Fitness Seller

Wsm 2013

Als Eddie weer stoer gaat strictpressen, nee dan niet. Jenkins is trouwens erg sterk in schouders. Maar Ervin heeft op dit onderdeel zelf Big Z meermaals gepakt. We shall see

Ben een uur of 3 geleden aangekomen in het hotel. De luchtvochtigheid is hier verschrikkelijk en het eten ziet er goed uit maar je weet niet wat je eet. Niemand van het hotel personeel spreekt engels. Dus dat gaat helemaal goed komen. Maar dat zal jullie niet veel interesseren. Wel is de WSM nu al een regelrechte ramp. Sommige jongens zijn vorige week al vertrokken voor een visa en zijn op dit moment nog steeds onder erbarmelijke omstandigheden in Hongkong (Nami en Wildauer). Daarnaast heeft Ervin Katona afgezegd vanwege knieprobleem en de super yoke en squat in zijn groep. Zijn vervanger (een Pool) is bestolen onderweg naar China van zijn paspoort en kan dus ook niet in vallen. Nu komt er een Brit in zijn plaats (Loyd, ik ken hem niet). Er is sprake dat de events of de groepen aangepast worden omdat er nu 'te easy' groepen zouden zijn. To be continued...

Klinkt niet goed. Maar het kan je kans voor kwalificatie alleen maar vergroten; :D

Zou nice zijn moest er opnieuw geloot worden met Alex in een "easy" group :D

Jammer wel van Katona

Damm, het zit niet mee daar zo te horen. Succes alvast :)

Wel goed dat de groepen nu opnieuw verdeeld worden lijkt me.. Anders krijg je dalijk een finale waar jongens never bij hadden gezeten!

Voor hou Lex! Koppie erbij en rampen own die gasten op jou onderdelen!!

Ik heb vertrouwen in jou maat

Bang voor mij!!!! Nee het gerucht gaat dat hij er niet zo meer in gelooft. Schijnt ook een kilo of 30-40 aan buffe effectieve massa verloren te zijn. Dat dieet moet ik ook eens hebben ;) Zelf zegt ie er de tijd niet voor te hebben gehad ivm werkzaamheden eigen bedrijf en timing in het jaar.

Zag laatst een filmpje van hem( op zijn channel). Daar zag hij er idd "klein" uit en stuk softer.
Succes poohbeer!

Zoals het er nu uit ziet: zaterdag loading race (120kg keg. *2 en 125kg zandzak *2) en cardeadlift hold 370 kg, zondag vikingpress 150kg, maandag fingal fingers 200 tot 320kg en truckpull. Dinsdag Stones 130 t/m 185kg

Wijziging in groepen nog of niet?

Haha die viking press Lex! 15 reps minimaal he!!!

Nee geen wijzigingen. Weet wel dat Kevin Nowycki of zoiets (Schotland) die mee was als materiaal jongen ingezet wordt als atleet.

Ja, Niels daar moet ik wel op knallen. Ik hoop alleen dat ik niet als eerste moet want een target zetten werkt als een rode lap voor een stier. Daar gaan ze dan wel overheen. En het is niet zo dat ik een aantal neer lkan zetten waar de anderen nooit aan kunnen komen (dat is eerder andersom) :D

Nice dat we interne updates krijgen zo. Ben erg benieuwd, stiekem hoop ik dat Koklyaev gaat stunten.

Succes in ieder geval Alex!

Wanneer komt deze shit ook alweer op tv/YT?

succes alex!

• Topic Starter Topic Starter
Succes daar :) en gewoon alles eten, het is bij chinezen soms maar beter dat je niet weet wat je eet ^_^

Nu blijkt dat deadlift hold nu toch gewoon deadlift wordt. Volgens organisatie was dat een type fout in de papieren. Maar ik weet dat Big Z dat niet wilde, hij is gaan klagen en vertelde desnoods te moeten dreigen met weigeren deelname als deze hold door zou gaan. Hij vind het onderdeel te gevaarlijk. Zo zie je maar... Ik vind overigens wel dat hij gelijk heeft. Maar het verbeterd mijn kansen niet echt tegen vier 400+ deadlifters ;)

waarom is een deadlift hold te gevaarlijk ?

Terug
Naar boven