AndroidHealthClinic

Xtreme_BODY pics :) 28-07-05

Indrukwekkend hoor. Je vetpercentage ligt denk ik inderdaad wel lager dan 8,6%, ik denk tussen 7 en 8%.

Lekkere massa en mooi droog. Jij komt er wel!

heel mooi moet ik zeggen, dat gaat zeker de goeie richting uit.nog 10kg erbij en je bent een monster nr 1

Ongeloofelijk zeg!!
Zag je een tijdje geleden nog in Emmen rondlopen :)

Erg bruut kerel. Helemaal gezien je leeftijd en lengte. Een dikke lading respect voor jou dude.

Kritiekpunten zijn al duidelijk belicht in de voorgaande posts

Ziet er goed uit, Henk!

nog even een vraag, hoe kom je aan zo'n goede borst? gewoon goed getraind of denk je dat het puur genetisch is in dit geval?

Laatst bewerkt:
Flinke massa en goed droog. Perfect kerel, ga zo door :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
SageFrancis zei:
nog even een vraag, hoe kom je aan zo'n goede borst? gewoon goed getrained of denk je dat het puur genetisch is in dit geval?

Eerste sportschool waar ik trainde deed iedereen alleen maar borst trainen en verder nix.. :D Ohwja ook nog buikspieren :P Dus waarschijnlijk is hij daarom in verhouding iets te groot met de rest.. Heb daar 2 jaar getraind dus borst heeft wel wat voorsprong.. ook al ik denk dat 2 a 3 x per week je borst trainen nu ook niet zon goed id is :D Daarom was ik waarschijnlijk ook vrij sterk in bankdrukken. Hier in de buurt is echt niemand die echt weet wat hij doet dus ook niet iemand die me goed kon uit leggen hoe te trainen. Dus daarom duurde het toch behoorlijk wat jaren voordat ik een beetje begon te leren hoe ik dan wel moest trainen..

Wel lastig om nu alles goed in verhouding te krijgen maar lukt nu redelijk..

Verder iedereen bedankt voor jullie positieve reacties zal over een aantal weken nog een x fotos plaatsen om te laten zien hoe het cutten gaat :)

Laatst bewerkt:
Ziet er echt super uit man!

Je maakt je nickname wel waar. :P

Ziet er vet goed uit zeg.
Vooral de borst en de lats vallen erg op.
Maar minpuntjes zijn er ook.
Namelijk triceps, wat je zelf ook al aangeeft, onderamren mogen wat meer.
En je middelste delts ogen wat vlak van de zijkant, deze mogen nog wat opgevuld worden.
En wat nog niemand opgemerkt heeft, wat dikkere traps die ook wat omhoog steken als je je armen gewoon langs het lichaam laat hangen zullen je echt die monsterlook geven.
Gezien je blessure in elk geval boven verwachting deze prestatie.

BAH... ziet er niet uit!
Totaal geen verschil met een tijdje terug, geen cm gegroeid.
Schouders lijken zelfs wel kleiner, zit geen vorm in.

Lats zijn goed, maar serratus zou je beter moeten zien bij zo een anorexia boy.. tegenvaller dus.
Sidechest foto zou je de afscheiding tussen delts en pecs moeten zien, bij jou is het 1 geheel. overal diepe lijnen met geen seperatie...

Ik zou wel eens willen zien dat je gewoon 10% hebt en dan een beetje massa gaat trainen, want het hele jaar op 8-9% vet zitten kost je teveel. Zo kom je nooit aan die 150kg.

Omdat je een lang bent en een lange nek hebt zou je je nek dikker moeten maken, maar een dikke nek zonder dikke schouders ziet er ook weer niet uit.

Dus je kan kiezen of massa kweken en stoppen met die cutting bullshit en zo blijven en dat alle jongentjes hier op je blijven geilen.
Elke keer weer heb je het over wedstrijden en er is nog geen reet van gekomen omdat je steeds niet groot genoeg bent.. doe er dan eens iets aan.. MASSA!!

Champ zei:
BAH... ziet er niet uit!

Lats zijn goed, maar serratus zou je beter moeten zien bij zo een anorexia boy.. tegenvaller dus.
Sidechest foto zou je de afscheiding tussen delts en pecs moeten zien, bij jou is het 1 geheel. overal diepe lijnen met geen seperatie...

Ik zou wel eens willen zien dat je gewoon 10% hebt en dan een beetje massa gaat trainen, want het hele jaar op 8-9% vet zitten kost je teveel. Zo kom je nooit aan die 150kg.

Omdat je een lang bent en een lange nek hebt zou je je nek dikker moeten maken, maar een dikke nek zonder dikke schouders ziet er ook weer niet uit.

Dus je kan kiezen of massa kweken en stoppen met die cutting bullshit en zo blijven en dat alle jongentjes hier op je blijven geilen.
Elke keer weer heb je het over wedstrijden en er is nog geen reet van gekomen omdat je steeds niet groot genoeg bent.. doe er dan eens iets aan.. MASSA!!

:D

Heerlijk!!!! maar wel de waarheid dus henk je hebt een wrede basis maar ga bulken man,dat breezha boy lookie wil je toch vanaf?

super :thumbup:

Supers kerel ziet er zeker goed uit. Ik snap eigenlijk ook niet waarom je gaat cutten tijd voor bulken lijkt mij eerder haha. Maar ik weet dat je je niet goed voeld met een laagje vet.

Succes bro en ik kom je vast wel eens tegen op het podium :D

wow wat een commentaar! maar mss heeft hij wel gelijk! jij wilt groot worden maar mss is dat meer iets voor als je 26 of zo bent nu wil je gewoon nog lekker 20 zijn en genieten van de aandacht ;-)

Champ zei:
BAH... ziet er niet uit!

hehe die zit (H)

Alleen niet vergeten dat Henk een tijdje blessures heeft gehad, dan is het nog vrij netjes dat hij het grootste gedeelte van zijn massa heeft behouden.

EricR zei:
Alleen niet vergeten dat Henk een tijdje blessures heeft gehad, dan is het nog vrij netjes dat hij het grootste gedeelte van zijn massa heeft behouden.

ik zit er aan te denken en dat heb ik laats ook al gezegt dat die blessure en zijn rust en het nu weer trainen zijn spieren juist goed gedaan heeft!

Terug
Naar boven