MuscleMeat

XXL Base Fitness APP

Drie euro's? Op je muil, gauw

App werkt niet goed hier..
Die 3 daagse fullbody geeft een error en dan stop de app..

En kan alleen van vandaag de training invoeren en niet voor morgen..

• Topic Starter Topic Starter
App werkt niet goed hier..
Die 3 daagse fullbody geeft een error en dan stop de app..

En kan alleen van vandaag de training invoeren en niet voor morgen..

Wanneer geeft de App precies de error? Bij het invoeren of?

Wil je trainingen vooruit plannen dan moet je dit even in de planning doen. De App zorgt dan automatisch dat jou geplande trainingen in je logboek komen op de dag zelf.:)

Wanneer geeft de App precies de error? Bij het invoeren of?

Wil je trainingen vooruit plannen dan moet je dit even in de planning doen. De App zorgt dan automatisch dat jou geplande trainingen in je logboek komen op de dag zelf.:)

Dat van die planning probeer ik juist alleen hij blijft op dag zelf staan.

Zodra ik die 3 daagse fat loss schema aanklik. 5 daagse split gaat wel gewoon..

Dat van die planning probeer ik juist alleen hij blijft op dag zelf staan.

Zodra ik die 3 daagse fat loss schema aanklik. 5 daagse split gaat wel gewoon..

Bij planning kun je niet swipend (link of rechts vegen) naar andere dagen of met de agenda naar andere dagen toe gaan?

Kun je me ook even aangeven wat voor telefoon je precies hebt? Dan proberen we het hier te reproduceren:)

Gisteren niet zal dat zo nog us proberen. ** dat swipen werkt wwl. Die 3 Day fatloss nog niet

Samsung s4 gebruik ik

Gisteren niet zal dat zo nog us proberen. ** dat swipen werkt wwl. Die 3 Day fatloss nog niet

Samsung s4 gebruik ik

Oke als de App de crash maakt krijg je de melding ''rapporteer'' kun je dan op akkoord klikken zodat wij een crash binnen krijgen en het probleem kunnen oplossen?

Mocht je dit nu niet zien of gezien hebben zal het waarschijnlijk uitstaan, kun je dan even naar (instellingen -> telefoon -> gebruik instellingen of iets dergelijks) en het rapporteren weer aanzetten:)

En daarna de melding even kunnen rapporteren naar ons? Dan gaan wij hier mee aan de slag.

Oke als de App de crash maakt krijg je de melding ''rapporteer'' kun je dan op akkoord klikken zodat wij een crash binnen krijgen en het probleem kunnen oplossen?

Mocht je dit nu niet zien of gezien hebben zal het waarschijnlijk uitstaan, kun je dan even naar (instellingen -> telefoon -> gebruik instellingen of iets dergelijks) en het rapporteren weer aanzetten:)

En daarna de melding even kunnen rapporteren naar ons? Dan gaan wij hier mee aan de slag.
Heb ik zojuist gedaan. Heb de melding crash/newinthegame genoemd

Heb ik zojuist gedaan. Heb de melding crash/newinthegame genoemd

Hi newinthegame,

uit de foutlog kunnen we niet goed achterhalen waar het probleem ontstaat, Er is een nieuwe versie uit die in ieder geval de crash voorkomt, maar het kan zijn dat het oorspronkelijke probleem nog niet verholpen is. Op alle telefoons die we testen gaat het goed en we hebben hier helaas geen Samsung telefoon. Kun je vertellen of het met de nieuwe versie goed gaat en zo niet, zou je het een probleem vinden om per mail contact op te nemen zodat we het probleem uit kunnen zoeken?

Thx!

Vanaf morgen wordt de App ook gepromoot via de social media kanalen van XXL Nutrition. Mochten jullie vragen hebben over het gebruik of tips voor ons hebben horen wij dit graag!

Verder wensen wij iedereen in het nieuwe jaar vele PR's en doelstellingen die behaalt worden!!

Ik wacht nog ff als tie ook geschikt is voor Nokia Lumia met Windows Phone

Ik wacht nog ff als tie ook geschikt is voor Nokia Lumia met Windows Phone

Hoi Bosco,

op dit moment zijn er geen plannen om een XXLBase versie voor Windows Phone te maken. Ik denk dat Windows 10 het aandeel van Windows telefoons sterk zou kunnen verbeteren. En er komen steeds betere tools beschikbaar om apps van Android naar Windows om te zetten, Dus we blijven er wel naar kijken natuurlijk! Maar voorlopig blijft de prioriteit nog bij Apple en Android liggen.

Ik red me nu met n Exelsheet
Dat gaat ook prima ;)

Leuk initiatief. Ook het gegeven dat je een keer een bedrag betaald en dan voor een hele tijd een app tot je beschikking hebt vind ik sterk. Alleen heb ik graag een idee van wat ik koop voordat ik het koop of dit nou om 1,5,20 of 80 euro gaat. Is het misschien een idee om een versie te maken die je een dag gratis kan proberen? als het dan bevalt kopen mensen het vanzelf wel, maar een app kopen op basis van het idee dat het wellicht goed zal zijn gaat er bij mij (en ik denk vele met mij) helaas niet in.

Leuk initiatief. Ook het gegeven dat je een keer een bedrag betaald en dan voor een hele tijd een app tot je beschikking hebt vind ik sterk. Alleen heb ik graag een idee van wat ik koop voordat ik het koop of dit nou om 1,5,20 of 80 euro gaat. Is het misschien een idee om een versie te maken die je een dag gratis kan proberen? als het dan bevalt kopen mensen het vanzelf wel, maar een app kopen op basis van het idee dat het wellicht goed zal zijn gaat er bij mij (en ik denk vele met mij) helaas niet in.

Er komt zoals eerder gezegd ook een gratis versie (met reclame) alleen dat laat nog even op zich wachten. Tot die tijd is het helaas niet anders. Op de facebookpagina van XXL Nutrition bij de post over XXL Base staan behoorlijk goede recensies waar je misschien iets mee kan? Verder staat in de productomschrijving wat je kan verwachten van XXL Base en daar is niks aan verzonnen.

Heb net ook even de app gekocht.. ben nog beetje aan het uitvogelen hoe het werkt..

Ik probeer gewoon een simpel schema toe te voegen maar krijg het niet voor elkaar?..
Wat ik probeer is dat je je schema naar je logboek kopieert en daar alleen de gewichten hoeft in te vullen..
Bijv.
Bench press
10x
10x
Etc.. hoe krijg je dit voor elkaar? Als ik een standaard schema kies lukt het wel maar als ik zelf oefening plan en ze opsla verdwijnen ze allemaal..

Zou het niet makkelijk zijn als je in het menu schema een + ziet staan waar je een schema kunt maken, oefeningen kan toevoegen aantal reps,tijd, supersets, etc. Vervolgens dit kan opslaan en openen in je logboek?

Voor nu is het voor mij nog even onduidelijk allemaal.. kan ook aan mij liggen hoor..

Heb net ook even de app gekocht.. ben nog beetje aan het uitvogelen hoe het werkt..

Ik probeer gewoon een simpel schema toe te voegen maar krijg het niet voor elkaar?..
Wat ik probeer is dat je je schema naar je logboek kopieert en daar alleen de gewichten hoeft in te vullen..
Bijv.
Bench press
10x
10x
Etc.. hoe krijg je dit voor elkaar? Als ik een standaard schema kies lukt het wel maar als ik zelf oefening plan en ze opsla verdwijnen ze allemaal..

Zou het niet makkelijk zijn als je in het menu schema een + ziet staan waar je een schema kunt maken, oefeningen kan toevoegen aantal reps,tijd, supersets, etc. Vervolgens dit kan opslaan en openen in je logboek?

Voor nu is het voor mij nog even onduidelijk allemaal.. kan ook aan mij liggen hoor..

Hoi locotek,

zo te horen doe je de goede stappen. Het zou dus zeker niet zo moeten zijn dat er iets verdwijnt. De app werkt nu volgens het principe dat je een planning kunt maken voor de week. De planning voor die dag kun je kopieren naar vandaag als je het logboek opent en er iets voor die dag gepland was. Je kunt ook een weekplanning als schema opslaan via de knop in het planning menu. Ik begrijp dat een knop in het schema's menu zou helpen omdat je daar logischerwijs een eigen schema aan toe wilt kunnen voegen. Kun je uitleggen wat je precies bedoelt met dat ze allemaal verdwijnen? Je kunt ons ook mailen op xxlbase@gmail.com. Dan helpen we je zo snel mogelijk op weg!

Terug
Naar boven