i feel the knowing to feel...............

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

cool, misschien nog iets voor mij over een paar jaartjes, nu blijf ik nog even in de bouw, dopdagjes zijn eens fijn![]()

dat haal je niet op 1 dag
toch?
ik ga me lekker klaarmaken en strax naar lilleslecht weer of niet gaan zal ik doen
![]()

ben terug van lille mensen![]()
heb lekker speelgoedje meegebracht zo een electroshokker of hoe het ook noemt van 950 000 Volt
mooie stad hooor maar die flikken daar pfff ze zien ons lopen en direct fouilleren enzo
was wel een leuke dag.. morgen lekker naar hoboken

ben terug van lille mensen![]()
heb lekker speelgoedje meegebracht zo een electroshokker of hoe het ook noemt van 950 000 Volt
mooie stad hooor maar die flikken daar pfff ze zien ons lopen en direct fouilleren enzowas wel een leuke dag.. morgen lekker naar hoboken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet veel op te zien...
koste mij 150 euros
in duitsland heb je ze voor 80 maarja ik zag het staan en leek wel leuk
had jij ook een van 950k volt? heb hem nog niet op iemand geprobeerd maar wat zou er gebeuren? en gaat dit ook door kleren??

950k lijkt me toch veel, ik dacht dat die dingen ook door kleren gaan
nou, je mag me altijd benaderen met zo'n teaser, maar ik garandeer je dat je de kracht van de schokken dan persoonlijk zult ondervinden![]()

omg
kga ook ff wat filmpjes opzoeken. natuurlijk kan je niet zien aan het filmpje hoeveel volt erop zit..
kom maar op dan haal ik ineens mijn spaanse matrak boven (mijn boksijzers waar ik morgen achter ga) mijn taser en om het compleet te maken wat dacht je van wat pepper spray![]()
ben al een leuke collectie aan het verzamelen hhoor ik gebruik die dingen toch nooit maar vind ze gewoon leuk en het oogt mooi in mijn kamer alleen vinde de meeste vriendinnen het maar niets![]()
dat kan ik geloven dat je vriendinnen het maar niets vinden