AndroidHealthClinic

wsm 2017

Bezoekers in dit topic

onterecht afgekeurd of niet.. had volgens mij toch weinig verschil gemaakt.
want als thor die rep kreeg waren ze allebei op eerste plaats geëindigd na al de events?
eddie had 3 wins en thor had dan 2 wins gehad.. dus eddie had alsnog op countback gewonnen.

Onzin omdat het niet via countback ging. Bij gelijk spel wordt er gekeken naar de stones.
 
Lijkt niet helemaal gestrekt maar dan nog. Vecht dat buiten de publiciteit uit, ik vind dat je dat soort dingen als deelnemer niet op social media moet zetten

De rep zou afgekeurd zijn wegen een double dip.
 
Onzin omdat het niet via countback ging. Bij gelijk spel wordt er gekeken naar de stones.

"bij gelijk spel word er gekeken naar de stones" dat was volgens mij alleen het geval bij ESM de laatste keer... ik kan me nog wel goed herinneren dat big z won van brian shaw op een countback na een gelijk spel in WSM 2010...
 
"bij gelijk spel word er gekeken naar de stones" dat was volgens mij alleen het geval bij ESM de laatste keer... ik kan me nog wel goed herinneren dat big z won van brian shaw op een countback na een gelijk spel in WSM 2010...
Ok, 'Vincent93'. Terry Hollands zal het wel fout hebben.
 
Lijkt niet helemaal gestrekt maar dan nog. Vecht dat buiten de publiciteit uit, ik vind dat je dat soort dingen als deelnemer niet op social media moet zetten

Gewoon niet gestrekt idd.
En wat je zegt, Thor valt wel van zijn voetstuk hoor..
 
buiten de publiciteit is colin mede-baas en die is holmaatjes met Eddie en heeft massas bussiness deals met hem lopen! is vaker voorgekomen overigens...
 

Gewoon niet gestrekt idd.

3.png


:rolleyes:
 
Ik zie geen double dip? Dat is toch als je 2 x door je knieën gaat bij een lift?
 
Nou, in dat geval heeft hij wel degelijk een punt. Of hij dit op deze manier het beste aanpakt (openbaar te maken), laten we maar even in het midden. Het is niet best als hij hierdoor een WSM titel is misgelopen. Ik zie hooguit dat hij zijn heup / rug strekt aan het eind van de beweging bij de laatste rep. Maar geen knie die zich beweegt.

Buiten dat, vind ik een countback een eerlijker systeem dan alleen te kijken naar de stones.
 
Laatst bewerkt:
mooi dat hij eindelijk voor zn gezin kiest! shaw zal ook wel soon retiren en dan mogen thor/licis/kielikowski en janashia het mee over nemen!

Shaw en thor hebben toch ook allebei een kind? "Eindelijk voor z'n gezin kiest" wel beetje overdreven of niet? Denk dat deze man grotendeels z'n inkomen bij elkaar sprokkelt met deze sport. Net als shaw en thor trouwens. Shaw en thor lopen op 200+ kilo rond, daar is ook echt helemaal niks gezond of verantwoord aan verder
 
buiten de publiciteit is colin mede-baas en die is holmaatjes met Eddie en heeft massas bussiness deals met hem lopen! is vaker voorgekomen overigens...


heeft er eentje me toch een haat op eddie.
 
jij bent ongetwijfeld zelf geen strongman... die sport bestaat al, het heet POWERLIFTEN! alle respect voor die mannen, maar wsm is begonnen als een test om alle vormen van kracht te testen... nu 3 statische events, 1 event waarbij bw een enorme rol speelt (ook in voordeel van thor en shaw, dat snap ik!), 1 event met bewegen maar zo ziek zwaar (enorme tire, weinig flips) dat het ook niet echt op techniek/snelheid/conditie gaat en stones op het einde als enige bewegend event! Grip? Niet erin want niet goed voor Eddie! Loading? idem! Keg toss? idem?

IMO is strongman een combinatie van kracht, conditie, snelheid etc... ff grof gezegd, zou je het het het beste opdelen:
2x statisch event (overhead + squat of deadlift)
1x grip event
1x snelheid/conditie event
1 a 2 odd lifts (bijv. stones)

zo moeilijk is het toch niet? Het is ook the other way arround geweest hoor, in de tijd van pudzia was het alleen maar rennen...
Maar dan ook nooit meer weight for height. Daar winnen altijd alleen de langsten, en lengte is niet te trainen.

Verder gaat het erom om publiek te trekken, en de organisatie lijkt daar juist in te schatten wat werkt, zeker als je naar de ESM kijkt.
 
Mocht Thor de rep hebben gekregen, dan was Hall toch gewoon meer all out gegaan op de stones imo..
 
goeie warmup :roflol:
 
Quote Hall: I can't say how I've done at wsm but I can say I'm now retired from wsm!

...ik ga ervan uit dat hij dus niet meer meedoet aan wsm, wat erg jammer zou zijn. Maar hij verteld er in zijn verhaal niet duidelijk bij wat hiervan de reden is...?
 
Quote Hall: I can't say how I've done at wsm but I can say I'm now retired from wsm!

...ik ga ervan uit dat hij dus niet meer meedoet aan wsm, wat erg jammer zou zijn. Maar hij verteld er in zijn verhaal niet duidelijk bij wat hiervan de reden is...?

Ik denk omdat hij z'n doel bereikt heeft, nl. wsm winnen :)
 
Omdat hij elk moment dood neer kan vallen. Hij kiest nu voor zijn gezondheid en zijn familie omdat hij idd zijn levensdoel bereikt heeft.
 
Back
Naar boven