Fitness Seller

Wsm 2012

Ja en deadlift op reps zie ik in die google sheet. Op max zou Big Z wel winnen maar op reps wordt lastiger

shaw heeft toch het WR strongman deadlift samen met shahlalalalalei? of is dat ook alweer naar big Z inmiddels?

• Topic Starter Topic Starter
Dit waren de resultaten van de deadlift op de ESM

DEADLIFT RESULTS: 1st Savivkas - 433kg 2nd (joint) Lalas & Radzikowski & Shahlaei 415kg 5th (joint) Bjornsson & Katona & Hollands & Hall 400kg

Weet niet 100% zeker of dit de correcte hoogte is. Maar veel verschil zit er niet in..

Ik had begrepen dat de Deadlift vandaag ook weer max zou zijn. Dit is dan afgelopen week weer veranderd... :mad:

Het is dus met 375kg op herhalingen...:eek:

http://www.youtube.com/watch?v=DAGo5beqJJo

Laatst bewerkt:
wattisser met shaw gebeurd dan ???

Denk dat de DL toch voor Z is weer. Die blijft gewoon doorreppen als een machine totdat hij genoeg heeft om te winnen

jullie vergeten Caron. Die was in de heats ook de beste met 14 reps. Big Z en Shaw hadden er 12.. Maar er komt nu wel zo'n 25kg bij... Dan kan de uitslag toch weer anders zijn.. Hoop persoonlijk dat Caron, Radz en Terry achter Big Z eindigen.. Dat geeft Z wat ruimte op de Stones... Ben ook wel benieuwd hoe de benen en ruggen na al die reps gaan voelen en dat ze op het eind nog een Powerstairs hebben. Alleen daarom was het beter en logischer geweest om er een Deadlift max van te maken..

Ben ook wel benieuwd hoe de benen en ruggen na al die reps gaan voelen en dat ze op het eind nog een Powerstairs hebben. Alleen daarom was het beter en logischer geweest om er een Deadlift max van te maken..

Inderdaad, ik weet nog wel in Borger dat die stones bij niemand meer vloeiend ging na die 270 op herh. weg explosieve kracht.

Z 8 reps
Lalas en Hollands 7 reps
Shaw 6 reps

Lalas met 1,5 punt verschil 1e plaats. 2e Z. 3e shaw

Go Big Z !!!

Idd, als die t nog ff volhoud zou wel mooi zijn

Damn! Litouwen 1 en 2. met voorsprong op de rest.
Jenkins valt definitief af voor Top 3.
Gaat nog tussen vier man.

Hollands op 26,5.
Shaw op 27.
Big Z op 31.
Lalas op 32,5.

Toch zie ik Zydrunas op het eind op ÉÉN.
En dat gun ik hem ook. Hij is een ware kampioen en ambassadeur voor onze sport. Draait de meeste wedstrijden van allemaal. Altijd top 3. Veruit de meeste overwinningen en podiumplaatsen. En met meer als 35 wereldrecords Gewoon de allerbeste en allersterkste Sterkste Man ter Wereld!!

Volledig mee eens! Gogogogo Z!

Terug
Naar boven