ThomasR
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
Ik zou idd wat extra eieren kunnen toevoegen
Vis eet ik ook niet...
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vis eet ik ook niet...
Hoe draai je je vis om tijdens het bakken zonder dat ie uit elkaar valt? Ik snij altijd m'n zalm in stukken van 125-150 gram, en moet dan met het bakken echt moeite doen om ze niet uit elkaar te laten vallen bij het draaien (ik draai ze ook maar 1x, als ik 'n 2e x draai vallen er geheid 'n paar uit elkaar). En met scholfilet is het eigenlijk niet te doen![]()

Gebruik een messpatel. Das zo'n langwerpige flexibele metalen ding. Hahahaha beter kan ik het niet uitleggen.
is een rijststomer makkelijk? dat schoonmaken lijkt me over geheel toch allemaal langer en moeilijker dan koken maar weet niet hoe jij daar tegenover staat

Gebruik een messpatel. Das zo'n langwerpige flexibele metalen ding. Hahahaha beter kan ik het niet uitleggen.
Spatel eronder, hand erboven en omdraaien maar.
Met de zalm wel deels.welke macroverhouding denk jij dat geschikt is voor een ecto v 55 kg?
50 C/30 P/20 F goed?
bulken op 2800 cals goed? 300+carbs 180 protein 90 fats? bv
Thnx voor je antwoord! wat doe jij als je op een plateau zit tijdens de bulk? gewoon eztra kcal toevoegen? en in een cut op een plateau juist kcal droppen?

Hoe draai je je vis om tijdens het bakken zonder dat ie uit elkaar valt? Ik snij altijd m'n zalm in stukken van 125-150 gram, en moet dan met het bakken echt moeite doen om ze niet uit elkaar te laten vallen bij het draaien (ik draai ze ook maar 1x, als ik 'n 2e x draai vallen er geheid 'n paar uit elkaar). En met scholfilet is het eigenlijk niet te doen![]()