- Waardering
- 12.184
Wrom dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wrom dan?
Nee joh, neem het niet te serieus, kwestie van mening/smaak. Il
Wij hebben gisteren gegourmet en vanmorgen rook ik het al niet meer. Afzuiger tijdens het bakken op 1 en meteen alles afwassen en opruimen. Scheelt misschien dat wij een open keuken hebben en onze eetkamertafel redelijk in de keuken staat.Nee joh, neem het niet te serieus, kwestie van mening/smaak. Il
Ik vind het persoonlijk maar niets, de hele avond lopen klooien met die bakjes waar 2 eetlepels in passen en je hele huis stinkt nog 3 dagen. Ik wil gewoon in mijn eigen tempo gezellig kunnen eten en het voorbereidende werk voor de maaltijd al gedaan hebben.
Dat zou mij direct een groot fan van gourmetten maken, dat en het gezelschap aan tafel.Gourmetten is de de enigste maatlijd die we redelijk zonder ellende doorstaan elk jaar.
Wel knap als je Peter Gillis in zo'n klein pannetje weet te persen.
Veel plezier. Wat ga je doen?Het was donker toen ik van huis ging. Nu in de trein, met koffie!
Wat een OV-drama om op een station te komen, Google Maps deed ook raar en 9292OV-app deed helemaal niets. Bij aankomst wandel ik wel 20 minuten naar bestemming, geen zin in nog meer gestress.
Onderweg naar het zingen #datdanweerwel #benbenieuwd
Familie gaat zingen en met Kerst kon ik niet zeggen, wat ik de rest van het jaar doe: "Te vroeg, ik sluit wel aan bij de lunch." Ik ben ook wel benieuwd.
Tot hoe lang slaap je normaal, als je nu pas ontdekt dat het korte dagen zijn?Het was donker toen ik van huis ging. Nu in de trein, met koffie!

Het is een feestdag en/of vrije dag en ik ben al zo vroeg op pad, was het punt. Het overkomt me vaker dat het 's ochtends of 's avonds donker is als ik onderweg ben.Tot hoe lang slaap je normaal, als je nu pas ontdekt dat het korte dagen zijn?![]()
Jij bent toch al met pensioen?Het is een feestdag en/of vrije dag en ik ben al zo vroeg op pad, was het punt. Het overkomt me vaker dat het 's ochtends of 's avonds donker is als ik onderweg ben.
Geen idee waarom, maar ik krijg spontaan zin in gourmetten.

Daar was jij toch ook niet zo'n fan van? 😅Geen idee waarom, maar ik krijg spontaan zin in gourmetten.![]()
Daar kan je geen pannetjes opzetten hoor.Geen idee waarom, maar ik krijg spontaan zin in gourmetten.![]()
Weet niet wat er mis met jou is, maar ik denk dan niet aan gourmetten.Geen idee waarom, maar ik krijg spontaan zin in gourmetten.![]()
Vertel, waar denk jij aan?Weet niet wat er mis met jou is, maar ik denk dan niet aan gourmetten.
Dat zou mij direct een groot fan van gourmetten maken, dat en het gezelschap aan tafel.
Je maakt het veel te moeilijk voor een laagopgeleide als mij.Vertel, waar denk jij aan?
Je mist, denk ik, de grap/verwijzing.