XXL Nutrition

XBOX one VS PS4... Wat gaat het worden?

Peiling Peiling Wat gaat het worden dbb vriendjes?

• Totaal stemmers
    64
Assasins Creed 4 zal ook wel vet zijn maar een maat heeft die op de PS3 dus die neem ik straks van hem over. Fifa is niks voor mij

Hij zegt als je multiplayer speelt en dus vaak dezelfde map moet laden gaat het sneller, maar je moet toch alsnog wachten op de rest? Je kunt moeilijk al beginnen terwijl de rest nog moet laden.

Mooi dat je hem sneller kunt maken maar dat is het geld niet echt waard in mijn ogen.

Ga eerst voot ac4 en fifa14.
Vind de launch lineup niet echt geweldig.

Ik heb net de bevestiging

Geachte meneer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

U kunt uw bestelling op de releasedatum verwachten.
U ontvangt vandaag naar verwachting een track en trace link waarmee de levering kunt volgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Media Markt team

Nice, welke games koop je erbij?

• Topic Starter Topic Starter
Veel plezier iedereen :)

Pijnlijk om te weten dat er al zoveel mensen zijn met hun nieuwe next-gen console.

Al heb ik mijn PS3 nog maar amper anderhalf jaar en heb ik nog voldoende games die ik moet spelen. Pijnlijk :o

Pijnlijk om te weten dat er al zoveel mensen zijn met hun nieuwe next-gen console.

Al heb ik mijn PS3 nog maar amper anderhalf jaar en heb ik nog voldoende games die ik moet spelen. Pijnlijk :o

Laat die games maar zitten als de PS4 uit is.

Vaak veel fouten als zo'n console net op de markt is, dus ik zou iig nog lekker wachten, maar niet totdat je eindelijk je ps3 games hebt uitgespeeld ;)

• Topic Starter Topic Starter

Vaak veel fouten als zo'n console net op de markt is, dus ik zou iig nog lekker wachten, maar niet totdat je eindelijk je ps3 games hebt uitgespeeld ;)

Ik ga hier in mee. Lang nagedacht deze week om een ps4 te halen.
Maar ik wacht lekker, tot de fouten eruit zijn.

Zoveel zijn het er ook weer niet.
Heb nog een Red Dead Redemption liggen, Splintercell Double Agent, LA Noire en een Batham die ik kan lenen van iemand. Heb de komende zes maanden ook niets te doen, buiten men masterthesis te schrijven, dus tijd genoeg om ze er nog even allemaal door te draaien.

Hoelang duurt het volgens jullie tot al die fouten eruit zijn?

Xbox One schijnt ook weer een nieuwe regel te hebben.

Indien je scheld in je geüploade Xbox one video's word je account geblokt voor een bepaalde tijd.
Goede maatregel:rolleyes:

PS4 komt vandaag binnen, yeah buddyyy

Die van mij ook. Net ff controller gehaald en fifa.

Jij ook fifa toch? Als je durft wil ik je wel keertje vernederen online :D

Maak je af ah sahbi
Wat is je psn mattie

Ga wel eerst ac4 spelen, mss vnv ofzo
Edit: moet trouwens eerst wachten tot ie uberhaupt bij winkel is aangekomen lol

KAn de ps4 weer Folden ?!

Ik mis de optie, "ik koop ze allebei". Omdat ik graag exclusives speel op beiden consoles.

Een van de twee zal zeker mijn favoriet worden, de andere gewoon voor de exclusives.

Ik mis de optie ik speel sinds de basisschool geen computerspelletjes meer.

Terug
Naar boven