XXL Nutrition

X-box 360

Rob G zei:
Mja ik vond hem eigenlijk nagenoeg hetzelfde als die van de huidige xbox, op die knop met het xbox logo na. Maar ik weet eigenlijk ook niet echt of het helemaal de uiteindelijke versie was. Want je kon ook al een beetje king kong spelen maar die haperde af en toe wat. Anyways, ik vond CODII er wel echt super vet uit zien.
Maar ik kreeg wel een beetje het gevoel van, jah kijk het ziet er allemaal super vet uit. Super veel detail en super scherp enzo. Maar de game ervaring is eigenlijk gewoon precies hetzelfde. Maarja kan natuurlijk moeilijk zeggen want het was maar een gare demo. Maar toch had ik wel een beetje het gevoel van: het is gewoon meer van hetzelfde alleen dan met super vette graphics.

Welke spellen kon je spelen dan? Ik ga morgen ook maar ff kijken of ze in de Mediamarkt in Den Haag al een 360 hebben staan. Dan zal ik waarschijnlijk wel wat bruut geweld moeten gebruiken om te kunnen spelen maar dat heb ik der wel voor over.

Guido20 zei:
Welke spellen kon je spelen dan? Ik ga morgen ook maar ff kijken of ze in de Mediamarkt in Den Haag al een 360 hebben staan. Dan zal ik waarschijnlijk wel wat bruut geweld moeten gebruiken om te kunnen spelen maar dat heb ik der wel voor over.
Al die kinderen onder de kont schoppen! "Ik wil spelen!" :D

Precies, of een zak met lolly's ergens naar de andere kant van de zaak gooien.

Guido20 zei:

Mja ik heb ze niet allemaal gekeken. Maar CODII was volgens mij wel de meest fatsoenlijk te spelen demo. King kong stond er ook op, maar daar kon je alleen met een grote aap knokken tegen een t-rex. En dat liep ook niet helemaal soepel. Verder heb ik nog een stuk of wat promotiefilmpjes gekeken. Stonden ongeveer 10 spellen op waarvan ik ongeveer de helft gekeken heb en er dus 2 speelbaar waren. Rest weet ik niet.

En er stonden 3 van die xbox 360 units en was helemaal niet druk dus je kon rustig ff gamen.

Morgen maar ff gaan kijken dan, en dan hoop dat er niet teveel van die buitenlandse kleine ventjes (ho, zei ik dat?) staan...... Ik moet en zal morgen die 360 uitproberen!!!!

Waarom is er geen Mediamarkt in Helmond? :(

Ik hoop dat hij er staat. Mediamarkt in Eindhoven is wel net nieuw en pas enkele weken open en volgens mij de grootste uit Europa of zo (4 verdiepingen). Dus misschien is het ook vooral om bezoekers naar nieuwe zaak te trekken ofzo.

Metal_Wolf zei:
Waarom is er geen Mediamarkt in Helmond? :(

Pak je toch ff de trein bro, mediamarkt zit naast de witte dame in het centrum dus ben je zo. En is elke dag open tot 21:00 uur en op zondag tot 17:00 uur.

Rob G zei:
Pak je toch ff de trein bro, mediamarkt zit naast de witte dame in het centrum dus ben je zo. En is elke dag open tot 21:00 uur en op zondag tot 17:00 uur.
Ik ga naar Eindhoven om ff Xbox te spelen :P (heb nog geen OV-kaart), wacht wel tot 'ie hier in de Intertoys staat.

Guido20 zei:

Er staan 2 pods daar, bruut geweld zal wel meevallen. Vorig weekend stond de resolutie in ieder geval verkeerd, beeld kan er dus nog een stuk beter uit zien. Heb zelf kunnen vergelijken met Rijswijk en daar is het beeld een stuk strakker.

COD is leuk maar geen toegevoegde waarde als je de PC-versie al gespeeld hebt.

Kameo moet je liggen maar is in ieder geval grafisch een plaatje. Zelf vind ik dat soort spellen niet leuk om te spelen, puzzelen en tegenstanders verslaan.

King Kong is filmisch, het spel speelt ook als een film. Doet scripted aan, maar is grafisch wel zeer goed.

Ik ben naar de futiris gamebeurs geweest. Lekker veel xbox360 games like call of duty 2, dead or alive 4, pgr3, kameo en perfect dark.

Ik wil ergens echt PGR 3 spelen! Wat ik ervan gezien heb is het echt 100% pure visuele geilheid. Wat zijn trouwens een beetje de goede grote release titels?

PGR3 kan je in ieder geval niet op zo'n pod spelen, helaas.

De grote releasetitels zijn :

Perfect Dark Zero
PGR3
King Kong
Kameo

Er komt ook nog een heel pak EA sportgames uit, maar dat is met basketball,golf, American Football en ijshockey meer gericht meer gericht op de USA markt. Fifa06 er dan bij voor de Europese markt, maar vind dat niet zulke bijzonder titels. Meer wat rushwerk van EA.

Quake4 dan nog, maar de toegevoegde waarde zie ik er niet er van. Net zoals COD2, ook weinig toegevoegde waarde als je de pcversie al kent. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan Ubisoft die Farcry heeft omgebouwd naar Farcry Instinct.

Lijkt me ook niet echt dat een kopie van een al eerder uitgebrachte pc titel mensen over de streep gaat trekken om een 360 te kopen. Voor mij hoeven ze alleen eens in het jaar een nieuwe PGR te releasen en ik koop een 360. Ben niet zo moeilijk, haha.

Maar thanx voor de info!

nintendo ownz all ;)

Als ze een Forza360 uitbrengen ben ik ook blij. PGR3 ben ik voorlopig wel zoet mee in ieder geval, je rijdt door steden die er foto realistisch uit zien. Feest der herkenning in New York, Las Vegas en Londen.

Maar zou toch graag nog een echt racegame er bij hebben.

DOA4 moet ook een launchgame worden trouwens, maar de USA-launch halen ze al niet en waarschijnlijk ook niet de Europese launch.

Binnen nu en de USA-launch zullen de eerste reviews wel gaan binnendruppelen. Dus goed de reviewsites in de gaten houden, kan je alvast titels aan je lijst toevoegen of schrappen.

Jammer dat Saint's Row de release trouwens niet heeft gehaald. Das volgens mij een echte GTA-beater.

EricR zei:
Als ze een Forza360 uitbrengen ben ik ook blij. PGR3 ben ik voorlopig wel zoet mee in ieder geval, je rijdt door steden die er foto realistisch uit zien. Feest der herkenning in New York, Las Vegas en Londen.

Maar zou toch graag nog een echt racegame er bij hebben.

DOA4 moet ook een launchgame worden trouwens, maar de USA-launch halen ze al niet en waarschijnlijk ook niet de Europese launch.

Binnen nu en de USA-launch zullen de eerste reviews wel gaan binnendruppelen. Dus goed de reviewsites in de gaten houden, kan je alvast titels aan je lijst toevoegen of schrappen.

Ik denk dat forza ergens kerstmis zal uitkomen, ne jaarke na pgr3. En doa is niets nieuws. Slick graphics, maar dat is dan ook al.

Slick graphics is natuurlijk waar de 360 het van moet hebben. Meeste games zijn niets nieuws, maar een boost in graphics kan veel goed voor bepaalde titels.

Farcry instincts, maar dan wel iets langer dan de huidige versie, zou ik zo kopen als die uitkomt op de 360.

Terug
Naar boven