tevreden met je shape momenteel?

• #1.179
  • #1.180
Borst / biceps

Pec deck machine

4x15x50

Incline benchpress
12x80
12x85
2x10x90

Dumbbell press
4x12x36

Incline plate loaded press
4x12x60

Plate loaded chest press
4x12x60

Cable flyes (schouderhoogte)
4x12x10 bij basic fit kun je de kabels op hoogte instellen en dat vind ik wel echt een voordeel. Veel prettiger om deze oefening op schouderhoogte te doen. Strepen op de borst hier nog goed zichtbaar.

Dumbbell curl
4x10x16

Hammer curl
4x12x16

Rope curl
4x12x40

Terug
Naar boven