Fitness Seller

XBOX one VS PS4... Wat gaat het worden?

Peiling Peiling Wat gaat het worden dbb vriendjes?

• Totaal stemmers
    64
Vind het ook een mooi ding.

Muisstil (alleen als je game installeert en gaat spelen hoor je hem wel beetje), fifa ziet er nice uit, controller is gewoon lekker en psn kan ik nu ook in. Schakelen van game naar dashboard is 1 sec en gaat soepel.

Vind het ook een mooi ding.

Muisstil (alleen als je game installeert en gaat spelen hoor je hem wel beetje), fifa ziet er nice uit, controller is gewoon lekker en psn kan ik nu ook in. Schakelen van game naar dashboard is 1 sec en gaat soepel.

Wat is je psn? Doen we zo potje

Zit nog ff tegen met en tegen wat vrienden onderling te gamen nu maar zie je pm. Mssn kan ik je later dit weekend wel rapen :)

Wss wel, alleen maar fifa 12 gespeeld hiervoor namelijk:p en ook niet echt denderend veel xd

Hoe kan ik trouwens in carriere gewoon elke wedstrijd spelen? Nu simuleert ie zowat alles..

Laatst bewerkt:
Jammer dat Cartman voor de Xbox gaat :(

Wss wel, alleen maar fifa 12 gespeeld hiervoor namelijk:p en ook niet echt denderend veel xd

Hoe kan ik trouwens in carriere gewoon elke wedstrijd spelen? Nu simuleert ie zowat alles..

Je kan toch gewoon kiezen om wedstrijd te spelen?

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Hij wordt trouwens ook niet echt warm. Staat nu al 6 uurtjes aan.

Je kan toch gewoon kiezen om wedstrijd te spelen?

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Hij wordt trouwens ook niet echt warm. Staat nu al 6 uurtjes aan.

Nee man, hij simuleerde net gewoon de hele tijd. Kon niet kiezen voor vrij spelen ofzo.. Heb maar nieuwe carriere aangemaakt. Bug ofzo denk ik.

Bij mij valt t ook reuze mee idd.. Die achtergrond van homescreen lijkt me wel zwaar lachen op een avondje truffels ofzo trouwens :roflol:

Heb de ps4 sinds vandaag :D

http://www.youtube.com/watch?v=3oaS3hDa_cQ&sns=em

---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------

Ben wel zeer tevreden over de ps4. Kijk uit naar de games die echt wat power uit dat ding gaan halen.

:roflol: dat filmpje
Heb net me eige boot bij AC4 #reps4badass

Zostraks even Killzone gedaan, ziet er heel vet uit. Was ook wel vet om te spelen maar heb alleen het eerste level nog maar gedaan, hoorde van degen bij wie ik hem speelde dat het nog veel bruter wordt. Morgen maar even flink spelen dus.

En BF4 ook binnen :)

Wat een zooitje ongeregeld die duitsers, duidelijk geen ervaring hoe een launch rustig en veilig moet verlopen.

Kan je inmiddels al upgraden? Wil bf4 binnen halen..

Terug
Naar boven