AndroidHealthClinic

Xmas-rage topic

IMG_20231225_233200.jpg

Was gezellig wel. Mn nichtje wilde er niet op en was er al klaar mee. :p
IMG_20231225_162302.jpg

IMG-20231225-WA0039.jpg

Laatst bewerkt:
Nee joh, neem het niet te serieus, kwestie van mening/smaak. Il

Ik vind het persoonlijk maar niets, de hele avond lopen klooien met die bakjes waar 2 eetlepels in passen en je hele huis stinkt nog 3 dagen. Ik wil gewoon in mijn eigen tempo gezellig kunnen eten en het voorbereidende werk voor de maaltijd al gedaan hebben.

Nee joh, neem het niet te serieus, kwestie van mening/smaak. Il

Ik vind het persoonlijk maar niets, de hele avond lopen klooien met die bakjes waar 2 eetlepels in passen en je hele huis stinkt nog 3 dagen. Ik wil gewoon in mijn eigen tempo gezellig kunnen eten en het voorbereidende werk voor de maaltijd al gedaan hebben.
Wij hebben gisteren gegourmet en vanmorgen rook ik het al niet meer. Afzuiger tijdens het bakken op 1 en meteen alles afwassen en opruimen. Scheelt misschien dat wij een open keuken hebben en onze eetkamertafel redelijk in de keuken staat.
Gourmetten is de de enigste maatlijd die we redelijk zonder ellende doorstaan elk jaar.

Gourmetten is de de enigste maatlijd die we redelijk zonder ellende doorstaan elk jaar.
Dat zou mij direct een groot fan van gourmetten maken, dat en het gezelschap aan tafel.

Liever gourmetten met Monica en Caroline dan uitgebreid dineren met Sigrid en Rob, om maar even wat willekeurige namen te noemen.

Massa is kassa erop en patat vreten

Het was donker toen ik van huis ging. Nu in de trein, met koffie!

Wat een OV-drama om op een station te komen, Google Maps deed ook raar en 9292OV-app deed helemaal niets. Bij aankomst wandel ik wel 20 minuten naar bestemming, geen zin in nog meer gestress.

Onderweg naar het zingen #datdanweerwel #benbenieuwd

Het was donker toen ik van huis ging. Nu in de trein, met koffie!

Wat een OV-drama om op een station te komen, Google Maps deed ook raar en 9292OV-app deed helemaal niets. Bij aankomst wandel ik wel 20 minuten naar bestemming, geen zin in nog meer gestress.

Onderweg naar het zingen #datdanweerwel #benbenieuwd
Veel plezier. Wat ga je doen?

Veel plezier. Wat ga je doen?
Familie gaat zingen en met Kerst kon ik niet zeggen, wat ik de rest van het jaar doe: "Te vroeg, ik sluit wel aan bij de lunch." Ik ben ook wel benieuwd.

Daarna lunchen, helpen bij het koken, eten enz. Tussendoor hopelijk nog ff met één of meerdere katten op schoot. Ik heb kattenspeeltjes in kerstthema als cadeau.

• Wow
Waarderingen: Loca
Tot hoe lang slaap je normaal, als je nu pas ontdekt dat het korte dagen zijn? :p
Het is een feestdag en/of vrije dag en ik ben al zo vroeg op pad, was het punt. Het overkomt me vaker dat het 's ochtends of 's avonds donker is als ik onderweg ben.

In alle eerlijkheid, de wandeling van station naar bestemming door een stille nog slapende stad met een laag ochtendzonnetje was wel erg ontspannend.

• Like
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven