XXL Nutrition

wtf donderdagavond :D

vandaag ( vrijdag avond hier) weer voldoende gespamd..........morgen weer een dag!
;)

op naar de 16duizend!
:cool:

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: dat haal je niet op 1 dag

toch?:p

ik ga me lekker klaarmaken en strax naar lille :banana: slecht weer of niet gaan zal ik doen :D

hahahaha klus kan dat halen op een dag als ella dushi hem maar met rust laat.

1 week ja maar 1 dag...

ohja we zien wel morgen :D

ik ga lekker vertrekken want om 12.00 heb ik mijn trein en moet eerst nog wat dingen doen :D
naar het schijnt zei een vriend van mij gisteren dat er weer rellen waren in frankrijk en ook in lille dus het zou nog eens leuk kunnen worden :banana:

ben terug van lille mensen :D
heb lekker speelgoedje meegebracht zo een electroshokker of hoe het ook noemt van 950 000 Volt :D
mooie stad hooor maar die flikken daar pfff ze zien ons lopen en direct fouilleren enzo
was wel een leuke dag.. morgen lekker naar hoboken

heb lekker speelgoedje meegebracht zo een electroshokker of hoe het ook noemt van 950 000 Volt :D
mooie stad hooor maar die flikken daar pfff ze zien ons lopen en direct fouilleren enzo
was wel een leuke dag.. morgen lekker naar hoboken

Post eens een foto, en hoe duur was dat stuk ''speelgoed''?:D

Heb vroeger ook zo'n ding gehad.:o

mooie stad hooor maar die flikken daar pfff ze zien ons lopen en direct fouilleren enzowas wel een leuke dag.. morgen lekker naar hoboken

:roflol:

weer lekker bezig :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet veel op te zien...
koste mij 150 euros
in duitsland heb je ze voor 80 maarja ik zag het staan en leek wel leuk :D
had jij ook een van 950k volt? heb hem nog niet op iemand geprobeerd maar wat zou er gebeuren? en gaat dit ook door kleren??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet veel op te zien...
koste mij 150 euros
in duitsland heb je ze voor 80 maarja ik zag het staan en leek wel leuk :D
had jij ook een van 950k volt? heb hem nog niet op iemand geprobeerd maar wat zou er gebeuren? en gaat dit ook door kleren??

950k lijkt me toch veel, ik dacht dat die dingen ook door kleren gaan
nou, je mag me altijd benaderen met zo'n teaser, maar ik garandeer je dat je de kracht van de schokken dan persoonlijk zult ondervinden :D

950k lijkt me toch veel, ik dacht dat die dingen ook door kleren gaan
nou, je mag me altijd benaderen met zo'n teaser, maar ik garandeer je dat je de kracht van de schokken dan persoonlijk zult ondervinden :D

kom maar op dan haal ik ineens mijn spaanse matrak boven (mijn boksijzers waar ik morgen achter ga) mijn taser en om het compleet te maken wat dacht je van wat pepper spray :banana: :D

ben al een leuke collectie aan het verzamelen hhoor ik gebruik die dingen toch nooit maar vind ze gewoon leuk en het oogt mooi in mijn kamer alleen vinde de meeste vriendinnen het maar niets :D

kom maar op dan haal ik ineens mijn spaanse matrak boven (mijn boksijzers waar ik morgen achter ga) mijn taser en om het compleet te maken wat dacht je van wat pepper spray :banana: :D

ben al een leuke collectie aan het verzamelen hhoor ik gebruik die dingen toch nooit maar vind ze gewoon leuk en het oogt mooi in mijn kamer alleen vinde de meeste vriendinnen het maar niets :D

vraagt om pics!

als iemand met die dingen voor me staat, giert de adrenaline alleen maar erger door mn aderen, en sanca vol adrenaline = danger

:roflol: dat kan ik geloven dat je vriendinnen het maar niets vinden
mijn vriendin haar pa heeft een mooie verzameling geweren, dat zag ik in het begin niet zitten :D

zal wel pics trekken maar nu niet anders moet ik weer die kabel van gsm aansluiten enzo
zal voor morgen ofzo zijn nu heb ik echt geen zin meer;) kga trouwens nog ff lekker tv kijken en zo maffen
laters:D

Terug
Naar boven