AndroidHealthClinic

XXL Nutrition atleet Ray Simon geeft tips over voeding

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt 20-30 eieren toevoegen (paar met dooier) en wat zuivel weglaten.
Vergeet niet na je training goed te eten:)

2200kcal is veel te laag voor jou gewicht om mee te beginnen. Alles is haalbaar maar zou ook wat krachttraining gaan doen.

is een rijststomer makkelijk? dat schoonmaken lijkt me over geheel toch allemaal langer en moeilijker dan koken maar weet niet hoe jij daar tegenover staat

welke macroverhouding denk jij dat geschikt is voor een ecto v 55 kg?
50 C/30 P/20 F goed?
bulken op 2800 cals goed? 300+carbs 180 protein 90 fats? bv

Thnx voor je antwoord! wat doe jij als je op een plateau zit tijdens de bulk? gewoon eztra kcal toevoegen? en in een cut op een plateau juist kcal droppen?

Hoe draai je je vis om tijdens het bakken zonder dat ie uit elkaar valt? Ik snij altijd m'n zalm in stukken van 125-150 gram, en moet dan met het bakken echt moeite doen om ze niet uit elkaar te laten vallen bij het draaien (ik draai ze ook maar 1x, als ik 'n 2e x draai vallen er geheid 'n paar uit elkaar). En met scholfilet is het eigenlijk niet te doen ???

Hoe draai je je vis om tijdens het bakken zonder dat ie uit elkaar valt? Ik snij altijd m'n zalm in stukken van 125-150 gram, en moet dan met het bakken echt moeite doen om ze niet uit elkaar te laten vallen bij het draaien (ik draai ze ook maar 1x, als ik 'n 2e x draai vallen er geheid 'n paar uit elkaar). En met scholfilet is het eigenlijk niet te doen ???

Dan doe je ze toch in de oven werkt perfect ;)

Ja die is dus stuk :(

In de oven?

Gebruik een messpatel. Das zo'n langwerpige flexibele metalen ding. Hahahaha beter kan ik het niet uitleggen.
Spatel eronder, hand erboven en omdraaien maar.

Ja, die gebruik ik momenteel ook, alleen bij scholfilet etc. gaat dat al niet echt werken :( Met de zalm wel deels.

Komop getxxl, je kan toch wel vis omdraaien :p

Misschien bak je te hard en draai je de vis te snel om, of het kan aan de pan liggen.

Anti aanbaklaag kan ook helpen:D

Denk dat het aan mijn twee linkerhanden ligt :(

Goed topic trouwens.

Terug
Naar boven