- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
De finale onderdelen
Super Yoke
Giant Log Press
Truck Pull
Deadlift
Rock Lift
Power Stairs
Geen stones?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De finale onderdelen
Super Yoke
Giant Log Press
Truck Pull
Deadlift
Rock Lift
Power Stairs
Vind het weer waardeloos dat er bijna geen publiek staat. Dat motiveert toch niet echt. Volgens mij zijn het mensen die bij de deelnemers horen en een paar hardcore fans. Maar meer staan er ook niet... Dat geeft op tv toch ook veel meer sfeer...
Zo jammer dat er zo met de belangrijkste titel omgegaan wordt..
Zal er overheen gelezen hebben maar waarom deed Jarno niet mee?
Vind het weer waardeloos dat er bijna geen publiek staat. Dat motiveert toch niet echt. Volgens mij zijn het mensen die bij de deelnemers horen en een paar hardcore fans. Maar meer staan er ook niet... Dat geeft op tv toch ook veel meer sfeer...
Zo jammer dat er zo met de belangrijkste titel omgegaan wordt..
helemaal met je eens. wat een aanfluiting!!! De finale van de sterkste man van de wereld en geen publiek.
Ik kan dit niet begrijpen zo bloed de sport dood. welke sponsor gaat zoiets dan intressant vinden? En als atleet is dit toch niets als je geen publiek hebt. Een plaatselijke wedstrijd in NL is nog drukker bezocht.

Er kijken miljoenen mensen naar. En dan zijn die paar die komen kijken niet belangrijk. Had al van Alex gehoord dat ze qua tijden ook weer deden wat ze wilden. Alex heeft op de laatste dag 6uur op locatie gezeten voor hij aan de beurt was... Na zo lang wachten ben je gewoon gaar.. Maar daar hebben ze schijt aan... En zo hebben ze een paar keer gewoon uren moeten wachten.
Je stelt je in om bv om 14:00 uur een onderdeel te doen. Dus je eet om 11:30 uur. Dan ben je uiteindelijk pas om 16:30 aan de beurt.. Want dat gebeurt.
Heb ik zelf jaren geleden ook gehad in Zambia. Het zou die Dag gillend heet worden en ze wilden dan rond 11:00 klaar zijn. Wij waren die dag de laatste groep. Ipv 10:30u waren we om 14:30u aan de beurt.. 52c was het op dat moment. En dan moet je een treinwagon over de rails trekken.. Er waren atleten die het vel vd handen schroeiden omdat je metaal raakten..
BELACHELIJK!!!
Publiek hoort er wel echt bij, het is toch veel vetter als je zon wedstrijd in een stadion houd!? Dan zijn kaartjes maar geen 40 euro als anders de tribune niet vol zit!
Verder weet ik er nog niet zoveel van als de meeste hier maar er zijn verschillende organisaties strongman... Waarom werken ze niet samen? juist met zon kleine sport als dit moet je het niet willen dat je verschillende organisaties hebt... De eene mag niet bij de andere organisatie wedstrijden draaien... Elk land zou een bond moeten hebben die onderling samenwerkt met andere bonden over de wereld dat samen kan een sterkste man van de wereld organiseren... Dan zijn er ook gelijk overal de zelfde regels etc.

WSM is er bij mijn weten altijd geweest. En eerder had je de IFSA. Maar die is eigenlijk niet meer.
Ik ben vd zomer bij de CL in Zevenaar geweest. Heel veel publiek, rtl7 en eurosport en nog wat radio en lokale omroep en provincie omroep. Hele mooie wedstrijd, heerlijke sfeer en zeer goed georganiseerd. Zo moet het zijn.![]()
Ik ben daar ook geweest prima wedstrijd en heb me zeer goed vermaakt! Zo is het ook helemaal goed maar waar ik op doel is een duidelijk systeem simpel, overal de zelfde regels, Elke sport heeft een bond waarom sterkste man niet dan
Bij powerlifting is het hetzelfde gedonder hoor, vooral in Amerika zijn er wel twintig verschillende bonden geloof ik.
Bij powerlifting is het hetzelfde gedonder hoor, vooral in Amerika zijn er wel twintig verschillende bonden geloof ik.