MuscleMeat

wsm 2017

Bezoekers in dit topic

Quote Hall: I can't say how I've done at wsm but I can say I'm now retired from wsm!

...ik ga ervan uit dat hij dus niet meer meedoet aan wsm, wat erg jammer zou zijn. Maar hij verteld er in zijn verhaal niet duidelijk bij wat hiervan de reden is...?

het is min of meer vanwege de gezondheid risico's die de sport met zich mee brengt.
hij heeft er op zijn facebook wel meerdere keren iets over geplaatst.
maarja ik denk dat we allemaal wel kunnen nagaan dat strongman en ook nog zeker op dit niveau niet echt bepaald de meeste gezonde sport is..
rondlopen op een lichaamsgewicht van 200 kg.. kan me niet voorstellen dat je hart dat al te leuk vind..
 
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Vincent, Sven & Sanca - bedankt voor de info!
 
Nee, hall is een mongool die lak heeft aan risico's en maar gekker en gekker blijft worden om maar meer te liften... buiten dat, is deze finale zo bizar op hen gericht dat ik het hem alleen daarop niet gun! Lopende hart- en herseninfarcten die vooral statisch wikken liften gaan maar naar westside, go big brian!

Jezus domi wat is dit nu voor een reactie? Bizar op hem gericht? Ik zie het niet, iedereen daar doet dingen die niet al te gezond zijn sowieso dus ook niet echt een criterium. Squat op reps, Viking op reps, plane pull etc nogal conditioneel ook. En zelfs daarop pakt ie nu shaw. Gewoon verdiend dus.
 
toch jammer dat die vuile kuurder eddie gewonnen heeft van true naturals brian shaw en hafthor bjornsson

toch een tegenvaller voor de true natural worlds strongest man community

laat ook maar zitten, degene die niet zien dat bijv. een thor er 10x gezonder uitziet (geen apneu, geen ventilator 24/7 op hem gericht, niet neervallen na elk event) wil het niet snappen...
 
Tis wel grappig dat teveel je best doen nu ook niet goed is.

Je moet maar gewoon de beste genetics hebben, niet harder trainen en eten dan de rest.

Toen ronner koolman tussen zijn posing aan het zuurstof moest riepen mensen toch ook niet 'ja hij is veels te droog, hij gaat te ver'
 
laat ook maar zitten, degene die niet zien dat bijv. een thor er 10x gezonder uitziet (geen apneu, geen ventilator 24/7 op hem gericht, niet neervallen na elk event) wil het niet snappen...

Ik snap je insteek wel hoor maar die scheve muil van Thor vond ik ook niet meteen gezond uitzien. 'Vroeger' zag je ook al dat velen zuurstof bijkregen na een event en slaap apneu komt bij veel meer mensen voor dan je zou denken, daar hoef je niet eens obees voor te zijn of zo :P
 
Toen ronner koolman tussen zijn posing aan het zuurstof moest riepen mensen toch ook niet 'ja hij is veels te droog, hij gaat te ver'

Er zijn wel meer BB'ers die backstage flauw vielen/vallen.
 
Ik wil geen slapende honden wakker maken hoor domi en ik zie ook dat je kijk op de sport met die van mij overeenkomt op het gebied wat Strongman zou moeten zijn maar die lijn is allang gepasseerd. Ik zie in Nederland voor nog veel minder dan een wsm titel jongens er minstens net zo ongezond uitzien, met een bloeddruk van hier tot Tokio, gele ogen etc.
 
ja precies gijs, verschrikkelijk man! een paar kg teveel of een paar puistjes van een testo kuurtje, dat mensen dat accepteren voor de sport is nog tot daaraantoe, maar de bijna-dood-cultuur van het hedendaagse strongman is niet aan mij besteed! ik zou veel liever zoals jou 10e oid worden op de finale van nl en een toonbeeld van gezondheid zij zaols jij dan bijna dood 1e
 
Er zijn wel meer BB'ers die backstage flauw vielen/vallen.

Dit dus, denkt iedereen dat die crash dieets zo gezond zijn dan :D?
Een strongman krijgt in ieder geval genoeg eten binnen :P.

En is Brian Shaw gewoon natural? Ik dacht altijd dat iedereen van dat niveau aan de anabolen zaten?
 
imo is er maar 1 wsm ooit natty geweest en zelfs bij hem weet ik het natuurlijk niet zeker (capes), maar er zit wel een verschil tussen wat testo kuurtjes en extraatjes van een magnus samuelsson en de middelen die nu worden gebruikt :P
 
imo is er maar 1 wsm ooit natty geweest en zelfs bij hem weet ik het natuurlijk niet zeker (capes), maar er zit wel een verschil tussen wat testo kuurtjes en extraatjes van een magnus samuelsson en de middelen die nu worden gebruikt :P
Ookal had hij niet een extreem buff fysiek, ik denk niet dat capes natty was.

Ging wel een stuk minder in dan in deze tijd daar ben ik het mee eens.
 
Ookal had hij niet een extreem buff fysiek, ik denk niet dat capes natty was.

Ging wel een stuk minder in dan in deze tijd daar ben ik het mee eens.

ik weet het ook niet hoor, maar kwam toen rechtstreeks uit het kogelstoten en moest het vooral van zn atletisch vermogen hebben...

maar dan nog, check een samuelsson of mvm nu, voelen zich prima, zien er nog sterk en gezond uit, wil ik bij de huidige generatie nog maar zien!
 
toch jammer dat die vuile kuurder eddie gewonnen heeft van true naturals brian shaw en hafthor bjornsson

toch een tegenvaller voor de true natural worlds strongest man community
Hij is naturel alle atleten worden getest op doping
 
Back
Naar boven