Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Netjes man, gaat echt wel goed komen in maart.

Wel grappig om dan ook dit naast elkaar te zetten. Links was in juni waar ik 94 kg woog. Rechts zoals gezegd vanmorgen genomen en 103,7 kg. Zit dus ongeveer een half jaar tussen. Kun je wel meteen zien dat mijn hgh in elk geval real is :roflol:

20181130_121935.png

Wel grappig om dan ook dit naast elkaar te zetten. Links was in juni waar ik 94 kg woog. Rechts zoals gezegd vanmorgen genomen en 103,7 kg. Zit dus ongeveer een half jaar tussen. Kun je wel meteen zien dat mijn hgh in elk geval real is :roflol:

20181130_121935.png
Schouders, lats en traps zijn flink gegroeid. Mag ik je voorraadkast plunderen? :p

]

Je gaat veel PM krijgen bro.:D

Klopt het dat ik lichte gyno zie of is dat een vertekend beeld van de foto?

Shape is verder heel goed en de vooruitgang is naaaais!

Schouders, lats en traps zijn flink gegroeid. Mag ik je voorraadkast plunderen? :p
Is maar goed dat er een slot op zit. :o
Je gaat veel PM krijgen bro.:D
Lol zal wel meevallen
Klopt het dat ik lichte gyno zie of is dat een vertekend beeld van de foto?

Shape is verder heel goed en de vooruitgang is naaaais!
Thanks bro.
Op de linker foto? Lijkt idd zo. Werd in juni geloof ik ook gevraagd toen ik hem heb gepost maar heb geen gyno.

Dag 1: borst @ basic fit

Plate loaded chest press

4x12x70

Plate loaded incline chest press
4x12x60

Incline chest press machine
4x12x50

Cable flyes hoog
4x12x12,5

Hammer grip press
4x12x50

Cardiosessie 5/5: 45 min fietsen

Heel matige training terwijl ik vandaag high carb dag heb. Helaas is de energie al de hele dag ver te zoeken. Was eigenlijk van plan om meteen om 18.00u na het werk te gaan trainen zoals elke dag maar was zo moe dat ik even een dutje gedaan heb. Slaap over het algemeen wel ok, maar afgelopen nacht zo ongeveer elk uur wel op de klok gezien en zo'n keer of 4 moeten plassen. Verder omdat mijn schouder deze week gevoelig was even geen dumbbell press gedaan maar het bij machines gehouden.

Staat er geen decline plate loaded chestpress bij jouw BF?
Vond ik altijd wel een fijne machine.

Staat er geen decline plate loaded chestpress bij jouw BF?
Vond ik altijd wel een fijne machine.
Niet bij de vestiging waar ik ga, maar weet wel welke je bedoelt. Alleen moet ik volgens mijn schema het volgende:
Bench press
Incline bench press
Incline dumbbell press
Cable flyes
Chest press
(Incline) Bench press kan ik niet met mijn schouder dus die vervang ik door apparaten met dezelfde beweging.

Zojuist checkup gehad bij Jeffrey en hij was erg tevreden over hoe ik in 3 weken vooruit gegaan ben. Heeft even gevoeld en gekeken naar mijn buik en hij zei dat het voornamelijk vocht is daar. Ik begin over een week met aldactone om vocht af te drijven. Krijg van hem nog eentje die ik de avond voor de shoot moet nemen. Daarnaast ook het besluit genomen dat ik in maart de JBC ga meedoen en zoals het er nu uitziet is de kans groot dat dat in de +90 kg klasse is. Had zelf mijn twijfels omdat ik misschien niet genoeg massa heb maar volgens Jeffrey heb ik absoluut genoeg massa. Hij zou dat natuurlijk niet zeggen als het niet zo was want als ik het slecht doe op een wedstrijd zet hij natuurlijk ook zichzelf voor lul. Nu gas erop voor de laatste 3 weken tot de fotoshoot en dan door in de prep voor de JBC.:flexbiceps:

Ik kom zeker kijken bro

Misschien kom ik ook wel kijken.

j/k, natuurlijk kom ik kijken. Trots op hoe je het allemaal doet. :kiss:

Massa op schouders is flink toegenomen

Energie was gisteren en eergisteren echt heel erg laag. Vandaag weer een low carb dag op het programma. Gewicht vanmorgen weer lager, namelijk 102,9 kg. Laagste deze cut. Ik ben benieuwd waar ik ga uitkomen na het gebruik van de vochtafdrijvers. Hoorde gisteren een jongen in de gym die zei dat dit qua shape en gewicht toch een gigantisch verschil maakt. Iemand ervaring met aldactone hier?

Zeker wel je beste shape ooit dit.

Super dat je mee gaat doen!
Fysiek is zeker vooruit gegaan.

Terug
Naar boven