Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Heerlijke log bro! Keep up the good work

Energie was gisteren en eergisteren echt heel erg laag. Vandaag weer een low carb dag op het programma. Gewicht vanmorgen weer lager, namelijk 102,9 kg. Laagste deze cut. Ik ben benieuwd waar ik ga uitkomen na het gebruik van de vochtafdrijvers. Hoorde gisteren een jongen in de gym die zei dat dit qua shape en gewicht toch een gigantisch verschil maakt. Iemand ervaring met aldactone hier?
wanneer wil je dit gebruiken en welke dosis? en waarom is er voor een kaliumsparende diuretica gekozen en geen lisdiuretica zoals furosemide (lasix)?

i got so many questions and things to say

• Topic Starter Topic Starter
Zeker wel je beste shape ooit dit.
Thanks maat!
Super dat je mee gaat doen!
Fysiek is zeker vooruit gegaan.
Dankjewel natty :)
Heerlijke log bro! Keep up the good work
Thanks, we doen ons best:cool:
wanneer wil je dit gebruiken en welke dosis? en waarom is er voor een kaliumsparende diuretica gekozen en geen lisdiuretica zoals furosemide (lasix)?

Furosemide rules, als je mij vraagt.
Goede vragen. Ik ben doorgaans wel goed ingelezen maar moet in dit geval bekennen dat het is in opdracht van mijn coach.
Daarom ken ik de beschikbare middelen niet. Wat is het verschil? Waarom zou furosemide beter zijn?

Heeft 2 dagen een log en opeens kennis van enhanced bbing. :finger:

Furosemide rules, als je mij vraagt.

Goede vragen. Ik ben doorgaans wel goed ingelezen maar moet in dit geval bekennen dat het is in opdracht van mijn coach.
Daarom ken ik de beschikbare middelen niet. Wat is het verschil? Waarom zou furosemide beter zijn?
allebei diuretica, verschil is andere aangrijpingspunt. furosemide is effectiever, spironolacton (aldactone) wordt meestal gebruikt als aanvulling op behandeling met een diureticum.
Heeft 2 dagen een log en opeens kennis van enhanced bbing. :finger:

Voordeel als je in een apotheek werkt...:rolleyes:

Ik vond al dat @hoxyz opeens veel gains gemaakt had....

Dat dere pharma grade.

Got all them pharma good bruv

:roflol: er is wel een reden waarom ik apotheker wil worden natuurlijk :eyebrow:

Lasix om beetje vocht kwijt te raken?
Niet doen man.

Hier ook maar eens gaan meelezen

Ik vond al dat @hoxyz opeens veel gains gemaakt had....

Dat dere pharma grade.
Got all them pharma good bruv
Lol :D
allebei diuretica, verschil is andere aangrijpingspunt. furosemide is effectiever, spironolacton (aldactone) wordt meestal gebruikt als aanvulling op behandeling met een diureticum.

:roflol: er is wel een reden waarom ik apotheker wil worden natuurlijk :eyebrow:
Ik had juist begrepen dat aldactone 'veiliger' is omdat het kaliumsparend is.
Lasix om beetje vocht kwijt te raken?
Niet doen man.
Dit soort berichten heb ik weinig aan als je er niet bij zet waarom niet. Bovendien zou ik aldactone gaan nemen als je goed gelezen had. En het is niet om zomaar een beetje vocht kwijt te raken maar hou aardig wat vocht vast op mijn buik en heb over 3 weken een fotoshoot bij jeroen de beer.
Hier ook maar eens gaan meelezen
Welkom:)

Wat een gewicht nog op dat vetpercentage!

12%?
Bro, denk niet dat je boven de 10 uit gaat komen, eerder lager.

Heb de beste ervaringen met furosemide, weet niet meer hoe die andere heetten maar hoofdpijn, misselijk en ellendig.

Zaterdag dag 2: schouders en buik

Lateral dumbbell raises

4x12x14

Front cable raises
4x12x20

Dumbbell press
4x12x32 pff echt geen kracht/energie voor meer, energie was dit weekend sowieso ver te zoeken. Heb op zaterdag en zondag namelijk low carb dag

Face pulls
4x12x60

Weighted crunch machine
4x15x20

Leg raises
4x15

Zondag dag 3: borst en biceps

Plate loaded chest press
4x12x90

Dumbbell flyes
4x12x14

Cable flyes onder
4x12x25

Cable flyes boven
4x12x30

Dumbbell curl
4x12x16

Rope curl
4x12x50

Hammer curl
4x12x16

Ik merk echt dat ik meer moeite heb om de vaart in mijn training te houden. Dit weekend was echt een drama wat betreft energie en kracht om te trainen, gelukkig had ik alle cardio al gedaan voor zaterdag. Zaterdagavond lag ik al om 23.00u te slapen :o ook het preppen zondagochtend kostte me veel moeite terwijl ik daar normaal zo mee klaar ben. Ook giga veel drang om te bingen maar weet me gelukkig in te houden. Normaal is dit vaak het punt waar het mis gaat. Dan ben ik wel tevreden met mijn shape en denk ik ach f**k it. Gelukkig is er nu iets wat me hiervan weerhoudt omdat ik nu zo dichtbij ben. Ik heb nog wat research gedaan mbt de aldactone en ben zelf ook tot de conclusie gekomen dat volgende week hiermee beginnen al erg vroeg is. Misschien heb ik het wel verkeerd begrepen, eerst even wachten tot ik het protocol krijg toegestuurd. Nog 19 dagen te gaan :D

Dag 4: rug en triceps @ haefland sport

Lat pulldown knielend

4x12x95

Close grip pulldown
4x12x60

Dumbbell row
4x12x40

Plate loaded row unilateral
4x12x50

Straight arm pushdown
4x12x50

Overhead dumbbell extension
4x12x16

V-bar pushdown
4x12x60

Cardiosessie 1/5: 45 min fietsen @ basic fit

Even mini roidrage. :o Haefland is echt een chille gym maar wanneer iets kapot is duurt het enorm lang voor het wordt gemaakt. De lijn cardioapparatuur stamt denk ik uit de jaren 80 ofzo en is regelmatig kapot. Er zijn maar vier fietsen waarvan drie fatsoenlijk werken. Waren nu twee bezet en de enige fatsoenlijke werkte niet. Merk dat het me dan even teveel wordt dus boos de gym uitgelopen en zit nu bij basic fit twee deuren verder cardio te doen :o

:roflol:

Terug
Naar boven