Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over de muziek valt niks te klagen iddLekker trainen daar met die Poolse klappers over de speakers

regain?Lekker trainen daar met die Poolse klappers over de speakers
Toen ik dr vorige week was draaiden ze old school hiphop...ook niet verkeerd![]()

Min voorkeur gaat toch uit naar keiharde beuk techno, maar goed... Die gym bestaat niet![]()
Ligt eraan wie aan het werk is. Als mijn vrouwtje en/of ik werken dan word er raw hardstyle gedraaid
Was al de 4e oefening en tempo zat er goed in. Was klaar met de training in nog geen uur.Heerlijk die trensweats van een simpele cable row
regain?
Heb wel eens een gozer bij basic shit aangesproken daarop. Die liet echt een hele plas zweet achter op een bankje. Ging het erna met zijn broek afdrogenMoet je je dan voorstellen dat er geen handdoek op dat bankje ligt
Lekker muziekje idd.

Meestal wel.
Vind ik niet veel aan.Toen ik dr vorige week was draaiden ze old school hiphop...ook niet verkeerd![]()
Dat is ook wel chill. Eerlijk gezegd heb ik meestal een koptelefoon op zodat ik een beetje afgesloten ben voor de rest en in tunnelvisie mode kan trainen.Min voorkeur gaat toch uit naar keiharde beuk techno, maar goed... Die gym bestaat niet![]()

Wel lekker hoorLigt eraan wie aan het werk is. Als mijn vrouwtje en/of ik werken dan word er raw hardstyle gedraaid
Ik heb ook een tijdje in een gym getraind waar alleen maar hardstyle en dat soort shit werd gedraaid op max volume. Ik vond het schijtirritant maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb liever dat er geen muziek is in de gym of gewoon een beetje Linkin Park of Disturbed zachtjes op de achtergrond.
Ik denk dat weinig mensen zitten te wachten op van die emo muziek tijdens het trainen.
Ik zou het liefste uptempo of stevige techno horen maar zo heeft ieder zijn voorkeur en kun je nooit iedereen blij maken natuurlijk.
Had hem laatst al een setje laten opzetten, maar die heeft toen maar 10 minuten an gestaan@Pleister is vast te porren voor een 140BPM Techno uurtje zo nu en dan![]()

Ik ben anti techno haha@Pleister is vast te porren voor een 140BPM Techno uurtje zo nu en dan![]()
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Maar het moge in elk geval duidelijk zijn dat we van die emo muziek als linkin park in elk geval niet op moeten zetten in de gym.Ga je mond spoelen
Nu ja okay techno is ook wat meer voor de gevorderde elektronische muziek liefhebber![]()