Jaccinho
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2.99 om precies te zijn

App werkt niet goed hier..
Die 3 daagse fullbody geeft een error en dan stop de app..
En kan alleen van vandaag de training invoeren en niet voor morgen..

Wanneer geeft de App precies de error? Bij het invoeren of?
Wil je trainingen vooruit plannen dan moet je dit even in de planning doen. De App zorgt dan automatisch dat jou geplande trainingen in je logboek komen op de dag zelf.![]()
Dat van die planning probeer ik juist alleen hij blijft op dag zelf staan.
Zodra ik die 3 daagse fat loss schema aanklik. 5 daagse split gaat wel gewoon..

Gisteren niet zal dat zo nog us proberen. ** dat swipen werkt wwl. Die 3 Day fatloss nog niet
Samsung s4 gebruik ik

Heb ik zojuist gedaan. Heb de melding crash/newinthegame genoemdOke als de App de crash maakt krijg je de melding ''rapporteer'' kun je dan op akkoord klikken zodat wij een crash binnen krijgen en het probleem kunnen oplossen?
Mocht je dit nu niet zien of gezien hebben zal het waarschijnlijk uitstaan, kun je dan even naar (instellingen -> telefoon -> gebruik instellingen of iets dergelijks) en het rapporteren weer aanzetten
En daarna de melding even kunnen rapporteren naar ons? Dan gaan wij hier mee aan de slag.
Heb ik zojuist gedaan. Heb de melding crash/newinthegame genoemd
Heb ik zojuist gedaan. Heb de melding crash/newinthegame genoemd
Ik wacht nog ff als tie ook geschikt is voor Nokia Lumia met Windows Phone
Leuk initiatief. Ook het gegeven dat je een keer een bedrag betaald en dan voor een hele tijd een app tot je beschikking hebt vind ik sterk. Alleen heb ik graag een idee van wat ik koop voordat ik het koop of dit nou om 1,5,20 of 80 euro gaat. Is het misschien een idee om een versie te maken die je een dag gratis kan proberen? als het dan bevalt kopen mensen het vanzelf wel, maar een app kopen op basis van het idee dat het wellicht goed zal zijn gaat er bij mij (en ik denk vele met mij) helaas niet in.
Heb net ook even de app gekocht.. ben nog beetje aan het uitvogelen hoe het werkt..
Ik probeer gewoon een simpel schema toe te voegen maar krijg het niet voor elkaar?..
Wat ik probeer is dat je je schema naar je logboek kopieert en daar alleen de gewichten hoeft in te vullen..
Bijv.
Bench press
10x
10x
Etc.. hoe krijg je dit voor elkaar? Als ik een standaard schema kies lukt het wel maar als ik zelf oefening plan en ze opsla verdwijnen ze allemaal..
Zou het niet makkelijk zijn als je in het menu schema een + ziet staan waar je een schema kunt maken, oefeningen kan toevoegen aantal reps,tijd, supersets, etc. Vervolgens dit kan opslaan en openen in je logboek?
Voor nu is het voor mij nog even onduidelijk allemaal.. kan ook aan mij liggen hoor..