- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dude, maak even een nieuw topic aan of pm me even as het zover is. Ik word zeker lid.
K zou nog gaan twijfelen of ik naar Erotic Beats ga of niet haha
Wat een schurft koppen zeg
Geef mij maar dit:

Blijkbaar veel DBB'ers die naar Complex gaan. Misschien moeten we eens een meet daar houden.![]()

ik zit er elk weekend ja, maar ben niet zo een ecto mannetje met ontplofte egel op z'n kop hoor![]()

Je bent een meso met een ontplofte egel op z'n kop?![]()

. Dit zijn van die losers die het heel cool vinden dat ze eens naar een discotheek mogen en dan 70 uur voor de spiegel staan voor ze vertrekken, om dan om 11uur aan te komen en om 2uur weer naar huis te vertrekken omdat ze op tijd thuis moeten zijn voor mama
. Als je naar de hardere feesten gaat en je gaat beetje vanvoor staan waar de sfeermakers staan zal je er echt geen last van ondervinden, zeker niet als je blijft tot de keet sluit, wat tussen 6 en 8 is
.Dan kan je hier wel goede profielpics vinden
![]()
I hate badhairday![]()
trouwens hoe oud moet je eigenlijk zijn om naar binnen te mogen? sommige gastjes lijken wel 14
!!!Ik was aan het scrollen en toen ik bij die eerste pic kwam dacht ik ook meteen dat dat Herkuul was!!!