Fitness Seller

X-box 360

Vanaf vrijdag 2 december, is de nieuwe Xbox 360 gameconsole in heel Nederland te koop. De lancering van de Xbox 360 vormt het sluitstuk van de Nederlandse Gamedagen. Bovendien zal de Utrechtse Domtoren de komende dagen groen uitgelicht zijn en verzorgt Yorin FM op vrijdagmiddag 2 december een live-uitzending vanuit de Domtoren, met de Dom 360 Run.

[URL=http://imageshack.us][Afbeelding niet meer beschikbaar][/URL]

Mircosoft is weer lekker met geld aan het gooien.....

Ach ja paar tonnetjes meer of minder, boeit ze weinig bij MS. Vind dat ze de goed gehyped hebben, de naamsbekendheid van die console zal hoog zijn.

Ik heb hem hier al thuis liggen, maar is voor een maat van me die hem zo komt halen. (een andere maat van me werkt in een winkel, dus mocht hem alvast ophalen :D) Dat ding weegt aardig wat. Misschien dat ik hem ga dwingen om hem hier even snel aan te zetten ;)

Jopske zei:
Ik heb hem hier al thuis liggen, maar is voor een maat van me die hem zo komt halen. (een andere maat van me werkt in een winkel, dus mocht hem alvast ophalen :D) Dat ding weegt aardig wat. Misschien dat ik hem ga dwingen om hem hier even snel aan te zetten ;)

**** die maat van je man, trek die doos open en ga ff gamen man!

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Niks besteld, ik ga PGR3 kopen en misschien nog COD2.

Dat zijn dan de enige 2 titels die ik grafisch mooi vond..voor de rest zijn er weinig spectaculaire lanceertitels.

Nex-gen games zal nog wat wachten zijn.

grtz

wimmeke26 zei:
Dat zijn dan de enige 2 titels die ik grafisch mooi vond..voor de rest zijn er weinig spectaculaire lanceertitels.

Nex-gen games zal nog wat wachten zijn.

grtz

Idd, is altijd zo... Lijkt net of ze nog moeten uitvinden wat de grenzen van zo'n grafische kaart zijn :rolleyes:

Ok Wie heeft het apparaat al?

Ik

nog niet! Maar ik ben wel van plan om hem binnen een paar maanden aan te schaffen. Ik wacht liever nog wat reacties en reviews af.

ikke

Ik heb hem ook al. Ik vind hem super

Ik ga een fonds openen...
Doneer mij in totaal 399,99 kan ik ook playen hehe

Geen zin om daar 399,99 aan te besteden terwijl ie over 4 maandjes alweer almost gehalveerd is.

Ik wacht rustig op de PS3. Die koop ik ook niet meteen, maar pas als hij flink gezakt is in de prijs en er goede mod-chips voor zijn. De eerste paar series van de PS2 hadden een brakke laser enzo, dat gezeik wil ik nu niet wéér hebben.

Heb hem al besteld, alleen wanneer hij binenkomt weet ik niet. Hopelijk snel..

Heb COD2 en PGR3 er bij gekocht, bieden komen grafisch prima tot hun recht op een normale breedbeeld televisie. Detaillering is vele malen beter dan bij de Xbox en grafisch is het vergelijkbaar met een top-end pc. Het valt me mee, had het beeld wat minder verwacht op mijn tv. Heb er wel een aparte scart cable bij gekocht, RGB is beter dan composite. Zeker als je een 100 hertz TV hebt.

PGR3 ben ik al aardig opgeschoten, racen door New York is supercool. Veel herkenningspunten. COD2 is ook een goede instapgame. Zeker als je bedenkt dat het vanaf nu alleen maar beter wordt, geen gerushde games.

Volgens mij zit de rest van bezitters van een Xbox360 gekluisterd aan dat ding :)

Was overigens loeidruk bij MM vanochtend, ben zelf iets later gegaan omdat ik geen zin had in een enorm lange rij bij de servicebalie. Ze waren binnen 2 minuten door alle 360's heen hoorde ik van een medewerker daar.

Klinkt goed Eric, wel meteen een flinke investering of niet, die games zijn toch 65 euro per stuk niet?

Mij lijkt Condemned: Criminal Origins ook wel een toffe game.

59,95 per stuk, ook al vraagt de Mediamarkt wel 64,95 voor. Ik houd het op deze games voorlopig, wacht nu even af wat er de komende weken uitkomt.

Las een review van PGR3 waarin ze zeiden dat het er maar Xboxachtig uitzag op een normale tv, of ze hadden een slechte tv of die kerel is stekeblind. Het verschil is echt enorm groot, vooral de details en totaal aanwezige objecten. Als je bijvoorbeeld COD2 speelt is het echt oorlog in je huiskamer, die ervaring haal je er niet uit op een PC of oudere console.

The Rock zei:
Ik wacht rustig op de PS3. Die koop ik ook niet meteen, maar pas als hij flink gezakt is in de prijs en er goede mod-chips voor zijn. De eerste paar series van de PS2 hadden een brakke laser enzo, dat gezeik wil ik nu niet wéér hebben.

lol ik heb zowel een zwarte versie als een silver edition, allebij laser naar de t*ring. Die zwarte is helemaal overleden. Die zilveren is af en toe tikken, dan doe ik disclade open, even cd eruit en had pets op geven, cd erin en doet hij het weer. Heel vreemd.2x hard genaaid. En ook echt 2x na de garantie.

Xbox360's uitval ligt nu op 2-3%, vrij normaal voor een high-tech apparaat. Wel zuur als je nieuwe 360 gelijk kaduuk gaat, een vervangende kan wel even op zich laten wachten. Weekje of 2 minimaal

Nog even wat verder gespeeld met COD2, grafisch toch behoorlijk nextgen te noemen. Als je momenteel een goede 100 Hz breedbeeld TV hebt is het in ieder geval niet nodig om direct over te gaan op HDTV via een LCD of plasmascherm. Graphics zijn al superstrak op een normale CRT, wat dat betreft kan je beter wachten tot de LCD en Plasmatechniek echt volwassen is.

Terug
Naar boven