Fitness Seller

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

Wat vindt jij de basissups die je heel het jaar door neemt?
En wat kan je gebruiken als je op een plateau zit?

He Ray leuk dat je dit doet man ;)

Hey Ray leuk dat je actief bent hier. Ik volg nog steeds trouw je schema. Heb wat andere oefeningen erin geplaatst, maar basis hetzelfde. :p
Gain veel spiermassa. En heb het enorm naar mijn zin met trainen.
Kom eens langs bij mijn logs.

Ik heb wel mijn voedingsschema aangepast. Ik val namelijk niet af. En mijn vet% blijft hoog (denk 23%).
Daarbij heb ik een buik die het vele sporten tegenspreekt. Heb dus cardio erin gegooit. 30min fietsen.

Ik ga je volgen hier.:D

Leuk initiatief!

Welke reprange is je favoriet? Doe je meerdere sets met weinig herhalingen of juist andersom?

Oke komt tie, ik heb last van dikke benen/billen er zit ook natuurlijk spiermassa eronder maar in verhouding met me bovenlichaam wordt het meest vet in me benen/billen opgeslagen, ben momenteel nu aan het bulken. Maar hoe kan dit in bedwang houden met het bulken en cutten, eventueel ook waar ik op moet letten bij het trainen van benen?

Altijd split. Tenzij je echt beginner bent..

Cardio is afhankelijk in welke fase je zit. Stofwisseling moet vanuit je voeding komen dus cardio is eigenlijk niet nodig tenzij je de hele dag op je luie reet zit ;)

Waarom altijd Split en bijvoorbeeld niet een UB/LB, Push/Pull schema ?

Dit vind ik toch wel boeiend..ik ga het volgen hier!

Erg leuk dat je dit doet, teveel vrije tijd? :p

Deload je wel eens?

deze volg ik ook :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat vindt jij de basissups die je heel het jaar door neemt?
En wat kan je gebruiken als je op een plateau zit?

Isolaat & multivitamine/mineralen

Creatine kan helpen

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 13:02 ----------

He Ray leuk dat je dit doet man ;)

:thumbs:

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 13:04 ----------

Hey Ray leuk dat je actief bent hier. Ik volg nog steeds trouw je schema. Heb wat andere oefeningen erin geplaatst, maar basis hetzelfde. :p
Gain veel spiermassa. En heb het enorm naar mijn zin met trainen.
Kom eens langs bij mijn logs.

Ik heb wel mijn voedingsschema aangepast. Ik val namelijk niet af. En mijn vet% blijft hoog (denk 23%).
Daarbij heb ik een buik die het vele sporten tegenspreekt. Heb dus cardio erin gegooit. 30min fietsen.

Ik ga je volgen hier.:D

Top Ron. Zal binnekort eens je log bekijken :)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 13:09 ----------

Leuk initiatief!

Welke reprange is je favoriet? Doe je meerdere sets met weinig herhalingen of juist andersom?

Ik train vaak in fases maar altijd met opbouwend gewicht. Vaak train ik naar me laatste set toe waarbij ik alles geef en tussen de 6-8 reps uitkom. Soms geforceerd of rustpauze. Geen training is hetzelfde;)

Oke komt tie, ik heb last van dikke benen/billen er zit ook natuurlijk spiermassa eronder maar in verhouding met me bovenlichaam wordt het meest vet in me benen/billen opgeslagen, ben momenteel nu aan het bulken. Maar hoe kan dit in bedwang houden met het bulken en cutten, eventueel ook waar ik op moet letten bij het trainen van benen?

Wanneer je merkt dat vetter wordt op je benen/billen, zou je wat kunnen zakken in je dieet.
Train je benen gewoon als je andere spiergroepen. 3 oefeningen voor de voorkant, 2-3 voor de achterkant en 2 voor de kuiten. Je kunt iets hoger in je reps gaan maar niet te hoog.
Als je aanleg hebt voor grote billen, ga geen zware/diepe squats doen. Je kunt dan bv ook front squats doen

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 13:23 ----------

Waarom altijd Split en bijvoorbeeld niet een UB/LB, Push/Pull schema ?

Duurt te lang:D

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 13:24 ----------

Erg leuk dat je dit doet, teveel vrije tijd? :p

Deload je wel eens?

wtf is deloud

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 13:28 ----------

Haha dat snap ik ook wel, maar ben vooral benieuwd hoeveel dat bij jou is als wedstrijd atleet.

Ik bleef vaak vrij constant in me calorie inname. Soms ga ik zelfs omhoog:p
Een paar weken voor mijn laatste wedstrijd zat ik volgens mij nog op zo'n 4000 kcal

Kijk dit is interessant, dit blijf ik volgen!

Dag meneer,

Ten eerste respect voor je fysiek! Ik zelf hoop ooit ook eens z'n fysiek te kunnen claimen, wie weet, de wil is er in ieder geval :). Nou vroeg ik me af of je mijn bulk schema kon bekijken, en eventuele toevoegingen tips e.d. kon geven, zodat mijn bulk schema is geverifieerd door iemand die er veel verstand van heeft. Ik train nu 2 maanden en ben in die tijd van 75kg naar 81k gegaan, waar ik best trots op ben.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bulk-schema-need-some-serious-help-305133/

Dit het topic waar mijn schema staat, als u tijd heeft graag advies/kritiek, voorbaat dank. Is het trouwens met mijn lengte (1.95) wel mogelijk om z'n fysiek te krijgen?

~ Mvg, Mikee

Heb je ook interesse om een trainingslog bij te houden zoals D77 (ibo) ?

@Tijn88.
Opzich ziet het er wel goed uit om mee te beginnen. Je geeft zelf al aan dat je er goed op vooruit gaat. Als je net begint met trainen, kun je snel en gemakkelijk massa pakken. Je zou met maaltijd 2 100gr kip kunnen toevoegen en je pindakaas halveren. Maatijd 5 wat carbs toevoegen ipv die banaan. Ik neem aan dat maaltijd 6 je postmaaltijd is? Zoveel zuivel ben ik ook geen voorstander van.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 14:14 ----------

Heb je ook interesse om een trainingslog bij te houden zoals D77 (ibo) ?

Nee, dat vind ik flauwekul. Met alle respect voor Ibo want ben fan van hem:)
Een paar oefeningen en reps posten zegt mij niks over de uitvoering of hoe hard iemand traint;)

Laatst bewerkt:
@Tijn88.
Opzich ziet het er wel goed uit om mee te beginnen. Je geeft zelf al aan dat je er goed op vooruit gaat. Als je net begint met trainen, kun je snel en gemakkelijk massa pakken. Je zou met maaltijd 2 100gr kip kunnen toevoegen en je pindakaas halveren. Maatijd 5 wat carbs toevoegen ipv die banaan. Ik neem aan dat maaltijd 6 je postmaaltijd is? Zoveel zuivel ben ik ook geen voorstander van.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 14:14 ----------

Nee, dat vind ik flauwekul. Met alle respect voor Ibo want ben fan van hem:)
Een paar oefeningen en reps posten zegt mij niks over de uitvoering of hoe hard iemand traint;)

Bedankt voor je reactie en de tips, mijn tijden liggen iets anders wat betreft de training ik zal ze even posten.

Oke

Wij willen van die mooie trainingsvids en foto's van maaltijden!!!!!! :D

Terug
Naar boven