- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ervaar exact wat @Strive4muscle zegt (en @Skatermarvin). Squatten kan ik enkel met kindergewichten en wegens slechte mobiliteit (o.a.) is dit niet echt voor mij weggelegd. Front Squats gaan echter lekker (nog niet heel zwaar) en pak ik tegenwoordig 5x5. Mijn quads lopen achter en ik heb gemerkt dat dit voor mij dé oefening is (naast ook 'gewoon' Leg Presses en isolatiewerk). Ik denk dat het allemaal heel persoonlijk is. Sommige BB'ers squatten niet en krijgen enorme poten van Leg Presses.
Hoe dan ook: dikke squats man @wovano . Dat je er nu nog zomaar 5x5x160 uit weet te knallen, respect. Ik kan alleen maar jaloers zijn op mensen met een sterke squat en dikke poten, wil ik ook.
Hoe dan ook: dikke squats man @wovano . Dat je er nu nog zomaar 5x5x160 uit weet te knallen, respect. Ik kan alleen maar jaloers zijn op mensen met een sterke squat en dikke poten, wil ik ook.

Het voelde loeizwaar aan, maar het laatste setje staat op film en die ziet er super makkelijk uit
Ik blijf in elk geval lekker door squatten en zeker na mijn wedstrijd wil ik langzaam de gewichten weer gaan verhogen. Heb er nu al zin in.

), moet het lichamelijk gezien ook echt een enorme klap zijn geweest om in een dergelijk kort tijdsbestek zoveel aan te komen na de wedstrijd. Dat fuckt je mentaal niet alleen up, maar ook echt wel lichamelijk. Wat denk je dat die hormonen van haar aan het doen zijn? Seriously cannot understand.