Fitness Seller

Wsm 2013

scheurende biceps?

Soms zie je een heel onnatuurlijke houding van de rug, voordat ze loslaten. Misschien dat dat gevaarlijk is...?

De deadlift hold mag met straps gedaan worden. Vaak geven gewrichten het op terwijl de 'grip' het nog wel even vol kan houden. Kans op scheuringen is groot omdat sommigen echt ziekelijk ver kunnen gaan. Een topper moet daar dan weer overheen en met de finale in het achterhoofd is dat niet echt wenselijk. Morgen vroeg, dat is voor mij over 10 uur beginnen we met de laadrace. Deze wordt behoorlijk pittig gezien de temperatuur, luchtvochtigheid en de afstand :) Later de dag DL op hh. Mijn twee minste onderdelen op dag 1. Schade wordt ingecalculeerd, de rest kan ik weer wat meer schade aanrichten

Succes Alex !!

De eerste twee events van WSM 2013 zitten er alweer op voor mij. Deze evenst waren naar verhouding mijn slechtste events en daarbij ook nog de events waarbij het risico voor mijn hamstringbelssure het grootst was. Goed nieuws; ik heb het zonder kleerscheuren overleeft!

Loading: 4e tijd ik had Radzikowski en Solvang te pakken. deze bliezen zich op in deze hitte. Binnen een seconde met Felix maar net aan de vereerde kant van de medialle. Big Z (2) en Burke (1) waren niet te houden.

Deadlift 360kg: lager en zwaarder als vorig jaar. Zonder een squat of deadlift training een haast onmogelijk opgave. Hoe zeer ik ook vanuit mijn benen probeerde te tillen, ze kwamen gestrekt voordat het gewicht los kwam. Gelukkig er nog 1 uit kunnen persen. gedeelt laatste met Solvang. Serieus zwaarder als vorig jaar want het winnende cijfer was 9 (Felix).

Mijn groep gaat Z aan kop, Felix, Burke, Radzikowsky, Ik Solvang. Morgen Vikingpress om 09:00 's ochtends. Daar kan ik eindelijk vollebak. Erg blij deze dag overleeft te hebben.

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 12:29 ----------

Andere groepen wete ik niet precies omdat ik niet de hele tijd in deze hitte er bij gebleven ben. Ik noem de nummers 1 en 2 na Yoke lalas1 en Arsjo2 en andere groep Loyd 1 en Jenkins 2. Loading en deadlift: Hollands 1 en Shaw 2. Na Loading Thor 1 en Nami 2 (Loz 5)

Zeer goed Alex, je hebt de schade goed weten beperken, morgen keihard knallen, grrroooaaarrrr !

Goed gedaan lex, belangrijkste is nog wel dat je heel gebleven bent !

Tof en succes morgen.

netjes van de deadlift! Succes morgen

...

Laatst bewerkt:
Nice, succes man!

Netjes, respect! Succes morgen man!

Nice man, blijven updaten en succes morgen!

Succes alex...

Super gedaan al, Alex. Alleen maar beter hierna.

Ik ben net terug van de Vikingpress. Geweldige strijd geweest in mijn groep. Z en Radzikowsky gedeeld eerste met 15 reps, Solvang en Burke krijgen de lock-out net wel en halen 13 reps, ik haal de lock-out bij de 13e rep net niet en Felix 7. De andere groepen: Oberst wint met 12 gevolgd door Thor met 11 (hier was ik dus een gedeelde winnaar geweest) Andere roep: Eddie hall 14 (ja hij gebruikte zijn benen) khoklayev met 9 Jenkins en Brant 8 (in deze groep dus 2e geweest). Helaas weinig punten voor mijn prestatie, maar heb weer bewezen bij de beste vikingpressers in de wereld te horen. De andere groep hebben nu Squat en Axle. Ranking na 3 events: Z, Burke, Radzikowsky, Felix, Ik en Solvang. Ik ga douchen, eten en terug naar mijn mand

Goed werk beer! Keep it up!

Goed man, Loz quad gescheurd lees ik net.

Terug
Naar boven