MuscleMeat

X-box 360

Naamsbekendheid hé en sommigen vinden fifa daadwerkelijk beter dan pes...

Quote van iemand die ik ken:

Net telefoon gehad van GM Sint-Niklaas. Er zijn serieuze tekorten en men vroeg of ik hem op de launch kom halen of 2 weken wachten. Heb gezegd dat ik op launch kom en ineens Perfect Dark Zero Limited Edition en Kameo erbij bestelt ^^

Microsoft was niet aan het zeveren.

Terwijl Microsoft nog steeds niet onder de indruk is van de problemen die de Xbox 360 kent, hebben gebruikers het euvel al verholpen, beweert de Inquirer. De ellende met vastlopende spellen wordt in veel gevallen veroorzaakt door de voeding, weet de site: die raakt oververhit, met een onstabiele console als gevolg. De oplossing die een bezoeker van het Gamespot-forum aandroeg is even eenvoudig als low tech: zorg dat de voeding zijn warmte kwijt kan door hem op te hangen. Volgens deze 'Goldeneyemaster' liep zijn Xbox 360 steevast binnen twintig minuten vast, totdat hij de voeding op de rand van een kartonnen doos plaatste zodat de onderkant vrijkwam. Na die maatregel was zijn spelcomputer stabiel, beweert hij.

Microsoft Nederland kan de geruchten bevestigen noch ontkennen, maar een woordvoerder wijst erop dat de Amerikanen met andere psu's zitten opgescheept: 'In Amerika hebben ze een netspanning van 110 volt, in Nederland zullen dus andere voedingen worden gebruikt.' De Nederlandse tak van de multinational maakt zich in elk geval geen zorgen: de Amerikaanse problemen zijn 'geïsoleerde gevallen' en 'verwachte incidenten', die bij elke release van een dergelijke grootte zouden optreden. Vooralsnog worden er in Nederland dan ook geen maatregelen getroffen en worden de nieuwe Xbox'en volgens planning gedistribueerd. Mocht een gebruiker onverhoopt toch problemen hebben, 'dan kan hij onze servicelijn bellen en wordt hij gewoon geholpen', aldus de woordvoerder. Of de voeding de enige bron van ellende is, zal dus pas vanaf 2 december, als de console op de markt komt, blijken.

[URL=http://imageshack.us][Afbeelding niet meer beschikbaar][/URL]

[URL=http://imageshack.us][Afbeelding niet meer beschikbaar][/URL]

Zal je maar gebeuren......

Pfff gister ff met een vriend meegeweest naar HCC dagen om de xbox out te tjekken... Pff wat viel dat tegen hey ???
Vet mooie plaatjes online etc, ubermooi beeld... Maar zelfs met HDMI aangesloten op een LCD Samsung zie je kartels. Das echt knaak, want op de foto's zie je er totally geen.

Homer17 zei:
Pfff gister ff met een vriend meegeweest naar HCC dagen om de xbox out te tjekken... Pff wat viel dat tegen hey ???
Vet mooie plaatjes online etc, ubermooi beeld... Maar zelfs met HDMI aangesloten op een LCD Samsung zie je kartels. Das echt knaak, want op de foto's zie je er totally geen.

Totaal met je eens. Die KARTELS vielen mij ook direct op.
Ik vond het al niks toen ik ze op de psx 1, 2, xbox zag, moet je na gaan x360 beste computer op het moment en heeft dan nog steeds kartels.

Ik wacht lekker op PSX 3 en Revolution die komen volgend jaar december, als dat ook niks, koop ik geen enkele console meer.

Homer17 zei:

moet je na gaan wanneer je dit apparaat op een gewoon tvtje bekijkt dan ziet het er helemaal niet uit.

houston zei:
moet je na gaan wanneer je dit apparaat op een gewoon tvtje bekijkt dan ziet het er helemaal niet uit.

Hmm volgens bronnen op i-net bleek het een computer in een xbox doosje te zijn ???

Gebruikt dus maar 1 van de 3 proc's... En de AA stond niet aan.

Vertrouw het niet helemaal, toch maar eerst in de winkel draaiend zien voordat ik het koop.

Homer17 zei:
Hmm volgens bronnen op i-net bleek het een computer in een xbox doosje te zijn ???

Gebruikt dus maar 1 van de 3 proc's... En de AA stond niet aan.

Vertrouw het niet helemaal, toch maar eerst in de winkel draaiend zien voordat ik het koop.

Ik heb de machine ook in de winkel gezien met twee vrienden, we hebben king kong en een oorlog spel bekeken.
Zei waren ook helemaal niet onder de indruk van dit rare apparaat (xbox 360)

De hype wordt nog wat opgevoerd, de geplande tekorten zijn vanaf vrijdag werkelijkheid. Goede zet van MS, ze halen hun targets en daarna neemt de vraag alleen maar toe door alle publiciteit.

EricR zei:
De hype wordt nog wat opgevoerd, de geplande tekorten zijn vanaf vrijdag werkelijkheid. Goede zet van MS, ze halen hun targets en daarna neemt de vraag alleen maar toe door alle publiciteit.

Precies, nu kunnen ze het gewoon maken om 'nee' te verkopen aan het klanten door de tekorten omdat de concurretie toch nog niets te bieden heeft. Hadden ze denk ik minder goed kunnen kunnen maken als de ps3 en revolution ook al te koop waren.

Heb hem maandag besteld, de premium editie voor € 360,- bij wehkamp. Mag dan ook nog eens voor € 36,- iets leuks uitzoeken. Premium kost me dus maar €324,- omdat ik toch nog aftershave moest hebben. Enige probleem is nu de levertijd...

Was een speciale actie van wheykamp om de mensen bekend te maken met online bestellen via wehkamp.nl, alles voor 90% en ook 10% van het aankoopbedrag als cadeaubon :D. Actie was tot de 28e.

Vrijdag morgen knokken met moeders en kinders bij de speelgoedzaken ik ben van de partij

Heb hem ook gezien op de HCC maar vond er niet veel aan + de besturing is super k*t. Ik wacht lekker nog op de PS3. Maar zoals hier eerder gezegd zagen de screenshots er van tevoren heel vet uit. Hopen dat de screenshots en de trailers van de PS3 wel goed de werkelijkheid illustreren..

EricR zei:

Het is allemaal 1 groot leugen, er is helemaal niet veel vraag naar de xbox 360.

Bij bartsmit vroeg ik aan het meisje of er al reserveringen waren, ze zei dat er nog niks gereserveerd was:D aanpakken MS
( vorige week maandag gevraagd)

BadMF zei:
Heb hem maandag besteld, de premium editie voor € 360,- bij wehkamp. Mag dan ook nog eens voor € 36,- iets leuks uitzoeken. Premium kost me dus maar €324,- omdat ik toch nog aftershave moest hebben. Enige probleem is nu de levertijd...

Was een speciale actie van wheykamp om de mensen bekend te maken met online bestellen via wehkamp.nl, alles voor 90% en ook 10% van het aankoopbedrag als cadeaubon :D. Actie was tot de 28e.

Het schijnt dat de winkels heel weining apparaten in voorraad nemen,merendeel op bestelling.
Kan ze geen ongelijk geven anders blijven ze er ook maar mee zitten.

houston zei:
Het is allemaal 1 groot leugen, er is helemaal niet veel vraag naar de xbox 360.

Bij bartsmit vroeg ik aan het meisje of er al reserveringen waren, ze zei dat er nog niks gereserveerd was:D aanpakken MS
( vorige week maandag gevraagd)

Iets beter andere bronnen checken, de pre-order kits zijn bijna overal al een tijdje op en ze verwachten vrijdag alleen nog wat core systems te kunnen verkopen buiten de pre-orders om. MS taktiek is er ook op gericht om de buzz hoog te houden, dan ga je niet de markt overspoelen natuurlijk.

EricR zei:
Iets beter andere bronnen checken, de pre-order kits zijn bijna overal al een tijdje op en ze verwachten vrijdag alleen nog wat core systems te kunnen verkopen buiten de pre-orders om. MS taktiek is er ook op gericht om de buzz hoog te houden, dan ga je niet de markt overspoelen natuurlijk.

Beetje vreemd. De winkels waar ik ben geweest was dat niet van toepassing.

Beetje vreemd dan dat tig anderen op GOT nog amper aan pre-order kits kunnen komen, dit al een paar weken lang. Mediamarkt was de beste kans een tijdje, maar die hebben ook niks meer.

Het is een volledig vooropgezet plan van MS, ook al zal je dus wel een grote kans kunnen maken op een Core system. Daar verdienen ze nog meer op omdat de meesten toch weer accesoires er bij gaan kopen. HD er bij en je bent net zo duur uit als je nu gelijk een premium system koopt.

Welke games hebben de mensen eigenlijk besteld die al een xbox in de bestelling hebben?

Niks besteld, ik ga PGR3 kopen en misschien nog COD2.

Terug
Naar boven