AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Lekker trainen daar met die Poolse klappers over de speakers

Moet je je dan voorstellen dat er geen handdoek op dat bankje ligt :D
Lekker muziekje idd.

Wordt er alleen hardstyle gedraaid?

Toen ik dr vorige week was draaiden ze old school hiphop...ook niet verkeerd:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.930
Heerlijk die trensweats van een simpele cable row :p

regain?
Was al de 4e oefening en tempo zat er goed in. Was klaar met de training in nog geen uur.
Moet je je dan voorstellen dat er geen handdoek op dat bankje ligt :D
Lekker muziekje idd.
Heb wel eens een gozer bij basic shit aangesproken daarop. Die liet echt een hele plas zweet achter op een bankje. Ging het erna met zijn broek afdrogen :roflol:
Wordt er alleen hardstyle gedraaid?
Meestal wel.
Toen ik dr vorige week was draaiden ze old school hiphop...ook niet verkeerd:thumb:
Vind ik niet veel aan.
Min voorkeur gaat toch uit naar keiharde beuk techno, maar goed... Die gym bestaat niet :roflol:
Dat is ook wel chill. Eerlijk gezegd heb ik meestal een koptelefoon op zodat ik een beetje afgesloten ben voor de rest en in tunnelvisie mode kan trainen.
:roflol:
Ligt eraan wie aan het werk is. Als mijn vrouwtje en/of ik werken dan word er raw hardstyle gedraaid
Wel lekker hoor

• Like
Waarderingen: LM
Ik heb ook een tijdje in een gym getraind waar alleen maar hardstyle en dat soort shit werd gedraaid op max volume. Ik vond het schijtirritant maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb liever dat er geen muziek is in de gym of gewoon een beetje Linkin Park of Disturbed zachtjes op de achtergrond.

Linkin Park :roflol:

Hardstyle/rock tijdens trainen :hedbang:

• #1.935
Ik heb ook een tijdje in een gym getraind waar alleen maar hardstyle en dat soort shit werd gedraaid op max volume. Ik vond het schijtirritant maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb liever dat er geen muziek is in de gym of gewoon een beetje Linkin Park of Disturbed zachtjes op de achtergrond.
Ik denk dat weinig mensen zitten te wachten op van die emo muziek tijdens het trainen.
Hardstyle/rock tijdens trainen :hedbang:
Ik zou het liefste uptempo of stevige techno horen maar zo heeft ieder zijn voorkeur en kun je nooit iedereen blij maken natuurlijk.

@Pleister is vast te porren voor een 140BPM Techno uurtje zo nu en dan :D

• #1.937
  • Angry
Waarderingen: Vonk
Ga je mond spoelen :eek:

Nu ja okay techno is ook wat meer voor de gevorderde elektronische muziek liefhebber :windup:

• #1.940
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven