- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BBnoel zei:lol ik heb zowel een zwarte versie als een silver edition, allebij laser naar de t*ring. Die zwarte is helemaal overleden. Die zilveren is af en toe tikken, dan doe ik disclade open, even cd eruit en had pets op geven, cd erin en doet hij het weer. Heel vreemd.2x hard genaaid. En ook echt 2x na de garantie.
wimmeke26 zei:Ik heb er 4 versleten + spellen waren kapot van PS2.
Op een moment wou ik hem bij game mania door de ruit smijten maar heb dat verstandig niet gedaan.
Heb dan maar X-box gekocht en geen problemen mee.
Mijn lesje heb ik al geleerd en dat is dat ik niks meer koop dat net uit is, ik wacht wel een jaartje.
grtz
Guido20 zei:Amerikaan valt Xbox aan met pistool
Gepost door Erik Karssen - woensdag 3 december 2003 - Bron: Sunspot
In de The Baltimore Sun is een opmerkelijk bericht te lezen. De politie heeft iemand gearresteerd die een Xbox heeft aangevallen met een pistool. Volgens een woordvoerder van de politie stormde de man de woonkamer binnen en vuurde 1 kogel af op de Xbox.
Gelukkig raakte niemand gewond en ook de XBox bleef vrijwel onbeschadigd. De kogel drong door in de huls van het systeem, maar de hardware bleef zonder schade. Waarom de man tot zijn daad is gekomen is nog niet duidelijk. Hij is aangeklaagd wegens vernieling van eigendommen en het in gevaar brengen van mensen.
Niet te slopen zo'n xdoos....
.BadMF zei:Graphics zijn leuk maar bij mij draait het toch om de games. Heb zelf een xbox gehad met +- 40 games. Vond alleen Halo en Metal Gear Solid wel erg vet. De andere games waren allemaal maar matig, en heb wel veel toppers gespeeld! Nadat ik op de xbox halo en metal gear solid had uitgespeeld had ik hem ook meteen weer verkocht (3 maand later).
Ik heb nu een xbox 360 besteld, maar wil nu ook nog wel een gamecube kopen, omdat ik perse Metroid Prime en Zelda nog een keer wil spelen.
EricR zei:.
Unreal Tournament 2007 zal de test worden welk platform het beste is momenteel, pc of Xbox360. Ontwikkelaars van UT 2007 gaven in ieder geval al aan dat de Xbox360 hun voorkeur krijgt.
EricR zei:Vind het wel meevallen, ik game prima met die controller in een FPS. Heb Farcry gespeeld op de Xbox en nu COD2 op de 360. Beetje auto aim er in gaan. Het gaat toch ook om de spelervaring, vind het beter op mijn breedbeeld tv dan op een monitor om te spelen.