MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Ik zal helaas moeten accepteren dat ik na een wedstrijd hoe dan ook altijd weer in vocht zal bijkomen. Blijkbaar is het met mijn lichaam onmogelijk om zonder vochtafdrijvers al het vocht eruit te krijgen. Alles wat er nu dus bij is, is puur vocht. Gewoon doorgaan en nog wat extra vet verliezen waar mogelijk om straks voor de OR als het vocht er weer uit is op te kunnen maken in hoeverre ik mijn shape verbeterd heb.

Kies gaat gelukkig beter. Wel nog aardig opletten met eten soms. Als ik niet oplet komt er per ongeluk een stuk eten tegen de wond aan. :o

Thanks allemaal.:D
Mijn B-day cheat bestond vanmorgen uit stiekem 50 gram blauwe bessen extra door mijn havermout.:roflol:
Dat ga ik tegen Jeffrey zeggen....:p

What's up met je kies? :(

Ik zal helaas moeten accepteren dat ik na een wedstrijd hoe dan ook altijd weer in vocht zal bijkomen. Blijkbaar is het met mijn lichaam onmogelijk om zonder vochtafdrijvers al het vocht eruit te krijgen. Alles wat er nu dus bij is, is puur vocht. Gewoon doorgaan en nog wat extra vet verliezen waar mogelijk om straks voor de OR als het vocht er weer uit is op te kunnen maken in hoeverre ik mijn shape verbeterd heb.

Kies gaat gelukkig beter. Wel nog aardig opletten met eten soms. Als ik niet oplet komt er per ongeluk een stuk eten tegen de wond aan. :o
Is natuurlijk ook geen gezonde staat om in te blijven verkeren! Ben wel benieuwd naar je shape op de OR!

Achjaaa, nu zijn we allebei weer fijne vochtballonnetjes. :p:heart:

Gefeliciteerd!
En, late reactie, gefeliciteerd met je 2e plek! Zag er top uit :D.

Ben benieuwd hoe je er over 4 weken bij staat! Succes wederom :flexbiceps:

hieperdepieper !!!! gefeliciteerd

Gefeliciteerd.

Goeie bday cheatmeal wel.

Van Harte Gefeliciteerd, bro! :hb:
Even doorbijten nog. Na de OR heb je nog een verjaardagsmeal en heel veel taart tegoed. :eatmeat:

Nogmaals een fijne verjaardag gewenst!

• #1.134
Lekkere rug/triceps verjaardagsworkout gehad en nog even mijn favoriete pose vastgelegd.

Screenshot_20190311-210456.jpg

Vochtretentie lijkt al aardig bij te trekken? Al die vreterijen zullen wel uit je lijf zijn nu. :D

Happy b day ! :cheer:

• #1.137
Gefeliciteerd! :D

Sorry, een beetje laat maar gefeliciteerd met je 2e plaats en verjaardag. Ik begrijp dat je nog even moet lijden voor de volgende wedstrijd. Succes man!

Zo zien we het graag! Gore aders op die delts!:woot:

Terug
Naar boven