Fitness Seller

X-box 360

Eric, wanneer ga jij dat apparaat nou ff kraken?

• Topic Starter Topic Starter
BBnoel zei:
lol ik heb zowel een zwarte versie als een silver edition, allebij laser naar de t*ring. Die zwarte is helemaal overleden. Die zilveren is af en toe tikken, dan doe ik disclade open, even cd eruit en had pets op geven, cd erin en doet hij het weer. Heel vreemd.2x hard genaaid. En ook echt 2x na de garantie.

Ik heb er 4 versleten + spellen waren kapot van PS2.
Op een moment wou ik hem bij game mania door de ruit smijten maar heb dat verstandig niet gedaan.
Heb dan maar X-box gekocht en geen problemen mee.
Mijn lesje heb ik al geleerd en dat is dat ik niks meer koop dat net uit is, ik wacht wel een jaartje.

grtz

wimmeke26 zei:
Ik heb er 4 versleten + spellen waren kapot van PS2.
Op een moment wou ik hem bij game mania door de ruit smijten maar heb dat verstandig niet gedaan.
Heb dan maar X-box gekocht en geen problemen mee.
Mijn lesje heb ik al geleerd en dat is dat ik niks meer koop dat net uit is, ik wacht wel een jaartje.

grtz

PS2 is gewoon een frikandellen apparaat man. XBOX is teminste een beetje robuust, die ps2 die ziet er uit alsof hij in 50 stukken uiteen valt als je daar een keer tegenaan loopt.

Amerikaan valt Xbox aan met pistool

Gepost door Erik Karssen - woensdag 3 december 2003 - Bron: Sunspot
In de The Baltimore Sun is een opmerkelijk bericht te lezen. De politie heeft iemand gearresteerd die een Xbox heeft aangevallen met een pistool. Volgens een woordvoerder van de politie stormde de man de woonkamer binnen en vuurde 1 kogel af op de Xbox.

Gelukkig raakte niemand gewond en ook de XBox bleef vrijwel onbeschadigd. De kogel drong door in de huls van het systeem, maar de hardware bleef zonder schade. Waarom de man tot zijn daad is gekomen is nog niet duidelijk. Hij is aangeklaagd wegens vernieling van eigendommen en het in gevaar brengen van mensen.

Niet te slopen zo'n xdoos....

• Topic Starter Topic Starter
Guido20 zei:
Amerikaan valt Xbox aan met pistool

Gepost door Erik Karssen - woensdag 3 december 2003 - Bron: Sunspot
In de The Baltimore Sun is een opmerkelijk bericht te lezen. De politie heeft iemand gearresteerd die een Xbox heeft aangevallen met een pistool. Volgens een woordvoerder van de politie stormde de man de woonkamer binnen en vuurde 1 kogel af op de Xbox.

Gelukkig raakte niemand gewond en ook de XBox bleef vrijwel onbeschadigd. De kogel drong door in de huls van het systeem, maar de hardware bleef zonder schade. Waarom de man tot zijn daad is gekomen is nog niet duidelijk. Hij is aangeklaagd wegens vernieling van eigendommen en het in gevaar brengen van mensen.

Niet te slopen zo'n xdoos....

Misschien slechte ervaring met den X-box...eerlijk gezegd had ik daar ook wel zin in na 4 kapotte PS2.:D

grtz

Heb gister bij een neef van me zo'n 3 uur op de Xbox 360 gespeeld en ik ben er best wel enthousiast over. Ik heb PGR3 en CoD2 een heel tijdje gespeeld. CoD2 kon ik al van de PC en het ziet er zeker wel wat beter uit op de 360, maar niet echt revolutonair te noemen. PGR3 daarentegen zag er zeker wel revolutionair uit in mijn ogen. Spatzuivere graphics en goede gameplay wat zeker zorgde voor een vermakelijke tijd.

Toch denk ik dat de PS3 beter gaat worden, vooral in de zin van nog betere graphics. Daarom denk ik ook dat Xbox ervoor ging zorgen dat de 360 eerder uit zou komen dan de PS3.

Over de games valt niet te twisten; je bent een Playstation fan of Xbox fan. Ikzelf ben meer een Playstation iemand, maar toch vond ik de 360, tot nu toe, zeker niet teleurstellen.

Graphics zijn leuk maar bij mij draait het toch om de games. Heb zelf een xbox gehad met +- 40 games. Vond alleen Halo en Metal Gear Solid wel erg vet. De andere games waren allemaal maar matig, en heb wel veel toppers gespeeld! Nadat ik op de xbox halo en metal gear solid had uitgespeeld had ik hem ook meteen weer verkocht (3 maand later).

Ik heb nu een xbox 360 besteld, maar wil nu ook nog wel een gamecube kopen, omdat ik perse Metroid Prime en Zelda nog een keer wil spelen :D.

BadMF zei:
Graphics zijn leuk maar bij mij draait het toch om de games. Heb zelf een xbox gehad met +- 40 games. Vond alleen Halo en Metal Gear Solid wel erg vet. De andere games waren allemaal maar matig, en heb wel veel toppers gespeeld! Nadat ik op de xbox halo en metal gear solid had uitgespeeld had ik hem ook meteen weer verkocht (3 maand later).

Ik heb nu een xbox 360 besteld, maar wil nu ook nog wel een gamecube kopen, omdat ik perse Metroid Prime en Zelda nog een keer wil spelen :D.

Krijg je zo'n gamecube tegenwoordig niet al cadeau bij een pak melk ofzo? Een jaar geleden waren ze nog 100 euro ofzo.

COD2 is gedeeltelijk herschreven voor de 360, maar het blijft natuurlijk een port van de pc-versie. Daarom zal er weinig verschil zijn tussen pc en Xbox360 versie. Vind het al opvallend dat die 360 betere overall graphics had dan een highend systeem van nu, het is een subtiel verschil maar zeker aanwezig. Vooral de draw distance en effecten zijn op de 360 beter.

Over de hardware van de 360 is veel geschreven, crippled triple core, GPU die eigenlijk onderdoet voor een highend kaart, unified memory. Maar wat vergeten wordt is dat die console alles dedicated kan uitvoeren, zonder andere processen op de achtergrond. Denk dat de CPU-power vergelijkbaar is met een dualcore X2 processor, maar dan wel alles dedicated.

Unreal Tournament 2007 zal de test worden welk platform het beste is momenteel, pc of Xbox360. Ontwikkelaars van UT 2007 gaven in ieder geval al aan dat de Xbox360 hun voorkeur krijgt.

PS3 is ook veel over geschreven, maar het blijft vapourware tot ergens in 2006 en in 2007 voor Europa. Tegen die tijd zijn er al 3de of 4de generatie games uitgekomen voor de 360. Ben geen fanboy, als de PS3 uitkomt en die beter is zal ik er zeker 1 kopen. Maar heb nu het idee dat Sony niet kan waarmaken dat ze binnen een jaar dat ding op de markt hebben.

EricR zei:
.

Unreal Tournament 2007 zal de test worden welk platform het beste is momenteel, pc of Xbox360. Ontwikkelaars van UT 2007 gaven in ieder geval al aan dat de Xbox360 hun voorkeur krijgt.

Mja zolang je geen muis en toetsenbord aan je xbox hebt hangen is het toch dikke bagger. Een game als UT kun je niet spelen met een controller. Is er eigenlijk een muis of toetsenbord voor xbox360?

Vind het wel meevallen, ik game prima met die controller in een FPS. Heb Farcry gespeeld op de Xbox en nu COD2 op de 360. Beetje auto aim er in gaan. Het gaat toch ook om de spelervaring, vind het beter op mijn breedbeeld tv dan op een monitor om te spelen.

EricR zei:
Vind het wel meevallen, ik game prima met die controller in een FPS. Heb Farcry gespeeld op de Xbox en nu COD2 op de 360. Beetje auto aim er in gaan. Het gaat toch ook om de spelervaring, vind het beter op mijn breedbeeld tv dan op een monitor om te spelen.

Mja kijk, ik vind Halo ook een erg vet spel en speel het ook graag met wat vrienden, altijd dikke pret. Maaaar, het kan echt NOOIT tippen aan de game ervaringing van een potje UT met muis en toetsenbord. Een spel als Halo is gemaakt voor xbox en is dus ook ontwikkeld voor controller gebruik. En farcry is misschien wel pc spel maar daar komt het ook niet zo veel aan op behendigheid maar meer de single player mode. Maar een game als UT is gewoon radendsnel en daar schiet je controller gewoon tekort imo. Daar gaat het gewoon puur en alleen om het snel fraggen. Als je bv als xboxer tegen een pc'er speeld zul je zeker gewoon vet geowned worden.

Dat zeker, maar het blijft natuurlijk fraggen van 360-er tegen 360-er een pcgamer tegen pcgamer. Speelveld is in beide gevallen hetzelfde.

Heb gisteren op Live een potje COD2 gespeeld, werd wel aardig verrot geschoten omdat ik de map niet goed kende maar had ook een aantal keren redelijk snel mijn target te pakken.

Terug
Naar boven