AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Gewicht is ook niet alles hoor. Bij mijn wedstrijd werd de zwaarste kerel in mijn klasse laatste en de lichtste werd eerste. :P
Ja was maar grapje.. Ik ga volgend jaar voor kwaliteit en als dat betekent dat ik 100 kg ben dan is dat maar zo.

Op hoeveel tren zit je? En veel last van nightsweats?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
In de avonduren je carbs vermijden scheelt ook een halve liter zweet ongeveer :p

• #1.905
In de avonduren je carbs vermijden scheelt ook een halve liter zweet ongeveer :p
Als ik even terugdenk was het inderdaad op de dagen dat ik in de avond veel carbs had gegeten. Afgelopen zaterdag naar de bios geweest en daar een zak m&ms gehad en in de nacht veel gezweet bijvoorbeeld. Heb trouwens het idee dat het ook nog verschilt in het soort carbs. Bij veel suikers sneller zweet dan een bak rijst.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik gebruik geen tren maar heb wel extreme nightsweats gehad tijden geleden. Laatst post workout (+-20:30) een zak chocolade kruidnoten gegeten. Was iets van 10 graden buiten maar wel met ventilator aangeslapen tegen de muggen, werd ik 04:00 helemaal zijknat wakker, dus toch de boosdoener waarschijnlijk.

Misschien in the name of science vandaag maar weer 300g kruidnoten.

Doe het en report back please :D

• #1.908
Ik gebruik geen tren maar heb wel extreme nightsweats gehad tijden geleden. Laatst post workout (+-20:30) een zak chocolade kruidnoten gegeten. Was iets van 10 graden buiten maar wel met ventilator aangeslapen tegen de muggen, werd ik 04:00 helemaal zijknat wakker, dus toch de boosdoener waarschijnlijk.

Misschien in the name of science vandaag maar weer 300g kruidnoten.
Doe het en report back please :D
In een glazen bak gaan liggen en dan meten hoeveel ml zweet er uit je gekomen is.
Dat vraag ik me bijvoorbeeld na een zonnebank bezoekje altijd af want dan ligt er behoorlijk wat zweet op dat glas :roflol:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Gisteren een prima borst training kunnen doen. Moest nog wel een beetje voorzichtig doen, want mijn borst zeurde af en toe nog een beetje, maar gelukkig goed de training kunnen afmaken. Weliswaar op enkel apparaten, maar dat mag de pret niet drukken.

Plate loaded chest press
4x12x70

Incline chest press
4x12x80

Fly machine
4x12x70
Dit is echt een top apparaat. Ik heb het nooit zo op machines voor de fly beweging, maar deze is echt goed. Steeds 5 sec de excentrische beweging en ook weer vrij rustig concentrisch. Dan heel even vasthouden. Zieke pomp.

Cable flyes onder
4x12x25

Bench press machine plate loaded
4x12x80
Ook een heel fijn apparaat, het enige nadeel hier is dat wanneer ik op het bankje ga liggen de handvaten veel te laag zijn. Dus fijn als iemand ze hier kan aangeven.

Dumbbell curl
4x12x16

Hammer curl
4x12x18
Bij die liggende machine press is het idd wel handig om even iemand om hulp te vragen als je aan werksets begint. Scheelt je uiteindelijk toch weer 1-2 reps meer door niet zelf te klooien.

Ik gebruik ook geen tren en word regelmatig helemaal bezweet wakker. Laatst dacht ik nog voordat ik in slaap viel "goh, het is best frisjes hier in de kamer" en een paar uur later werd ik helemaal doorweekt wakker.

Mijn vriendin heeft er een hekel aan :o

Ik gebruik ook geen tren en word regelmatig helemaal bezweet wakker. Laatst dacht ik nog voordat ik in slaap viel "goh, het is best frisjes hier in de kamer" en een paar uur later werd ik helemaal doorweekt wakker.

Mijn vriendin heeft er een hekel aan :o
Jij krijgt iets in je slaap toegediend :yes: :brew:

• #1.916
Vannacht toevallig weer eens badend in het zweet wakker geworden en gisteren een high carb dag. Zal vast geen toeval zijn.

Verder gisteren rug en triceps getraind en dat ging best lekker. Vaart in de trainingen zit er behoorlijk goed in.

Barbell row
12x80
3x10x90

Close grip seated cable row
4x10x90

Dumbbell row
12x40
3x10x46

Lat pulldown
4x12x70

Plate loaded pulldown
4x10x90

Rope pulldown
4x12x45

Cable pushdown
4x12x70

Overhead db extension
4x12x16

Plate loaded dip machine
4x10x80

2e plaats gehaald. Geen idee nog op basis waarvan maar ik ben trots op wat ik vandaag heb kunnen laten zien. Heb van veel mensen mooie complimenten gekregen en ook hier iedereen bedankt voor de support. Het was een lange vermoeiende dag. Vandaag lekker eten en morgen ook nog en dan zie ik wel weer verder.

IMG-20190303-WA0057.jpg

Kwam dit bericht opeens tegen, lol. Je ziet er wel het hardst uit van de drie, alleen middelste deelnemer is wel t grootst (lijkt tenminste zo). Die rechterguy is toch ene Tygo die ook bodybuilding against cancer organiseert? Team Miro blabla. Wel respect veel daarvoor. Maar echt extreem fluffy lijkt t

Wist niet dat je nog/weer logde maar back in!

Als ik even terugdenk was het inderdaad op de dagen dat ik in de avond veel carbs had gegeten. Afgelopen zaterdag naar de bios geweest en daar een zak m&ms gehad en in de nacht veel gezweet bijvoorbeeld. Heb trouwens het idee dat het ook nog verschilt in het soort carbs. Bij veel suikers sneller zweet dan een bak rijst.

Word je nog gecoacht, gezien bovenstaande?

• #1.919
Kwam dit bericht opeens tegen, lol. Je ziet er wel het hardst uit van de drie, alleen middelste deelnemer is wel t grootst (lijkt tenminste zo). Die rechterguy is toch ene Tygo die ook bodybuilding against cancer organiseert? Team Miro blabla. Wel respect veel daarvoor. Maar echt extreem fluffy lijkt t
Lijkt denk ik zo door de foto want de middelste heeft gewonnen op zijn hardheid en conditionering. Tigo was 3e, idd die van team Miro.
Wist niet dat je nog/weer logde maar back in!

Word je nog gecoacht, gezien bovenstaande?
Ik word nog gecoacht maar mag een keer cheaten in de week.
Welcome back.

• #1.920
Goede training weer erop zitten! Shape verbetert momenteel zeer snel en daar ben ik erg blij mee. Werkt erg motiverend ook.

Lat pulldown
4x12x80

Close grip pulldown
4x12x70

Dumbbell row
15x32
3x10x40

Close grip cable row
15x70
3x12x80

Plate loaded row
12x80