Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dumbbell begint over een kwartiertje
Die laatste shots zijn wel mooi
Ik vond eddie in zijn laatste filmpje ook niet echt enthousiast ogen.Bus pull is een totale flop, zowat iedereen eindigt binnen tienden van secondes van elkaar. Bus is veel te licht.
Ook bij de dumbbell trouwens veel twijfelachtige calls, Hooper had een aantal lifts niet moeten krijgen imo.
WSM organisatie fuckt t weer mooi up, t schijnt ook voor toeschouwers ter plekke een ramp te zijn
Klonk alsof ie ziek is ofzoIk vond eddie in zijn laatste filmpje ook niet echt enthousiast ogen.
Klonk alsof ie ziek is ofzo
Hooper kan hier zelf natuurlijk niks aan doen, maar hoe dit goedgekeurd kan worden is mij een raadsel
Die bus pull werd ook weer met de hand geklokt. Als je dan ziet hoe de shaw classic, rogue invitational, arnold enzo wordt georganiseerd en dat vergelijkt met deze shitshow.... je hebt een heel jaar om t voor te bereiden en dan kom je er niet ergens in t traject achter dat die bus veel te licht is...
In de VS wordt t volgens mij al over een paar weken uitgezonden, op CBS, dus daar hoeven ze minder lang te wachten.Ik denk oprecht wel dat steeds minder mensen kijken met kerst hoor. Vast genoeg om het rendabel te houden, maar ook in Engeland en in de USA hebben mensen Netflix etc. toch?
In de tijd van mijn vader had je 3 zenders ofzo. Als je dat kon kiezen uit Capes vs. Sigmarsson, het nieuws of John Wayne in het Duits, dan was de keuze snel gemaakt.
Ah ja dat kan best.In de VS wordt t volgens mij al over een paar weken uitgezonden, op CBS, dus daar hoeven ze minder lang te wachten.
In de UK is t wel echt zo'n kersttraditie, beetje net als top2000 bij ons tussen kerst en oud&nieuw. Natuurlijk zullen er minder kijkers zijn dan voorheen maar blijkbaar levert t tv contract nog steeds meer op dan een livestream.